Přerov — Zdá se, že problémy čerstvě modernizovaných vozů řady ABpee347, přestavěných v polské firmě PESA Bydgoszcz, konečně pominuly. Od včerejška je totiž v pravidelném provozu třetí vagon tohoto typu, zachycen naším redaktorem na vlaku R 811, ze kterého dále přecházel na R 804 do Brna. Dále by se měl vůz držet oběhu na lince Olomouc - Přerov - Staré Město u Uherského Hradiště - Břeclav - Brno. Řada ABpee347 tak moravským rychlíkům konečně poskytne 1. třídu adekvátního standardu. Zpočátku přitom polské přestavby provázely problémy se schvalovacím procesem, vycházející z nevhodné úpravy podvozků GP200.
Otázkou na závěr tak už jen zůstává, proč se jeden z těchto vagonů (v Brně se nachází minimálně dva další) neobjevil na letošní výstavě Czech Raildays v Ostravě, kde České dráhy nevystavují žádný rekonstruovaný vůz, nýbrž pouze „vůz určený k modernizaci“ v podání Bmz235 s interiérem v původním stavu od rakouských ÖBB. Zde si můžete prohlédnout některé z fotografií dokumentujících druhý den provozu nové vozové řady.
Zdroj: ŽelPage, autor fotografií: Michal Šimek
Konkretne se jedna o pravidlo, ze umisteni pruhu se meri od spodního okraje oken a nijak neresi navaznost pruhu sousedních vozu ... a protože okna ma každý vuz jinak vysoko, vypada to tak, jak to vypada ...
A nedá mi to, v Polsku používají jinou metrickou soustavu SI? Pokud ne, tak proč proboha není na voze ten barevný předěl s pruhem stejně vysoko jako u toho Bd či B?
To vypadá špatně ta dvojka. Není tam jediné místo, kde bych mohl sedět v soukromí, aniž bych musel celou dobu někomu koukat do ksichtu a okopávat si s ním nohy.... :)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.