Přerov — Zdá se, že problémy čerstvě modernizovaných vozů řady ABpee347, přestavěných v polské firmě PESA Bydgoszcz, konečně pominuly. Od včerejška je totiž v pravidelném provozu třetí vagon tohoto typu, zachycen naším redaktorem na vlaku R 811, ze kterého dále přecházel na R 804 do Brna. Dále by se měl vůz držet oběhu na lince Olomouc - Přerov - Staré Město u Uherského Hradiště - Břeclav - Brno. Řada ABpee347 tak moravským rychlíkům konečně poskytne 1. třídu adekvátního standardu. Zpočátku přitom polské přestavby provázely problémy se schvalovacím procesem, vycházející z nevhodné úpravy podvozků GP200.
Otázkou na závěr tak už jen zůstává, proč se jeden z těchto vagonů (v Brně se nachází minimálně dva další) neobjevil na letošní výstavě Czech Raildays v Ostravě, kde České dráhy nevystavují žádný rekonstruovaný vůz, nýbrž pouze „vůz určený k modernizaci“ v podání Bmz235 s interiérem v původním stavu od rakouských ÖBB. Zde si můžete prohlédnout některé z fotografií dokumentujících druhý den provozu nové vozové řady.
Zdroj: ŽelPage, autor fotografií: Michal Šimek

Polohovat to jde sotva o 5cm, zhasnout si nemůžete, furt vám tam někdo cajdá, protože za jedničkou jsou kola, pokud si někdo sedne na sedadlo ke kterému jste zády cítíte každý jeho pohyb, pokud s vámi jede jedno uřvané děcko máte po klidu a to je jako první třída?! Kde je pohodlí? Vždyť je to tvrdý a když v tom sedíte více jak 2 hodiny tak to je horší než být ve dvojce...
Kde je soukromí, když vám tam furt někdo cajdá?
Nač klimatizace ve vlaku, který staví každých 5 minut, v teplotách 30+ stejně nestíhá...
Prostě hnus.
Mě to donutilo jezdit Trutnov-Hradec dvojkou a od Hradce jezdím do Prahy radši přes Pardubice...
On ten pruh je +/- stejně, jako na panterech z první série, akorát dojem kazí ta tmavě modrá dole.
No, zdá se, že unifik pro nízkopodlažní a vysokopodlažní vozy musí být přeci jen trošku odlišný.
Ale ani to ode mne nikdo nepožaduje...
Nemyslím vyřazené, historické nebo nějaké zvláštní, prostě kolik mají osobních vagonů ...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
