..: Foto: Vozy ABpee konečně v provozu :..

Osobní vůz 1. a 2. třídy ř. ABpee347 ČD, foto: Michal ŠimekPřerov — Zdá se, že problémy čerstvě modernizovaných vozů řady ABpee347, přestavěných v polské firmě PESA Bydgoszcz, konečně pominuly. Od včerejška je totiž v pravidelném provozu třetí vagon tohoto typu, zachycen naším redaktorem na vlaku R 811, ze kterého dále přecházel na R 804 do Brna. Dále by se měl vůz držet oběhu na lince Olomouc - Přerov - Staré Město u Uherského Hradiště - Břeclav - Brno. Řada ABpee347 tak moravským rychlíkům konečně poskytne 1. třídu adekvátního standardu. Zpočátku přitom polské přestavby provázely problémy se schvalovacím procesem, vycházející z nevhodné úpravy podvozků GP200.

Otázkou na závěr tak už jen zůstává, proč se jeden z těchto vagonů (v Brně se nachází minimálně dva další) neobjevil na letošní výstavě Czech Raildays v Ostravě, kde České dráhy nevystavují žádný rekonstruovaný vůz, nýbrž pouze „vůz určený k modernizaci“ v podání Bmz235 s interiérem v původním stavu od rakouských ÖBB. Zde si můžete prohlédnout některé z fotografií dokumentujících druhý den provozu nové vozové řady.

Bočnice vozu ABpee347 ČD, foto: Michal Šimek Oddíl 1. třídy vozu ABpee347 ČD, foto: Michal Šimek Oddíl 2. třídy vozu ABpee347 ČD, foto: Michal Šimek Představek a prostor pro jízdní kola ve voze ABpee ČD, foto: Michal Šimek

Zdroj: ŽelPage, autor fotografií: Michal Šimek


Adam Vanting Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru | 18.6.2014 (22:21)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Jihomoravský ČR Olomoucký


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
19.06.2014 (19:16)  
bartik09: Dívám se do pracovní verze normy TNŽ 28 0070 ČD z roku 2010 a tam se píše:

Tmavěmodrý pruh v podokenní části skříně má šíři 150 mm a jeho spodní hrana je ve výšce cca 1800
mm nad temenem kolejnice při středně sjetých kolech. Jeho horní hrana nesmí být méně než 100
mm od spodní hrany okna


Takže buď Pesa nedodržela platnou TNŽ, nebo je TNŽ v současnosti blbě navržená. :)
19.06.2014 (18:06)  
Josef Petrák: S tím už nemá Studio Najbrt nic společného.
No ale to nikdo nevi. A krome toho - kdo teda rek, ze pozice pruhu se bude merit od okna?
19.06.2014 (17:05)  
Asi jsem jeden z mála, který má raději starší vagony ... tedy v 1. třídě. Velká pohodlná sedačka, která se dá sklopit a případně i ta naproti. Pak je jízda o něčem jiném.
Dobře, je nová doba a dneska ,,frčí" mít vše velkoprostorové. Ok, dá se s tím smířit, ale když je sedačka na dlouhé cesty nepohodlná, tak je to děs a běs. Jezdím hodně po výletech a nědělá mi problém uject za den i přes 700km (různými spoji).
Podle fotky jsou to úplně stejné jako ve ,,žraloku" a to opravdu za příplatek nestojí. Stejně jako Panter. Tam je sice stolek a lehce posuvná sedačka, ale opět zde nemá smysl si připlácet :-(
Kdyby tam dali ,,vajíčka" z posledních Elefantů (či Lea), tak by to bylo super. Todle mě akorát naštvalo a zklamalo :-(
19.06.2014 (16:51)  
bartik09: S tím už nemá Studio Najbrt nic společného.
registrovaný uživatel Sim 
19.06.2014 (16:14)  
peter100 > predpokladam, ze to souvisi s novym lesklym naterem a faktem, ze v tak velke plose nema smysl tmelit pod lak do rovna ... u vozu v provozu se zaslym matnym lakem to je taky, ale nemlati to do oci.
19.06.2014 (14:26)  
Dobrý den, prosím vás, ví někdo, proč na nových osobních vagónech (nebo po rekonstrukci) je tak často neuvěřitelně zvlněný plech? Jedná o nekvalitně odvedenou práci nebo si to časem "sedne"? Předem moc děkuji za odpověď.
registrovaný uživatel Novák David  mail  
19.06.2014 (11:59)  
Určitě by nebylo na škodu nasadit je i na rychlíky (Praha-) Brno – Nezamyslice – Šumperk a zpět...
19.06.2014 (11:57)  
No nedela to studiu Najbrt moc dobrou reklamu, no...
registrovaný uživatel Sim 
19.06.2014 (11:56)  
Týnec > tak nejak. Me osobne to taky mrzi, protoze to je detail, ktery resit sel bez jakychkoliv vicenakladu. Nicmene, pokud se neresi ani takove "detaily", jako ze graficky navrh urceny pro elektricke lokomotivy je postaven na telo masine, ktera ho (asi jako jedina) zatim nema (a jeste chvili mit nebude), nebo ze pri zadavani polepu na regiosuple si nekdo nevsiml, ze to nema na strese smetak a takze jim poslali vzor urceny pro elektricke jednotky ...
registrovaný uživatel Týnec 
19.06.2014 (11:30)  
to Sim: aha, takže pokud budou okýnka ala průzor z tanku, tak pruh bude u střechy?...:-)
Škoda že nikdo ze zainteresovaných do modrých malůvek nenalezl termín "temeno kolejnice"...:-D
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko