..: Železniční spojení Praha - Klatovy bude mít další konkurenci :..

Autobus SA, foto: Student AgencyPraha — Rychlíky Českých drah na jedné z větví souboru linek R6 – Praha - Plzeň - Klatovy budou mít pravděpodobně další konkurenci ve formě autobusového spojení dopravce Student Agency. Na webu SA se v současnosti nachází výběrové řízení na pozice řidičů a stevardů právě pro linku z Klatov. Ty přitom figurovaly taktéž v anketách SA, kde mohli zákazníci mj. pro toto spojení hlasovat. V současné době dvaadvacetitisícové Klatovy s hlavním městem již spojují autobusy VKJ a ČSAD Plzeň s jízdní dobou od 2,5 do 3 hodin. Přímé vlaky, objednané Ministerstvem dopravy na základě dlouhodobé smlouvy, jezdí čtyřikrát denně s jízdní dobou 2 hodiny a 38 minut. V příštím roce chtějí České dráhy právě na tuto linku nasadit modernizované vozy první a druhé třídy řady ABpee, spolu s vozy druhé třídy Bdtee a Bbdgmee, namísto „koženkových“ vozů řady B a kombinovaných vozů AB.

Zdroj: Student Agency


Aleš Petrovský | 25.11.2013 (18:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Jízdní řád

Další z regionu ČR Plzeňský


  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   
29.11.2013 (22:24)  
Trupák: Pendolíno je něco jiného. To je vlak a je to ČD. Takže taková trochu posvátná kráva.
29.11.2013 (21:49)  
A Pendolíno s ročním dosypem 250 miliónů je také vyzobávání rozinek? Nebo je to něco jiného? Vkládání rozinek do systému za peníze ze ZDO?
28.11.2013 (19:13)  
KK: Vypadá to jako citace Radima Jančury. Mně na tom stačí ta informace, kolik stál NRT lístek tehdy a porovnat si to s IRT jízdenkami SA dnes, po 6-7 letech, inflaci, ... :)
registrovaný uživatel Kakov 
28.11.2013 (18:41)  
Josef Petrák: jako člověk, který byl 16 let busový šotouš mohu zodpovědně, korektně a bez přehánění prohlásit, že Vámi odkazovaný dokument je zkreslený a tendenční. Připomíná mi Blesk.

Například mluví se tam o Karosách, víte že ČSAD Liberec bylo již kdysi dávno jedním z velmi malého mála (občas ještě Tourbus) dopravců, který na vnitrostátní linku nasazoval dvoupatrový Neoplan??
28.11.2013 (13:18)  
Borovička: ČD tomu říkají promo akce, SA tomu říkají promo akce a všem je jasné, že to je promo akce dotovaná z ostatních výnosů. Tak jako tak na Liberec se teď jezdí levněji, častěji a kvalitněji, než co tam předvádělo ČSAD Liberec před příchodem konkurence. :)

http://blog.galerie-autobusu.cz/media/micro/SA_vs_DPML.pdf
28.11.2013 (12:51)  
JP: Jízdenky za korunu zcela určitě nepokryjí náklady a tedy se dotují z jiné činnosti. Co je na tom špatného, to se zeptejte u právníků.
28.11.2013 (11:37)  
Borovička: Co je špatného na jízdenkách za korunu? :) To by ČD určitě rády slyšely, po těch různých promo akcích.
28.11.2013 (11:14)  
DC: K čemu ten slovní exhibicionismus. Koukám, že jste asi nikdy žádná sportovní pravidla netvořil a jen melete obecné mýty.
28.11.2013 (9:52)  
Borovička: Někdy mi přijde, že změny v komfortu vlaků směrem k lepšímu vykazují podobnou dynamiku, jako například změny pravidel hry v šachy...
28.11.2013 (8:46)  
No tak snad se ty objednané služby u ČD rok od roku zlepšují. Pokud to někdo nevidí, zřejmě nechce.

Co se týká vyzobávačů, musíme se s takovým systémem smířit, legálně je tu. Tedy tam kde je lukrativní poptávka nemusí (nebo dokonce nebude smět) dotovaná doprva vůbec existovat. Důvod je jednoduchý - nedovolená podpora komerčního podnikání z dotovaného a tedy nerovné podmínky na trhu. Tím ale padá i opačný tok peněz, nemohu tedy z rozinek záplatovat nedostatečně dotovanou objednanou dopravu. Účetně to bude muset být důsledně oddělené. K tomuto systému se v nejbližší době dopracujeme. Ale nečekejme na komerčních linkách žádné supervlaky, cestující si luxus nemají šanci zaplatit. Reálně už to vidíme na žlutých i černých expresech.
  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko