..: Železniční spojení Praha - Klatovy bude mít další konkurenci :..

Autobus SA, foto: Student AgencyPraha — Rychlíky Českých drah na jedné z větví souboru linek R6 – Praha - Plzeň - Klatovy budou mít pravděpodobně další konkurenci ve formě autobusového spojení dopravce Student Agency. Na webu SA se v současnosti nachází výběrové řízení na pozice řidičů a stevardů právě pro linku z Klatov. Ty přitom figurovaly taktéž v anketách SA, kde mohli zákazníci mj. pro toto spojení hlasovat. V současné době dvaadvacetitisícové Klatovy s hlavním městem již spojují autobusy VKJ a ČSAD Plzeň s jízdní dobou od 2,5 do 3 hodin. Přímé vlaky, objednané Ministerstvem dopravy na základě dlouhodobé smlouvy, jezdí čtyřikrát denně s jízdní dobou 2 hodiny a 38 minut. V příštím roce chtějí České dráhy právě na tuto linku nasadit modernizované vozy první a druhé třídy řady ABpee, spolu s vozy druhé třídy Bdtee a Bbdgmee, namísto „koženkových“ vozů řady B a kombinovaných vozů AB.

Zdroj: Student Agency


Aleš Petrovský | 25.11.2013 (18:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Jízdní řád

Další z regionu ČR Plzeňský


  1 ... 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Petr Mareš  mail  
25.11.2013 (23:19)  
suri: Ke zrychlení může dojít třeba i tak, že se zruší přepřah v Plzni a pojede se s esem až do Klatov a máte hned 10 minut. Ale bohužel se teď nedostávají esa ani na plánované vlaky, takže to zatím taky nehrozí. :(
registrovaný uživatel suri 
25.11.2013 (22:53)  
Super, to je jedině dobře. Vlaky mám rád, ale to co se vyskytuje za šroty na trati Klatovy-Plzeň a vlastně i Plzeň-Praha je prostě ostuda. Že ČD slibujou nasazení modernizovaných vozů jsou zatím jen kecy, aby nezůstalo jen u těch Bbdgmee do kterého si nedítě, nežena a necyklista prakticky nemá šanci sednout. Když SA budou jezdit ve vyhovující časové poloze, určitě u mě dostanou přednost.

K dalšímu zrychlování vlaku taky hned tak nedojde, modernizace Rokycany-Plzeň bude hotova nejdřív někdy v roce 2016 nebo 2017 a oprava Beroun-Praha podél řeky je úplně v nedohlednu. Takže reálně se něco zkrátí až tak za tři čtyři roky.
25.11.2013 (21:57)  
Proč je strašné, že někde jezdí autobusy? Pochybuji, že SA bude na ty busy pobírat nějaké dotace; takže je provozuje na své triko.
Takže je každému do toho pendrek, i kdyby mezi Prahou a Klatovy jezdil traktorem nebo vozili lidi v dvanáctsettrojce.
Jestli tím dokope ČD k nasazení modernějších vozů, tak jedině dobře, ne?
25.11.2013 (21:23)  
To je strašné, jak všude cpou autobusy :-(. Doufám, že se dožiji toho, že se to otočí (to by bylo krásné, že? :-))
25.11.2013 (20:26)  
janick: Centrum Tour je VKJ v současnosti, viz
http://stary.seznam-autobusu.cz/vkj.html
registrovaný uživatel janick 
25.11.2013 (20:20)  
Myslím, že autor ještě zapomněl na jednoho důležitého dopravce na této lince a sice na Centrum Tour - Vratislav Štáhlich, který byl jedním z dominantních. Nevím už přesně, ale někdy po roce 2001 jezdil z Prahy do Klatov s poměrně nevídanou frakvencí spojů, tehdy s vyřazenými autobusy z Německa, které dodnes stojí odstavené na ploše za Albertem v Klatovech. Už tenkrát odhalil potenciál této linky. I ty autobusy byly na své stáří poměrně luxus oproti tomu, co jezdilo jinde. Bohužel dnes vede pouze pár spojů, některé jen víkendově, a ustupuje z pozic. A pokud začně jezdit SA, tak ustoupí i ostatní, stejně jako všude bude jen žluto... Snad aspoň ty vlaky vydrží modré.
registrovaný uživatel TTtrain  mail  
25.11.2013 (19:53)  
Takže poslední destinací pro celokoženkové rychlíky se stane trať 220, neboť socanský Zimola a jeho souvěrci se starají hlavně o veledůležitý průplav z Bulharovic na Hlubokou, případně "mezinárodní " letiště v Plané u Bulharovic. A nějaké vlaky jsou jim u pr....
registrovaný uživatel Komín  mail  
25.11.2013 (18:42)  
Jízdní doba vlaku mě mile překvapila, ve srovnání s autobusem není vlak až tak nekonkurenceschopný, vlak bude navíc zrychlovat po dokončování 3. koridoru v úseku Praha - Plzeň. Po nasazení reko-vozů ani pohodlí není k zahození, nicméně dráhy si budou muset pospíšit.
  1 ... 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko