..: Víkendová změna času se dotkne patnácti vlaků :..

151.014-8, foto: PulyČeská republika – Pravidelná změna letního času na zimní, která tento rok nastane v noci ze soboty 24. na neděli 25. října, ovlivní opět některé vlaky, jedoucí právě v nočních hodinách. Na českých tratích se bude jednat o patnáct nočních dálkových vlaků Českých drah, které budou hodinu čekat v určených stanicích. K tomuto opatření dráhy přistupují, aby nedošlo k jízdě vlaků s předstihem ve své trase, neboť ručička hodinek se ve tři hodiny ráno posune o hodinu zpět. Pokud se tedy chystáte v noci ze soboty na neděli cestovat vlakem, podívejte se, jaká opatření vás při cestě čekají.

Přehled nočních dálkových vlaků, kterých se dotkne změna času:

  • R 200 Silesia vyčká hodinu ve stanici Bohumín (odjezd ve 2:07 SEČ).
  • R 202 Chopin vyčká hodinu ve stanici Ostrava hl.n. (odjezd ve 2:08 SEČ).
  • R 203 Chopin vyčká hodinu ve stanici Bohumín (odjezd ve 2:15 SEČ).
  • R 208 Vltava vyčká hodinu ve stanici Olomouc hl.n. (odjezd ve 2:04 SEČ).
  • R 209 Vltava vyčká hodinu ve stanici Ostrava–Svinov (odjezd ve 2:52 SEČ).
  • EN 424 Slovakia vyčká hodinu ve stanici Vsetín, kde nemá dle jízdního řádu pravidelný pobyt, a ze stanice Olomouc hl.n. pojede již podle SEČ.
  • EN 425 Slovakia vyčká hodinu ve stanici Horní Lideč (odjezd ve 2:26 SEČ).
  • R 440 Excelsior vyčká hodinu ve stanici Česká Třebová (odjezd ve 2:02 SEČ).
  • R 441 Excelsior vyčká hodinu ve stanici Česká Třebová (odjezd ve 2:05 SEČ).
  • R 442 Šírava vyčká hodinu ve stanici Čadca (odjezd 2:15 SEČ) a ve své trase na území ČR již pojede podle SEČ.
  • R 443 Šírava vyčká hodinu ve stanici Třinec (odjezd ve 2:00 SEČ).
  • R 470 Amicus vyčká hodinu ve stanici Staré Město u Uherského Hradiště (odjezd ve 2:03 SEČ).
  • R 471 Amicus vyčká hodinu ve stanici Hodonín (odjezd ve 2:07 SEČ).
  • EN 476 Metropol vyčká hodinu ve stanici Poříčany, kde nemá dle jízdního řádu pravidelný pobyt, a ze stanice Praha–Holešovice pojede již podle SEČ. Z důvodu výluky ukončí tento vlak jízdu ve stanici Děčín hl.n.
  • EN 477 Metropol vyčká hodinu ve stanici Brno hl.n. (odjezd ve 3:27 SEČ). Z důvodu výluky bude výchozí stanicí tohoto vlaku stanice Děčín hl.n.

Pozn.: SEČ – Středoevropský (zimní) čas (UTC + 1 hod.); SELČ - Středoevropský letní čas (UTC + 2 hod.)

Zdroj: České dráhy


Walker Poslat mail autorovi | 22.10.2009 (13:00)
Related newsopen/close

More on Jízdní řád

More from Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
Correspondent or Member of ŽelPage mouka  mail  
27.10.2009 (20:41)  
Tak jsem se spletl, první vlak na Zlínce s odjezdem z Otrokovic 2.55 jezdí denně.
Registered user wen 
25.10.2009 (9:42)  
M - to myslíš vážně?
25.10.2009 (6:14)  
Pro klid těch co jim nedalo spát stání EN 476 v Poříčanech. EN 476 z důvodu výluky odklonem přes malešice a hlavní nádraží s cca 45 minutovím pobytem na hlavním, v Holesovicich méně 4 min na přijdezdu,odjezd po přepřahu včas.
Registered user M 
23.10.2009 (22:33)  
karosa - jo, ja zapomnel. Ve dve rano jsou koleje precpany nakladnima vlakama... Mimochodem, ty nakladni vlaky POJEDOU? Proc? Aby byly baliky driv doma?
23.10.2009 (20:26)  
mouka : teď možná ne, ale v létě třebas ano. V Táboře je sice možné bivakovat v soupravě, ale 8201 přijede do ČB až po odjezdu vlaku do HD / Linz nebo do Volar ...
Registered user Sim 
23.10.2009 (19:48)  
Tak schvalne, a ted sem zvedavej, kdo nepochopi nadsazku a zacne mi vycitat, ze se tady preci na minuty nehraje :-D Zpravidla takovej clovek pak driv pise nez cte dal, takze se k tomuhle uz nedostane O:-)
Registered user Sim 
23.10.2009 (19:46)  
karosa > jenze my se tu nebavime o zahusteni provozu, aby vzniklo riziko, ze se vse prestane stihat. Tady je to o tom, ze se to mohlo - ano, nemuselo, jen mohlo - prizpusobit tak, aby tech nekolik malo lidi, co jeste cestuje vlakem, bylo zas jednou o trochu spokojenejsi s "obavami o zakaznika".

Jestli dotedka jede rychlik s lidma a za nim blize nespecifikovanej naklad, ani jeden nema na danem useku planovanou zastavku a oba jedou srovnatelne rychle... je lepsi odstavit rychlik a nechat ho predjet nakladem o hodinu driv nebo pozdeji?

Ze to takhle nelze urcit? Ale lze! Zastavi se tam, kde bude presne na zmenu casu, i kdyby ho v tu chvili ten naklad predjet nemoh a musel celou dobu cekat za nim. Predpis je predpis, to se nesmi porusovat, to je potreba resit na minut presne, takovou dulezitou vec, jako je zmena casu ... jo ze budou nas*any nekteri cestujici? A co to vlastne je? On tim vlakem jeste nekdo jezdi?
Correspondent or Member of ŽelPage mouka  mail  
23.10.2009 (19:02)  
MZ: O víkendu jede až do Budějovic a v prac. dnech tam těch turistů asi moc nejezdí. Nehledě na to, že vlak stojí necelé tři hodiny v Táboře a je možnost v něm zůstat.

pepe151: První vlak ze Vsetína do Velkých Karlovic a z Vrbna pod Pradědem do Milotic jedou už před třetí hodinou, nicméně v noci so/ne nejezdí. V tuto noc asi kromě Jordánu žádný takový vlak nebude.
23.10.2009 (16:31)  
Lehy : bylo to jediné inteligentní spojení, když jste chtěl jet za turistikou někam k Lipnu nebo směr Nová Pec > Plešné jezero apod. I když jste muse strávit něco přes dvě hodiny na nádraží. Když byl k mání přívěsný vagon daného vlaku nebo celá souprava, tak jste tam mohl i pochrupávat. Bohužel škůci české železnice se postarali o to, aby se vlak v pracovních dnech ufikl v Táboře.
Začínat se šumavskou turistikou v poledne není to pravé ořechové.
23.10.2009 (14:58)  
kterej je složenej stejně většinou z lůžkových vozů. Chtěl bych vidět, jak se bude dostávat do toho zamčeného vozu a zamčených kupé. To je fakt k smíchu, co se tady řeší :))

Jak vidno, asi v noci vlakem moc nejezdíte, jinak byste nemohl napsat takovou kravinu.

Lehy:
Jezdili (a i tím pozůstatkem jezdí). Ten vlak zabilo nesmyslné zkrácení do Tábora.
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2025 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko