..: Železniční spojení Praha - Klatovy bude mít další konkurenci :..

Autobus SA, foto: Student AgencyPraha — Rychlíky Českých drah na jedné z větví souboru linek R6 – Praha - Plzeň - Klatovy budou mít pravděpodobně další konkurenci ve formě autobusového spojení dopravce Student Agency. Na webu SA se v současnosti nachází výběrové řízení na pozice řidičů a stevardů právě pro linku z Klatov. Ty přitom figurovaly taktéž v anketách SA, kde mohli zákazníci mj. pro toto spojení hlasovat. V současné době dvaadvacetitisícové Klatovy s hlavním městem již spojují autobusy VKJ a ČSAD Plzeň s jízdní dobou od 2,5 do 3 hodin. Přímé vlaky, objednané Ministerstvem dopravy na základě dlouhodobé smlouvy, jezdí čtyřikrát denně s jízdní dobou 2 hodiny a 38 minut. V příštím roce chtějí České dráhy právě na tuto linku nasadit modernizované vozy první a druhé třídy řady ABpee, spolu s vozy druhé třídy Bdtee a Bbdgmee, namísto „koženkových“ vozů řady B a kombinovaných vozů AB.

Zdroj: Student Agency


Aleš Petrovský | 25.11.2013 (18:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Jízdní řád

Další z regionu ČR Plzeňský


  1 ... 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel (gp) 
26.11.2013 (13:45)  
To je zvláštní, jak může bejt mladá holka, která nosí noviny a kafe zadarmo, strašně votravná.
registrovaný uživatel Laborec425  mail  
26.11.2013 (13:05)  
Borovička: Jel jsem se Žluťákem jenom jednou v životě na trase Liberec - Praha (Černý Most pro přesnost :) a mám podobné pocity. Navíc, aby mě celou cestu otravovala nezkušená stewardka, místo na nohy málo, narváno a do toho reklamy na obrazovce.... na to opravdu někdo nemusí být zvědavej :).
registrovaný uživatel zdenda 
26.11.2013 (13:03)  
Brnp-Jihlava-Plzeň už je léta koženkový jen částečně, jezdí tam Bp. I služebák už myslím není klasický BDs, ale něco trochu vylepšeného.
26.11.2013 (11:51)  
Koženka nekoženka, naposled jsem musel žluťákem do Liberce (zpátky už to šlo naštěstí s ČD). Sedadla neskladná, výhled do nikam, vlastně ano do obrazovky, kterou bylo prvních 20 minut zakázáno vypnout. Jistě mohu si to přelepit isolepou (to by se velký J. divil). Jinak tam na tak malou vzdálenost stejně vidím jen rozmazané fleky... Celou cestu pořád někdo povinně courá uličkou, takže pořád někdo ruší. Dal bych to raději do toho Liberce nějakým starým dobrým šroťákem s ČSAD .-)
26.11.2013 (10:36)  
Nějak mi z toho není jasné, bude SA zastavovat v Plzni nebo ne? V otázce jízdní doby a přepravních proudů je to dost zásadní.

TTtrain: Myslím že celokoženkových nebo téměřcelokoženkových rychlíků je ještě trochu více, například Praha - Děčín, Plzeň - ČB - Jihlava - Brno, nebo Praha - ČT - Brno - Jeseník... Ale ty Klatovy jsou teď dost strašné, hlavně Sp vlaky které staví stejně jako rychlíky, složené z netopících Bt apod.
26.11.2013 (9:53)  
Dale Cooper: Strasne to je z pohledu sotouse a statni kasy. To asi nikdo nebude rozporovat.
registrovaný uživatel zdenda 
26.11.2013 (9:22)  
Suri: Kdyby ČD chtěly, tak určitě najdou variantu bez přepřahu. Tatktová doprava není od toho, aby byla neměnná. Takhle kdyby se přemýšlelo, tak jezdíme možná ještě párou :-) V Jihlavě se taky dřív přepřahalo třeba i 15 minut a jak to šlo na současných 6. Všechno jde, když se chce a je potřeba.
26.11.2013 (8:09)  
Jel jsem po mnoha letech minulý týden na Rudu - rychlík z Prahy, koženka, špína, prosezené sedačky, obnovený jen lak na modro. První přepřah v Plzni Plecháč za Eso.Pak Klatovy, tam se křižují oba rychlíky z a na Rudu, odpojuje se vůz první třídy. Takže zcela správně 2 vozy první třídy, 2 brejlovci a 2 plecháče. Jízdní doba jak za mého mládí, teda od té doby co to do Klatov zadrátovali. Za 30 let pokrok žádný. Jo míň cestujících. Zato v neděli zpět ještě horší - byl to teda Sp. do Plzně, ale jen 3 vozy (i ten Jančura dává 4-:)), velkoprostor ze 70 let a našlápnuto. No bylo to moc romantické svezení muzeálním provozem se vzpomínkou na mládí.Příště pojedu zase za 10 let nebo nikdy.
registrovaný uživatel Pazzy 
26.11.2013 (0:18)  
Co já pamatuji, tak Klatovy byly fakt zlo, samá koženka, nepříjemný přestup v Plzni, když jel přímý vlak, tak narvaný k prasknutí...
Předpokládám, že to bude větev Plzeňské linky, tak jak se větví už do Chebu. Je vidět, že se snaží... ČD by takhle musely rozpojovat jednotky. Jet dva elefanty a pak jeden poslat na Cheb a druhý na Klatovy. Ale to by museli přihodit systém...
registrovaný uživatel suri 
25.11.2013 (23:28)  
Petr Mareš: to asi těžko, na Plzeň-Praha jste vázán taktovou polohou rychlíků, na Plzeň-Klatovy zas vyjezditelností na jednokolejce - nic jinýho se momentálně vymyslet nedá, jestli nechcete úplně rozbít dopravu na 183. Takže proč nevyužít v Plzni čas na přepřah
  1 ... 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko