..: Škoda Transportation dodá šest vlaků do Německa :..

Designová studie, foto: Škoda Transportation Berlín/Plzeň — Deutsche Bahn AG vydala dnes (5. srpna) tiskovou zprávu, ve které se uvádí, že DB AG podepsala se Škodou Transportation kontrakt na dodávku šesti patrových šestivozových souprav a lokomotiv v hodnotě 110 milionů eur (2,6 miliardy korun). Nové vlaky mají být nasazeny v Bavorsku, na trati Nürnberg – Ingolstadt – München od prosince 2016. Člen představenstva DB AG pro techniku a infrastrukturu Dr. Volker Kefer podpis smlouvy zhodnotil: „Pro nás jde o první uzavřenou dohodu o dodávce vlaků od Škody. Pro DB jde o důležitý strategický cíl z pohledu na německý trh a rozšíření a posílení soutěže v branži. Touto smlouvou jsme učinili další krok tímto směrem.“

Designová studie, foto: Škoda Transportation Škoda doplnila technické informace, které ještě nechtěla zveřejnit v době konání Czech Raildays, kdy informace o probíhajícím jednání jako první zveřejnila německá strana. Maximální rychlost vlaků bude dosahovat 189 km/h. Soupravy disponují tlakotěsnými skříněmi, které stabilizují tlak uvnitř vozů při míjení s vysokorychlostními vozidly (rychlost až 300 km/h). Celkem budou mít soupravy 705 míst k sezení. Všechna sedadla ve vlacích budou komfortní a pohodlná. Každé místo má navíc k dispozici zásuvku a samozřejmostí je i možnost připojení na Wi-fi, a to jak v první, tak ve druhé třídě. Součástí vybavení je také klimatizace, která zajišťuje příjemnou teplotu i v letních slunných dnech. Aby byla zajištěna bezpečnost, je každý z vlaků vybaven venkovním i vnitřním kamerovým systémem.

„Dnešním dnem došlo k potvrzení, že se naše společnost Škoda Transportation může řadit po bok největších světových výrobců kolejových vozidel. Uzavření této smlouvy jen potvrzuje vysokou kvalitu a konkurenceschopnost našich kolejových vozidel. Do Německa budeme dodávat technicky špičkově vybavený moderní vlak. Díky referenci od gigantu Deutsche Bahn se nám otevírají dveře do celého světa,“ říká Tomáš Krsek, předseda představenstva Škoda Transportation. Popřejme tedy Škodě, aby po Evropě časem jezdilo více jejich lokomotiv 109E (v různých modifikacích), než jezdí Taurů od Siemensu.

Zdroje: Deutsche Bahn AG, Škoda Transportation


NIcKON Poslat mail autorovi , stoupa Poslat mail autorovi , Vlad Poslat mail autorovi | 5.8.2013 (16:01)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Vozidla

Další z regionu ČR Plzeňský Německo Bavorsko /Bayern Německo


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Luxian  mail  
06.08.2013 (10:44)  
Řekl bych, že si Škoda dá opravdu pozor, aby tam všechno fungovalo tak, jak má i kdyby do toho měla nacpat nejmodernější technologie a díky tomu to nakonec prodala pod cenou. Je to pro ní jedinečná příležitost a tu určitě nebude chtít promrhat.
Jinak přímo ve vlacích mezi největší světové výrobce nepatří, ale celkově co se týče kolejových vozidel, tak ano. V tramvajích je určitě na špičce.
registrovaný uživatel Kakov 
06.08.2013 (8:56)  
Jožko:
berme to tak, Schade má příležitost udělat si jedinečnou referenci, ale také jedinečnou ostudu
registrovaný uživatel PepaN 
06.08.2013 (8:17)  
No, pokud to bude "klimatizovat" jako náš Elefant, pokud tomu budou zamrzat nádržky u hajzlíků jako našemu Elefantu, tak se s nimi DB rozhodně s*át nebudou, tak jako ČD...
registrovaný uživatel SYN 
06.08.2013 (8:08)  
Dnešním dnem došlo k potvrzení, že se naše společnost Škoda Transportation může řadit po bok největších světových výrobců kolejových vozidel.

Nu ano, mezi giganty typu PESA apod. :):)
Ne, nechci to snižovat, ale nemám rád ani když to někdo zveličuje. A navíc, soudruzi, v prsa se bijte až PO úspěšném předání, ještě lépe po bezproblémovém zkušebním provozu...
Omalovánky stylu Designové studie už od Schade nebereme ani vážně, že... takových už bylo!
05.08.2013 (22:26)  
No misto railjetu na Budapest nebude nic. Pan novy reditel se nechal slyset, ze kvalitnich vagonu je dost... Az se za 5 let ty Bpee, Bbdgmee a jim podobny kramy rozsypou, tak uz bude ve vedeni nekdo jinej prece, ne?

Ja mel ale na mysli misto ve smyslu: Za usetreny penize za ne-nakup railjetu...
editor nebo admin ŽP Chary  mail  
05.08.2013 (22:21)  
Kolik se uvažuje cena za individuální položky, pokud to tak lze nazvat a zjistit?
Za mašinu 120, za řidičák 60 a za vložák 50 mega? Krát příslušný počty a hle, 2,6 miliardy.
05.08.2013 (21:44)  
471.015: Tvrdá sedadla nejsou specifikum Borcadu, ale požadavek zákazníka. Ostatně i lékaři doporučují tvrdší sedadla jako zdravější pro záda člověka.
05.08.2013 (21:37)  
Není ta cena za 6 šestivozových souprav vč. lokomotiv nějaká nízká?
registrovaný uživatel 471.015  mail  
05.08.2013 (21:36)  
Konečně aspoň dle vizualizace generační posun proti 471. Takto si představuji jejího nástupce. Velmi se mi líbí design čela i to, že vozová skříň bude zaoblená a ne zalomená. Doufám, že se podaří dosadit opravdu pohodlná sedadla a ne ta tvrdá od Borcadu, jako jsou v posledních jednotkách 471. A zároveň doufám, že se podaří vymyslet příjemnější osvětlení interiéru než ve 471.

Jinak na té 2. ilustrační fotce se grafikům nepodařilo umístit vlak na trať, vlak projíždí sloupy, ale to je detail:-)
registrovaný uživatel arj 
05.08.2013 (21:31)  
Martin99: Škoda Transportation se může řadit po bok největších světových výrobců ... to je teda odvážné tvrzení p.Krska

Ale to pan ředitel jen opakuje to, co už odborné zdroje vědí (a to ještě před zveřejněním smlouvy s DB) - viz
http://blogs.terrapinn.com/total-rail/2013/06/12/top-13-rolling-stock-companies/
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko