..: Elektrifikace trati Zábřeh na Moravě - Šumperk :..

Ilustrační obrázekZábřeh, Šumperk - Elektrifikace a celkové modernizace by se měla dočkat v příštích několika málo letech železniční trať 291 Zábřeh na Moravě - Šumperk. Práce na úseku ze Šumperka do Bludova začnou již na jaře. "V příštím roce se bude opravovat a elektrifikovat část trati ze Šumperka do Bludova. Na těchto nádražích pak vzniknou dvě nová částečně krytá nástupiště," citovala středomoravská mutace deníku MF DNES Ivana Bargela z oddělení přípravy a realizace staveb Správy železniční dopravní cesty. V dalším roce přijde na řadu úsek mezi Zábřehem a Bludovem.

Některé modernizační projekty bývají často terčem kritiky za nadužívání protihlukových stěn. Jak se zdá, šetřit se s nimi nebude ani na této spojnici okresního města s koridorem. "Protihlukové stěny,které by měly koleje lemovat od přejezdu u Lidlu až k hotelu, budou vypadat jako dřevěné. Z venkovní strany je doplníme zelení, hlavně keři a popínavými rostlinami," chlácholil veřejnost mluvčí zábřežské radnice Milan Kratochvíl.

Během rekonstrukce bude také dosazeno dálkové řízení trati, které bude nově probíhat pouze ze Šumperka. V plánu jsou také úpravy přejezdu, kterých je na třináctikilometrové trati hned patnáct. Během celé rekonstrukce trati budou cestující přepravováni autobusy a měli by počítat se zpožděním. Kompletní rekonstrukce trati přijde na více než miliardu korun.

zdroj: MF DNES


PPeťa | 29.10.2007 (8:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu ČR Olomoucký


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
29.10.2007 (9:53)  
Sova: Prosím vás, zapomeňte na elektrickou RegioNovu. Vozidlo této koncepce v elektrické trakci by byla zkrátka šílenost. To snad i v Parsu vědí, že tudy cesta nevede. Jestli jste tento pojem někde slyšel, bylo to pravděpodobně z legrace.
registrovaný uživatel Sova 
29.10.2007 (8:58)  
Jakuza
A mluví se o verzi 814+014+814?
dopisovatel nebo člen ŽP Jakuza  mail  
29.10.2007 (8:55)  
Sova: kapacitně dneska regionovi v špičkách TĚŽCE nesjí vlaky nestíhají. Zeptej se zábřežáků jak vypadaji vlaky ve špičce vedené 814.
dopisovatel nebo člen ŽP Jakuza  mail  
29.10.2007 (8:53)  
CO? 163 a Btx xo dnesa obracej v Zábřehu se projedou o kousek dál do Šumperku. Jinak Olomoucký Kraj má slíbeno 471 pro tuhle trat ve stejném proicipu jako třeba 471 pro trať Opava - Ostrava
registrovaný uživatel Sova 
29.10.2007 (8:53)  
A přesně na takovéto tratě jsem navrhoval elektrickou Regionovu...
registrovaný uživatel jahoda 
29.10.2007 (8:40)  
Konečně dobrá zpráva.Tato trať po elektrifikaci volá už desetiletí.Už jenom protože je zde Pars Nova(dříve ŽOS) a opravují se zde elektrické jednotky.Že by také začátek trati tunelem pod Červenohorským sedlem?Snad to nebude trvat také desetiletí.
29.10.2007 (8:23)  
Milda IV: no preci 851+Btx:):):)
29.10.2007 (8:17)  
A co tam potom bude jezdit ?
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko