..: Elektrifikace trati Zábřeh na Moravě - Šumperk :..

Ilustrační obrázekZábřeh, Šumperk - Elektrifikace a celkové modernizace by se měla dočkat v příštích několika málo letech železniční trať 291 Zábřeh na Moravě - Šumperk. Práce na úseku ze Šumperka do Bludova začnou již na jaře. "V příštím roce se bude opravovat a elektrifikovat část trati ze Šumperka do Bludova. Na těchto nádražích pak vzniknou dvě nová částečně krytá nástupiště," citovala středomoravská mutace deníku MF DNES Ivana Bargela z oddělení přípravy a realizace staveb Správy železniční dopravní cesty. V dalším roce přijde na řadu úsek mezi Zábřehem a Bludovem.

Některé modernizační projekty bývají často terčem kritiky za nadužívání protihlukových stěn. Jak se zdá, šetřit se s nimi nebude ani na této spojnici okresního města s koridorem. "Protihlukové stěny,které by měly koleje lemovat od přejezdu u Lidlu až k hotelu, budou vypadat jako dřevěné. Z venkovní strany je doplníme zelení, hlavně keři a popínavými rostlinami," chlácholil veřejnost mluvčí zábřežské radnice Milan Kratochvíl.

Během rekonstrukce bude také dosazeno dálkové řízení trati, které bude nově probíhat pouze ze Šumperka. V plánu jsou také úpravy přejezdu, kterých je na třináctikilometrové trati hned patnáct. Během celé rekonstrukce trati budou cestující přepravováni autobusy a měli by počítat se zpožděním. Kompletní rekonstrukce trati přijde na více než miliardu korun.

zdroj: MF DNES


PPeťa | 29.10.2007 (8:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu ČR Olomoucký


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel JnR 
30.10.2007 (18:04)  
František Omáčka: Protože ČD uznávají akorát Pendolino, CityElefanty a RegioNovu. Nic víc pro ně neexistuje.
registrovaný uživatel tgw 
30.10.2007 (18:01)  
Pro ppeta ještě jednou.

Jelikož nepochopil význam vět.

V celé ČR je potřeba opravit tratě.ČR se skládá z čech a moravy.
30.10.2007 (15:39)  
doomlukas: Je dost zadratovanych trati, kde jezdi 810 a cestujici by neco v aspon trochu vyssi kvalite velmi ocenili. Kdyz uz tam jsou ty draty, proc by to nemohlo byt elektricke? Jake jsou duvody, ze se u nas neprovozuji regionalni elektricke jednotky s nizsi kapacitou cestujicich typu http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/sbb036.jpg ?
30.10.2007 (15:20)  
František Omáčka: Protože to je křáp vhodný leda tak na nejzapadlejší regionální tratě!
30.10.2007 (15:16)  
Twix: proc by byla silenost mit vozidlo, typu regionova v elektricke trakci?
30.10.2007 (8:09)  
K dohadům o prioritách elektrizací tratí.
Osobně si myslím, že Zábřeh - Šumperk si to plně zaslouží. Podívejte se do grafikonu, kolik tam jezdí vlaků a rozhodně nebývají prázdné. Šumperk získá rychlé přímé spojení s Olomoucí. (přes Uničov je to pro dobrodruhy)
30.10.2007 (14:58)  


přes Uničov a Šternberk je to na prd,jezdí tam hydry a to jede tak 60km/h!nedá se tam jezdit o hodně je to lepší přes Zábřeh na Moravě!
registrovaný uživatel tgw 
29.10.2007 (21:58)  
Pro ufňukánky z moravy.

Jiné tratě také potřebovají modernizovat a opravit.

Těch tratí je si dovoluji tvrdit více.V celé ČR.
30.10.2007 (14:57)  


ty čecháčku nech toho,aji moravský tratě potřebují elektrifikaci!
registrovaný uživatel Majra  mail  
29.10.2007 (21:46)  
2zirecek: A přemýšlel někdo o tom, co pak bude jezdit ze Zábru do Třebové? 810 po novém koridoru? Asi jo, a strašně se pak ČD budou divit, že lidi nadávají, že se do toho nevejdou ... viz některé spoje Č.Třebová - Letovice.
30.10.2007 (14:56)  


seš blbej,některý spoje do Šumperka a některý do České Třebové!
dopisovatel nebo člen ŽP Martin Grill  mail  
29.10.2007 (17:43)  
A z Obludova do Hanušovic, a nakonec až do Staráku Elefantem :o)
29.10.2007 (18:42)  


do Hanušovic City Elefantem to ne,možná tak za 7 roků a do Starého Města pod Sněžníkem nikdy!:_)))
29.10.2007 (17:08)  
Vlad: Obávám se, že se dříve dožiju důchodu, než se tohle naplní. A pokud někde jezdí 163+4xBd(t), tak z hlediska počtu sedících je slon adekvátní náhrada, nehledě k tomu, že se ušetří zhruba 60 t na hmotnosti - trakční energie.
810-024: Tristní je, že takhle to často vypadá i na trase Přerov-Brno. Posledně 11 lidí na představku, neprůchodná chodbička. Buď přidat vagóny anebo madlo na strop, docela to háže a lidi pak na sebe padají.
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko