Zábřeh, Šumperk - Elektrifikace a celkové modernizace by se měla dočkat v příštích několika málo letech železniční trať 291 Zábřeh na Moravě - Šumperk. Práce na úseku ze Šumperka do Bludova začnou již na jaře. "V příštím roce se bude opravovat a elektrifikovat část trati ze Šumperka do Bludova. Na těchto nádražích pak vzniknou dvě nová částečně krytá nástupiště," citovala středomoravská mutace deníku MF DNES Ivana Bargela z oddělení přípravy a realizace staveb Správy železniční dopravní cesty. V dalším roce přijde na řadu úsek mezi Zábřehem a Bludovem.
Některé modernizační projekty bývají často terčem kritiky za nadužívání protihlukových stěn. Jak se zdá, šetřit se s nimi nebude ani na této spojnici okresního města s koridorem. "Protihlukové stěny,které by měly koleje lemovat od přejezdu u Lidlu až k hotelu, budou vypadat jako dřevěné. Z venkovní strany je doplníme zelení, hlavně keři a popínavými rostlinami," chlácholil veřejnost mluvčí zábřežské radnice Milan Kratochvíl.
Během rekonstrukce bude také dosazeno dálkové řízení trati, které bude nově probíhat pouze ze Šumperka. V plánu jsou také úpravy přejezdu, kterých je na třináctikilometrové trati hned patnáct. Během celé rekonstrukce trati budou cestující přepravováni autobusy a měli by počítat se zpožděním. Kompletní rekonstrukce trati přijde na více než miliardu korun.
zdroj: MF DNES
Jelikož nepochopil význam vět.
V celé ČR je potřeba opravit tratě.ČR se skládá z čech a moravy.
Osobně si myslím, že Zábřeh - Šumperk si to plně zaslouží. Podívejte se do grafikonu, kolik tam jezdí vlaků a rozhodně nebývají prázdné. Šumperk získá rychlé přímé spojení s Olomoucí. (přes Uničov je to pro dobrodruhy)
Jiné tratě také potřebovají modernizovat a opravit.
Těch tratí je si dovoluji tvrdit více.V celé ČR.
810-024: Tristní je, že takhle to často vypadá i na trase Přerov-Brno. Posledně 11 lidí na představku, neprůchodná chodbička. Buď přidat vagóny anebo madlo na strop, docela to háže a lidi pak na sebe padají.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.