..: Projekt RT-Express Praha - Ostrava končí :..

Ilustrační obrázekSokolov - Společnost Railtrans se rozhodla své aktivity v dálkové osobní železniční dopravě utlumit a projekt RT-Express Praha - Ostrava ukončit. Jako jeden z důvodů firma uvádí objednání nových vlaků Praha - Brno státem. Její expresy z Prahy-Holešovic do Ostravy se už tak do grafikonu nevešly a musely by jezdit z Prahy-Smíchova přes Malešice, vzhledem ke zmenšené kapacitě úseku Libeň - Běchovice kvůli zahajované rekonstrukci této části koridoru. Podle společnosti Railtrans ze vzájemného jednání Českých drah a státu vyplynulo, že stát bude napříště u ČD objednávat (tedy i dotovat) i výkony vlaků kategorie IC/EC, což představuje na relaci Praha - Ostrava přímou konkurenci jejím expresům. Zároveň by tak prý stát mohl projekt RT-Express zablokovat z důvodu "ohrožení dopravy ve veřejném zájmu". Celou tiskovou zprávu lze nalézt na stránkách Railtrans.

zdroj: Railtrans


M@ra | 19.9.2007 (14:30)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu ČR Moravskoslezský ČR Olomoucký ČR Pardubický ČR Praha ČR Středočeský


  1 2 3 4 5 ... 27      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel pekař 
22.09.2007 (16:45)  
Finančně je určitě podporuje nedostatečně , a to je problém....
registrovaný uživatel Web 
22.09.2007 (16:43)  
Pekař: Stát nějak víc podporuje Viamont, RT a Veolii oproti ČD? Já tu končím, poslední příspěvek je na Vás a zůstane bez reakce :)
registrovaný uživatel pekař 
22.09.2007 (16:40)  
Na tom není nic špatného , prostě budou v budoucnu jezdit oni místo ČD . Mi jen vadí , že podobnou možnost nemají ČD , protože jsou nedostatečně podporovány státem .
registrovaný uživatel Web 
22.09.2007 (16:21)  
Pekař: Tak tohle mi tedy prosím vysvětlete!

Odstraní ČD a...? Pak si založí společnou firmu a budou monopol? Ale špatný monopol, protože ne ČD? A v budoucnu nebudou jezdit pod dotací? Tedy a) jim cestující budou ochotni platit o tolik víc, nebo b) získají trh a pak odejdou?
registrovaný uživatel pekař 
22.09.2007 (16:15)  
Normální konkurenční boj . Snaha odstranit ČD a získat trh pro sebe . Oni si můžou dovolit dočasně jezdit pod dotaci , v budoucnu se jim to vrátí.
registrovaný uživatel Web 
22.09.2007 (16:13)  
pekař: Nevím, proč se ten Connex, Viamont, nebo Railtrans snaží dostat na linky pod dotací ZDO (nejspíš rozinky). Asi jsou to hlupáci a dělají početní chyby, zkuste jim to vysvětlit...
registrovaný uživatel pekař 
22.09.2007 (16:02)  
Pokud by ČD dostávali stejné peníze jako OEBB , tak ta nová vozidla mají rovněž , stejně jako OEBB...
registrovaný uživatel pekař 
22.09.2007 (16:01)  
V tom s Vámi naprosto souhlasím . Ale myslíte , že budou chtít jezdit za ty mizivé dotace co tu dostanou ? Proč by to dělali ?
22.09.2007 (15:58)  
To sice ne, ale budou mít peníze na nová vozidla, jelikož budou mít peníze ze soukromého sektoru. A nová vozidla přivedou více cestujících.
registrovaný uživatel pekař 
22.09.2007 (15:42)  
Ono nám těch cestujících může taky ubývát jako třeba na SVK , což asi nechceme . A jinak žít ve snách , že příchodem soukromníků by se automaticky rapidně zvednul počet cestujích..No , nevím...
  1 2 3 4 5 ... 27      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko