Šumperk — Šumperská společnost Pars Nova, patřící do holdingu Škoda Transportation, získala od Českých drah zakázku na hlavní opravy a částečnou modernizaci celkem 40 lokomotiv řad 362 a 363. Soutěž byla Českými drahami vyhlášena loni v srpnu a Pars uspěl v konkurenci celkem čtyř uchazečů. Během příštích tří let by tak měl za celkem 630 milionů korun u všech lokomotiv kromě hlavní opravy provést i opravy strojoven a stanovišť strojvedoucího a aplikovat nový lak v korporátních barvách. U 20 lokomotiv řady 363 dojde k instalaci vybavení potřebného pro komunikaci pomocí WTB protokolu, který umožní provozování těchto strojů s řídicími vozy řady Bfhpvee. U 10 lokomotiv řady 363 navíc dojde ke zvýšení rychlosti ze 120 km/h na 140 km/h, a tedy i přeznačení na řadu 362.
Zdroj: Škoda Transportation
Jinak by bylo lepší, kdyby ze všech 363 byly 362.
A propos - jak píše JiP, budoucnost (i současnost :-) ) je v jednotkách. Díky mnohem lepší akceleraci, než jaké je schopna dosáhnout souprava stávající el. lok ČD + 3*B, nabízejí možnost zkrácení jízdních dob i na stávající infrastruktuře...
Reko neni zadne drzhubne, viz vagony Regiojetu-take jsou to reko vozy, ale jsou po rekonstrukci u ktere byla jasna vize jak a komu budou slouzit.
No a potom se u CD delaji nektere rekonstrukce opakovane, draho a k vysledku to stejne nevede. No a pak neni samozrejme na nove vlaky s takovym systemem hospodareni.
Jinak rychlost 100-120 se porad stale v ČR vyskytuje, zkuste mrknout i na jine trate a ne jenom na koridory, Plzen-Budejovice-Jihlava,Budejovice-Velenice,Budejovice-Horni dvoriste,Budejovice-Praha (160 se jeste nejezdi),Brno-Havlickuv Brod,Brno-Prerov
Takže upravit vše na standart 362 mi příjde rozhodně smysluplné, a dále raději cestou nových loko (třeba i té 380 když už to mosí byt, nebo jiné) místo starých plecháčů, raději než zdražit tuto opravu/úpravu na řádově dvoj- až trojnásobek a na nové loko pak nemít...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.