..: V Čelákovicích vykolejil vlak Os 9407 vedený jednotkou CityElefant :..

Ilustrační obrázekČelákovice - Hned všemi čtyřmi nápravami se dnes ráno ocitl mimo kolej prostřední vůz jednotky řady 471. Osobní vlak 9407 z Prahy do Nymburka vykolejil na pražském zhlaví stanice Čelákovice a paralyzoval dopravu na trati 231. Naštěstí nebyl nikdo zraněn. Kvůli výluce zabezpečovacího zařízení po přívalových deštích v uplynulých dnech jezdí vlaky v tomto úseku maximální rychlostí 40 km za hodinu.

Rychlíky jsou odkláněny přes Poříčany, osobní vlaky v úseku Mstětice - Čelákovice i na jednokolejné trati Poříčany - Nymburk musely nahradit autobusy pražského dopravního podniku. Tento stav potrvá do nočních hodin z pátku na sobotu. České dráhy doporučují cestujícím, kteří v odpoledních hodinách pojedou do oblasti Lysé nad Labem a Milovic, aby, pokud mohou, využili jinou formu dopravy.


Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek

zdroj: ČTK, tisková zpráva ČD, Ilustrační foto: Petr Studnička


Honza Beránek / JTB | 6.6.2008 (10:13)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel city.elefant  mail  
26.04.2009 (13:27)  
chudák elefantík :(
13.06.2008 (20:43)  
Patří mu to..
12.06.2008 (17:42)  
koyot : já nepotřebuji nic uznávat, já léta tvrdím, že systém veřejné dopravy je v tomto státě postaven na palici, veřejná doprava není učebnicové podnikání podle ekonomické sorbony na pražském Žižkově.
Já nespatřuji vzor jak má vypadat veřejná doprava v blábolech veřejných škůdců hromadné dopravy o "neviditelné ruce trhu" a konkurenci v podobě dalších dopravců (kde to v Evropě funguje ????), ale ve Swiss Travel System, v němž jsou zapojeny desítky nejrůznějších dopravců (železnice, MHD, BUS, lanovky, lodní doprava), kteří spolupracují, světe (spíše český teoretický "sorboní odborníče") div se, nikdo si tam nekonkuruje ... v zemi s tržní ekonomikou... kokuruje si snad někdo v rámci IDS, kde se jezdí za stejný tarif u různých dopravců ?
Ať mezi Prahou a Brnem jezdí třebas tři železniční společnosti, ale nechť tam platí KMB, síťová jízdenka apod. Když mohu jet třebas v Praze na "tramvajenku zakoupenou u DP" vlakem, autobusem DP, autobusem Hotliner nebo Martin Uher, tak to musí jít i na železnici.
Toužebně očekávaný ideál (i mnoha diskutujících na ŽelPage), jak bude krásné, když výpravčí a konstruktéři grafikonu přestanou být součástí ČD a.s. a jak se to zlepší, bude mít za následek jen jediné - výpravčí (zaměstnanec SŽDC s.o.) nemá nic společného s dopravcem (ČD a.s., kdokoli jiný), takže prostě vlaku v době stanovené jízdním řádem buď postaví nebo provede výpravu vlaku a nějaké zpožděné přípoje (včetně cestujících) ho nezajímají.
registrovaný uživatel Wan-To 
10.06.2008 (10:42)  
V pátek odpoledne, když jsem se vracel z Prahy, jsem jel náhradním autobusem. Dneska ráno, při první cestě do Prahy po víkendu, jsem ironicky přemýšlel, jaké by to asi bylo, kdyby zase něco vykolejilo. A co se nestane? Přijdu na nádraží v Čelákovicích a slyším, jak nějaký nádražák říká, že někde vykolejil vlak.
10.06.2008 (10:27)  
Jiří Průšo co tam vykolejilo že sem musel vystpupit v počernicích
10.06.2008 (1:37)  
Mezi odb. Skály a zst pha vysocany vykoleji kolejová pole přepravována na podvozcích vz. 53 vlakem společnosti GJW. Provoz zastaven po 1 hodině ranní sehnány autobusy pro přepravu do Pocernic a Satalic. Misto MU v blízkosti předvěstí zst pha vysocany je velmi špatně přístupné. Čas zprovoznění neni znám ani přibližně.
09.06.2008 (21:18)  
Kdyz funguje PN, tak musela fungovat i elmech... Alespon tak, aby se dal uzavrit zaver vymen (bez uvolneni navestniho hradla). Jenze to je asi moc zdlouhavy...
editor nebo admin ŽP RaPa  mail  
09.06.2008 (14:48)  
Čelaákovice se snad mají dělat hodně brzo (info z jedné projektantské firmy), takže konečně by měly dostat ostrovní nástupiště a podchody.
registrovaný uživatel Wan-To 
09.06.2008 (10:19)  
tratovak: Když osobák z Prahy (jede na 5. kolej) křižuje protijedoucí rychlík od Lysé (4. kolej), tak musí počkat před vjezdem na zhlaví, protože v Čelákovicích nejsou mimoúrovňové železniční přechody (ale plánují se, tak snad...). Křižování na opačnou stranu se obejde bez čekání - osobák zastaví na 4. koleji a rychlík projede za ním po 5. No a pak je tu situace, kdy rychlík osobák předjíždí, což je pravděpodobně páteční případ. Osobák z Prahy, který jezdí běžně na 5. kolej, se postaví na 4. a rychlík se projede po 5. Ve směru z Lysé nad Labem je to podobné - akorát se jedná o 3. a 4. kolej.
09.06.2008 (10:09)  
K tématu: Dle dobře informovaného zdroje,byla příčina vykolejení podhození vlaku(přestavěný výměny pod pohybujícím se vozidlem). Signalista byl již dočasně "sundán".
V době MU bylo zab. zař odpojeno,resp. byli odpojeny kolejové obvody a zavedeno telefonické hlašení o provedení přípravy vlakové,jízda vlaků na PN, el. mech. jako by nebyla.Přestavníky zůstali funkční a proto "podhození" nebyl problém,ale stačilo použít kolejový závěrník,což se zjevně nestalo.
  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko