..: SuperCity Pendolino Sprinter poprvé vyjede do Třince :..

Pendolino v dýmu Praha/Třinec - Pendolino v Třinci? Kdo nevěří, ať si rychle pro místenku běží — již příští pátek, 12.6.2009, opět po několika letech vyjede na české koleje spoj, který urazí trasu Praha - Ostrava bez jediného zastavení. Během páteční dopravní špičky tak nabídne luxusní spojení hlavního města se severomoravskou metropolí a dalšími destinacemi v regionu. Na své trase zastaví na Svinově, ostravském hlavním nádraží, v Bohumíně, Karviné, Českém Těšíně a jízdu ukončí Třinci. Dnes začíná předprodej jízdenek a rezervací pro premiérový SC 513 Pendolino Sprinter jak na pokladnách, tak v eShopu ČD. Ve vlaku platí standardní tarifní podmínky pro vlaky SuperCity, tj. povinná rezervace a navíc vyloučení slevy RailPlus. Vyloučení této slevy však neplatí v letním odbobí, jak uvádí představitelé drah.

Kromě zavedení pátečního SC 513 bude od II. změny jízdního řádu, resp. již od 13.6.2009 v sobotu zaveden spoj SC 504 s odjezdem v 9:27 ze stanice Ostrava hl.n. do Prahy, který doteď jezdil pouze v pracovní dny. Důvodem jeho nasazení je optimální obrat jednotek řady 680, a také nabídka dopoledního víkendového spoje vhodného pro návštěvu Prahy. A jaký bude jízdní řád Sprinteru?

SC 513 Pendolino Sprinter
Praha hl.n.16:23
Ostrava-Svinov19:20
Ostrava hl.n.19:32
Bohumín19:42
Karviná hl.n.19:56
Český Těšín20:15
Třinec20:25

Na palubě premiérového SC 513 bude i někdo z našich redaktorů. Pokusíme se připravit reportáž z této jízdy.

Zdroj: České dráhy


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 3.6.2009 (13:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby Jízdní řád

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   
03.06.2009 (23:41)  
To neřeším a ani nechci řešit. Ale existence EC 77 má na řešení otázky Pardubice vs Olomouc zcela zanedbatelný vliv.
registrovaný uživatel M 
03.06.2009 (23:25)  
To netvrdim. Jen proste nechapu, proc by to melo zastavovat spis nez v Olomouci v Pardubicich
03.06.2009 (23:16)  
Jistěže vlak, který má první zastávku v Ostravě, je koncipován jako spojení Prahy s Ostravskem :-). Předpokládám, že zastavení v Pardubicích slouží spíš pro spojení s Moravou než s Prahou. Počty nastupujících/vystupujících neznám, pendolíno nemá stahovatelná okýnka. :-) Ale rozhodně by v Pardubicích nastupovalo víc lidí než bude vystupovat v Třinci.
registrovaný uživatel M 
03.06.2009 (23:01)  
Neni tento vlak koncipovan jako spojeni Prahy s Moravou? Nastupuje do SC v Pardubicich hodne lidi?
03.06.2009 (22:54)  
M: To EC 77 mě odveze do Ostravy?
registrovaný uživatel M 
03.06.2009 (22:41)  
Elias - jako trosku zasnu...

Sprinter z Prahy vyjizdi 16:23, Pardubicemi budu (pravdepodobne) projizdet 17:25. Otazka zni, proc by tam mel zastavovat, kdyz 16:30 z Prahy vyjizdi EC77, ktere ma jako prvni zastavku Pardubice.
Celkove z Prahy mezi 15:30 a 17:30 odjizdi celkem 11 vlaku, do Olomouce 5...
03.06.2009 (22:19)  
babilon: To už toho Sprintera mohli dotáhnout až do Mostů u Jablunkova a bylo by to úplně dokonálé:-)
03.06.2009 (21:44)  
EC 119 Comenius
Jsou to velmi vyrovnané uzly. Ale kdybych měl volit, tak Pardubice. Ale nejvíce bych chtěl, aby to zastavovalo jak v Pardubicích, tak v Olomouci. ´´Přeskakování´´ se mi vůbec nelíbí. Ale Bmz, ty mám prostě rád. Jak český, tak madarský, tak rakouský.
03.06.2009 (21:41)  
Přema: Myslím, že 20 je dost optimistické číslo. :-) Je to spíš marketingová záležitost, protože vézt pár lidí do Třince (přičemž 3 minuty po SC jede Os) a jet prázdný zpět do Bohumína, se nemůže ekonomicky rentovat.
kdyby se pražáci chtěli jet podívat
Páteční posily jedoucí z Prahy nejezdí kvůli Pražákům, aby se mohli podívat do světa, ale naopak pro ty, kteří v Praze pracují. Pro ty může být nové SC dobrá volba.
registrovaný uživatel pato 
03.06.2009 (21:05)  
A z Bohumína resp.Dětmarovic pojede "sprinter"omezenou rychlostí vmax 55km/h. :-)
  1 2 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko