..: Rozhovor s panem Šimralem ze společnosti Railtrans :..

Praha - Již podruhé jsme oslovili pana Šimrala za společnosti Railtrans a požádali jej o rozhovor. Byl tak laskav, že nám otevřeně odpověděl na všechny naše dotazy. Přepis rozhovoru naleznete níže.

Máte již představu, z kolika vozů se bude skládat jedna souprava RT Express? Posledně jste také naše čtenáře informoval, že hodláte jednotlivé vozy rozdělit na tzv. tiché (pro odpočinek), hlučné (pro pracující), dále kuřácké a konečně pro rodiny s dětmi. Platí tato diferenciace stále?

Souprava RT expressu bude složena v počátku provozu ze šesti vozů:
1. a 2. třída tichý - 1. třída standardní - restaurační - 2. třída standardní - 2. třída standardní - 1. a 2. třída kuřácký

Plánujete nějakou větší reklamní akci před vyjetím prvního spoje?

Plánujeme větší reklamní akce před výjezdem RT Expressu, reklamní akce budou zahájeny koncem listopadu.

Máte již vytvořenou koncepci prodeje jízdních dokladů? Pokud ano, mohl byste nám ji alespoň rámcově přiblížit? Plánujete spuštění internetových stránek k produktu RT Express?

Máme vytvořenou koncepci prodeje jízdních dokladů, která řeší určitý náběh jednotlivých produktů. Kompletně to bude zveřejněno při reklamní kampani a na internetu na www.rtexpress.cz.

Jak daleko jsou homologace lokomotiv od společnosti Siemens pro Vaše vlaky?

Homologace lokomotiv probíhá, řeší jí přímo Siemens.

V Moravskoslezském deníku vyšla informace, že jednosměrné jízdné ve 2. třídě by mělo stát 240 Kč, je tato suma konečná, tedy bez dalších příplatků (které se musí platit ve vlacích IC/EC)? Uvažujete o zavedení zpáteční slevy?

Myslím, že se již můžeme otevřeně bavit o takzvaném základním jízdném. Základní jízdné z Prahy do Ostravy bude činit opravdu 240,– Kč ve druhé třídě vozové. K získání jízdenky za tuto cenu nebude potřeba vlastnit jakýkoliv slevový doklad. V ceně jízdného bude rezervace místa a ještě nějaká překvapení, to si ale necháme až na oficiální přdstavení. K tomuto jízdnému se nebude již platit žádný příplatek. Samozřejmostí bude platnost státních slev (žákovské, studentské jízdné, poslanecké jízdné). V rámci prezentace produktu bude představen i slevový program a ceny dalších produktů, které budeme pro jízdu RT expressy nabízet. O zavedení zpáteční slevy neuvažujeme, umožníme však při jednom nákupu nákup jízdenky tam i zpět.

Děkujeme za rozhovor.


CSPSV | 20.10.2006 (9:32)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Rozhovory

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   
20.10.2006 (22:06)  
To mě dojalo, že také bude dávat slevu chudým poslancům (dá-li se 100% vůbec říkat sleva :-) Ale politicky to může být chytrý tah...
20.10.2006 (18:55)  
Slávek: No jo, RT plánoval na 164+165 dokonce taktovou dopravu a údajně za méně peněz než dnes kraj platí ČD za těch pár posledních spojů, ale... Objednatelem dopravy je kraj a RT zřejmě počítal s dotací na ZDO, přece jen menší obce neindukují tolik cestujících. Jenže když se kraj dohodl na "velmi výhodné" spolupráci s ČD tuším na tři roky dopředu, tak nebude mít za víc peněz vůbec nic. Teda bude -prý "levnější a ekologičtější" autobusy. Prostě si tam RT nepustili, a ze svého to asi nikdo platit nechce. To by nejdřív musela ta železnice nastartovat v kraji takový rozvoj, aby byly vlaky výdělečné (a nebylo by asi třeba mnoho), jenže to by tam zas musel být ten takt a pár schopných lidí, kteří by tam vytvořili práci.
20.10.2006 (18:46)  
Samplep: dík
20.10.2006 (18:39)  
A finančně by to taky jaksi nešlo...
20.10.2006 (18:38)  
George_Couser:RTE bude IC.
20.10.2006 (18:22)  
Slávek: To bz musela být JD do PHY max jednu hodinu...
20.10.2006 (18:11)  
Jo, jo, to byl p. Šimral býval kabrňák, kdyby zajistil 6 párů spojů na trati 164, 165! Starostové a zdejší občané pláčí kvůli nulovému grafikonu a neoblomný kraj protesty občanů neslyší. (Krajské volby jsou ještě daleko!) Až odstartuje i SA, budou vlaky do Ostravy jezdit jak MHD v Praze!!! Alespoň poklesne na Ostravsku nezaměstnanost! Ostraváci budou totiž nyní dojíždět denně za prací do Prahy.
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
20.10.2006 (18:05)  
M: Nezbyva nez souhlasit, nebot uz jsem na vlastni oci zazil, jak EC Kosican byl zdrzen kvuli Pendolinu, ktere je de facto IC.
registrovaný uživatel M 
20.10.2006 (17:05)  
Teoreticky bude asi klicove:-(
registrovaný uživatel Kuba 
20.10.2006 (16:57)  
RT Express bude veden jako IC. A jedno to není, protože podle předpisů má přednost před Ex a R, které provozují ČD, takže teoreticky by je měli brzdit pouze za předpokladu že se někde potká s vlakem EC.
  1 2 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko