Praha - Již podruhé jsme oslovili pana Šimrala za společnosti Railtrans a požádali jej o rozhovor. Byl tak laskav, že nám otevřeně odpověděl na všechny naše dotazy. Přepis rozhovoru naleznete níže.
Máte již představu, z kolika vozů se bude skládat jedna souprava RT Express? Posledně jste také naše čtenáře informoval, že hodláte jednotlivé vozy rozdělit na tzv. tiché (pro odpočinek), hlučné (pro pracující), dále kuřácké a konečně pro rodiny s dětmi. Platí tato diferenciace stále?
Souprava RT expressu bude složena v počátku provozu ze šesti vozů:1. a 2. třída tichý - 1. třída standardní - restaurační - 2. třída standardní - 2. třída standardní - 1. a 2. třída kuřácký
Plánujete nějakou větší reklamní akci před vyjetím prvního spoje?
Plánujeme větší reklamní akce před výjezdem RT Expressu, reklamní akce budou zahájeny koncem listopadu.Máte již vytvořenou koncepci prodeje jízdních dokladů? Pokud ano, mohl byste nám ji alespoň rámcově přiblížit? Plánujete spuštění internetových stránek k produktu RT Express?
Máme vytvořenou koncepci prodeje jízdních dokladů, která řeší určitý náběh jednotlivých produktů. Kompletně to bude zveřejněno při reklamní kampani a na internetu na www.rtexpress.cz.Jak daleko jsou homologace lokomotiv od společnosti Siemens pro Vaše vlaky?
Homologace lokomotiv probíhá, řeší jí přímo Siemens.V Moravskoslezském deníku vyšla informace, že jednosměrné jízdné ve 2. třídě by mělo stát 240 Kč, je tato suma konečná, tedy bez dalších příplatků (které se musí platit ve vlacích IC/EC)? Uvažujete o zavedení zpáteční slevy?
Myslím, že se již můžeme otevřeně bavit o takzvaném základním jízdném. Základní jízdné z Prahy do Ostravy bude činit opravdu 240,– Kč ve druhé třídě vozové. K získání jízdenky za tuto cenu nebude potřeba vlastnit jakýkoliv slevový doklad. V ceně jízdného bude rezervace místa a ještě nějaká překvapení, to si ale necháme až na oficiální přdstavení. K tomuto jízdnému se nebude již platit žádný příplatek. Samozřejmostí bude platnost státních slev (žákovské, studentské jízdné, poslanecké jízdné). V rámci prezentace produktu bude představen i slevový program a ceny dalších produktů, které budeme pro jízdu RT expressy nabízet. O zavedení zpáteční slevy neuvažujeme, umožníme však při jednom nákupu nákup jízdenky tam i zpět.Děkujeme za rozhovor.
Jen změna č.17 bude asi překlep, ta už nějakej pátek platí.
173/1995 Sb. §22:
(2) Operativní řízení drážní dopravy uplatňuje provozovatel dráhy při mimořádnostech v drážní dopravě (zpoždění, výluky kolejí, odklony vlaků pro nesjízdnost traťových úseků, zavedení mimořádných vlaků). Přitom zajišťuje, aby přednost v jízdě měly vlaky podle pořadí:
a) nutné pomocné,
b) mimořádné v obecném zájmu,
c) mezinárodní vlaky Eurocity a Intercity, mezinárodní expresní vlaky a rychlíky (včetně jízd lokomotiv pro tyto vlaky),
d) mezinárodní osobní vlaky, vnitrostátní expresní vlaky a rychlíky a mezinárodní nákladní expresní vlaky,
e) vnitrostátní spěšné a osobní vlaky,
f) nákladní vlaky v pořadí: 1. vnitrostátní expresní, 2. mezinárodní ostatní, 3. rychlé, 4. spěšné, 5. průběžné, 6. vyrovnávkové, 7. manipulační, 8. přestavovací a vlečkové,
g) lokomotivní, služební a pracovní.
AD: vyzobávání rozinek to skutečně je, když nejvetší dopravce přijde o tržby z jediné trati,která není ztrátová! a kraje taky neuhradí vše do koruny.
A to ma byt jako argument? On nekdo, az zacne RTE jezdit, zakaze CD mit valstni EC, CI, SC? Ten nejvetsi dopravce prijde o ty zisky nejakym rozhodnutim? Mu je nekdo vezme? NE!!! Pokud o ne prijde, tak vlastni vinou a neschopnosti, tedy nekonkurenceschopnosti sve nabidky. Nejde o dotovane spoje, RT si vse zacaluje ze sveho, pokud i tak dokaze nabidnout neco lepsiho nez CD, tak je to jeho vyhra. Pokud CD i pres to svou nabidku nezmeni, tak je to jejich neschopnost, nezijeme v komunismu, ale v kapitalismu, vyhrava ten lepsi. Bude to plus hlavne pro cestujici.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.