..: Rozhovor s panem Šimralem ze společnosti Railtrans :..

Praha - Již podruhé jsme oslovili pana Šimrala za společnosti Railtrans a požádali jej o rozhovor. Byl tak laskav, že nám otevřeně odpověděl na všechny naše dotazy. Přepis rozhovoru naleznete níže.

Máte již představu, z kolika vozů se bude skládat jedna souprava RT Express? Posledně jste také naše čtenáře informoval, že hodláte jednotlivé vozy rozdělit na tzv. tiché (pro odpočinek), hlučné (pro pracující), dále kuřácké a konečně pro rodiny s dětmi. Platí tato diferenciace stále?

Souprava RT expressu bude složena v počátku provozu ze šesti vozů:
1. a 2. třída tichý - 1. třída standardní - restaurační - 2. třída standardní - 2. třída standardní - 1. a 2. třída kuřácký

Plánujete nějakou větší reklamní akci před vyjetím prvního spoje?

Plánujeme větší reklamní akce před výjezdem RT Expressu, reklamní akce budou zahájeny koncem listopadu.

Máte již vytvořenou koncepci prodeje jízdních dokladů? Pokud ano, mohl byste nám ji alespoň rámcově přiblížit? Plánujete spuštění internetových stránek k produktu RT Express?

Máme vytvořenou koncepci prodeje jízdních dokladů, která řeší určitý náběh jednotlivých produktů. Kompletně to bude zveřejněno při reklamní kampani a na internetu na www.rtexpress.cz.

Jak daleko jsou homologace lokomotiv od společnosti Siemens pro Vaše vlaky?

Homologace lokomotiv probíhá, řeší jí přímo Siemens.

V Moravskoslezském deníku vyšla informace, že jednosměrné jízdné ve 2. třídě by mělo stát 240 Kč, je tato suma konečná, tedy bez dalších příplatků (které se musí platit ve vlacích IC/EC)? Uvažujete o zavedení zpáteční slevy?

Myslím, že se již můžeme otevřeně bavit o takzvaném základním jízdném. Základní jízdné z Prahy do Ostravy bude činit opravdu 240,– Kč ve druhé třídě vozové. K získání jízdenky za tuto cenu nebude potřeba vlastnit jakýkoliv slevový doklad. V ceně jízdného bude rezervace místa a ještě nějaká překvapení, to si ale necháme až na oficiální přdstavení. K tomuto jízdnému se nebude již platit žádný příplatek. Samozřejmostí bude platnost státních slev (žákovské, studentské jízdné, poslanecké jízdné). V rámci prezentace produktu bude představen i slevový program a ceny dalších produktů, které budeme pro jízdu RT expressy nabízet. O zavedení zpáteční slevy neuvažujeme, umožníme však při jednom nákupu nákup jízdenky tam i zpět.

Děkujeme za rozhovor.


CSPSV | 20.10.2006 (9:32)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Rozhovory

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel milan 
22.10.2006 (16:04)  
technik: Nedávno jsem psal na ČD kvůli cenám na jižní větvi SC a zjistil jsem akorát toto: "Od 10. 12. 2006 vstoupí v platnost změna tarifu TR 10 č. 17, zveřejněna bude jednak v jízdním řádu a cca měsíc před účiností na www.cd.cz. Ve vztahu k ceníkům obyčejného/zvláštního jízdného SC však k žádným změnám nedochází."
Jen změna č.17 bude asi překlep, ta už nějakej pátek platí.
22.10.2006 (11:14)  
Teď bude zajímavé, co udělají ČD s cenou v Pendolinu. A příští otázka pro p. Šmírala, kolik bude stát 1.tř.?
registrovaný uživatel Zel.am  mail  
22.10.2006 (7:43)  
Víte na co jsem zvědavý já?...Jak si Railtrans poradí s čistotou WC, když konkurence ČD tvrdí že lepší už to nebude a že hovada jsou cestující. Já myslím, že teprve stav toalet rozhodne kdo tohle vyhraje....Ted ale vážně, divili byste se kolik lidí nejede vlakem kvůli záchodkům a kolik prostatistů naopak jede!. Já konkurenci drahám vítám, jen houšť a větší kapky, až mě budou brát ČD jako klienta a ne jako otravnou veš, pak to bude fajn. Zatím se tak stále neděje, zatím stále zdravím jako první, musím ale uznat, že se stav pomalinku zlepšuje.
registrovaný uživatel Racek 
21.10.2006 (22:57)  
Vnitrostátní EC existují akorát v Rakousku, OeBB si tuto kategorii nechaly oficiálně uznat. Vyšehrad je oficiálně běžný mezinárodní EC, jen "dočasně" obrací v Břeclavi ...
registrovaný uživatel iop 
21.10.2006 (22:50)  
Jde o to, ze mezinarodni EC maji prednost pred vnitrosttnimi EC:

173/1995 Sb. §22:

(2) Operativní řízení drážní dopravy uplatňuje provozovatel dráhy při mimořádnostech v drážní dopravě (zpoždění, výluky kolejí, odklony vlaků pro nesjízdnost traťových úseků, zavedení mimořádných vlaků). Přitom zajišťuje, aby přednost v jízdě měly vlaky podle pořadí:

a) nutné pomocné,

b) mimořádné v obecném zájmu,
c) mezinárodní vlaky Eurocity a Intercity, mezinárodní expresní vlaky a rychlíky (včetně jízd lokomotiv pro tyto vlaky),
d) mezinárodní osobní vlaky, vnitrostátní expresní vlaky a rychlíky a mezinárodní nákladní expresní vlaky,
e) vnitrostátní spěšné a osobní vlaky,
f) nákladní vlaky v pořadí: 1. vnitrostátní expresní, 2. mezinárodní ostatní, 3. rychlé, 4. spěšné, 5. průběžné, 6. vyrovnávkové, 7. manipulační, 8. přestavovací a vlečkové,
g) lokomotivní, služební a pracovní.
21.10.2006 (16:34)  
No reaguji jeste na mou poznamku, zda neni jedno co bude RT Express. Samoze vim, ze druh vlaku ma vliv na prednost, ncimene proto jsme tma psal pro obycejneho cloveka. Pokud se CD budou snazit RT zarezat, tak je jedno zda bude IC, EC, nebo CCCP. Pokud vse bude jak ma byt, tak stejne SC a EC budou mit prednost, rozdil by byl Ex a IC, nicmene nemyslim si, ze nejak markatni, hlavni aby RT Express nestal kvuli osobakum.

AD: vyzobávání rozinek to skutečně je, když nejvetší dopravce přijde o tržby z jediné trati,která není ztrátová! a kraje taky neuhradí vše do koruny.

A to ma byt jako argument? On nekdo, az zacne RTE jezdit, zakaze CD mit valstni EC, CI, SC? Ten nejvetsi dopravce prijde o ty zisky nejakym rozhodnutim? Mu je nekdo vezme? NE!!! Pokud o ne prijde, tak vlastni vinou a neschopnosti, tedy nekonkurenceschopnosti sve nabidky. Nejde o dotovane spoje, RT si vse zacaluje ze sveho, pokud i tak dokaze nabidnout neco lepsiho nez CD, tak je to jeho vyhra. Pokud CD i pres to svou nabidku nezmeni, tak je to jejich neschopnost, nezijeme v komunismu, ale v kapitalismu, vyhrava ten lepsi. Bude to plus hlavne pro cestujici.
dopisovatel nebo člen ŽP Railfort  mail  
21.10.2006 (15:03)  
Čtu tady ty obavy na téma stavěčů vlakových cest. Uvědomte si, že pokud výpravčí zakrosne vlak svého zaměstnatavele, tak přijde akorát o prémie, ale tady vstupuje do hry třetí hráč a zákon padajícího ... v případě konfliktu RT a ČD bude neúprosný.
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
21.10.2006 (14:24)  
tenzor: A kdo by se asi mel bourit? cestujici tomu nerozumi a CD hraji vsechno pro TIS. :-D
registrovaný uživatel tenzor 
21.10.2006 (13:57)  
To by mě docela zajímalo, nikdo se nebouří, když se zastaví mezinárodní EC kvůli Potěmkinovi?
21.10.2006 (12:16)  
Duke123: S tim odškodněnim to vidim celkem bledě, protože RT vlastně nemůže přímo obvinit ČD z toho že jim třeba neoprávněně zaství vlak, oni by správně měli obvinit SŽDC, která má na starosti řízení provozu, o všem to pro ně provádí ČD a se SŽDC jsou podle mě jedna ruka. Jenom jedna ze spekulací, možná blbost, ale to ukáže až praxe
  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko