..: Rozhovor s panem Šimralem ze společnosti Railtrans :..

Praha - Již podruhé jsme oslovili pana Šimrala za společnosti Railtrans a požádali jej o rozhovor. Byl tak laskav, že nám otevřeně odpověděl na všechny naše dotazy. Přepis rozhovoru naleznete níže.

Máte již představu, z kolika vozů se bude skládat jedna souprava RT Express? Posledně jste také naše čtenáře informoval, že hodláte jednotlivé vozy rozdělit na tzv. tiché (pro odpočinek), hlučné (pro pracující), dále kuřácké a konečně pro rodiny s dětmi. Platí tato diferenciace stále?

Souprava RT expressu bude složena v počátku provozu ze šesti vozů:
1. a 2. třída tichý - 1. třída standardní - restaurační - 2. třída standardní - 2. třída standardní - 1. a 2. třída kuřácký

Plánujete nějakou větší reklamní akci před vyjetím prvního spoje?

Plánujeme větší reklamní akce před výjezdem RT Expressu, reklamní akce budou zahájeny koncem listopadu.

Máte již vytvořenou koncepci prodeje jízdních dokladů? Pokud ano, mohl byste nám ji alespoň rámcově přiblížit? Plánujete spuštění internetových stránek k produktu RT Express?

Máme vytvořenou koncepci prodeje jízdních dokladů, která řeší určitý náběh jednotlivých produktů. Kompletně to bude zveřejněno při reklamní kampani a na internetu na www.rtexpress.cz.

Jak daleko jsou homologace lokomotiv od společnosti Siemens pro Vaše vlaky?

Homologace lokomotiv probíhá, řeší jí přímo Siemens.

V Moravskoslezském deníku vyšla informace, že jednosměrné jízdné ve 2. třídě by mělo stát 240 Kč, je tato suma konečná, tedy bez dalších příplatků (které se musí platit ve vlacích IC/EC)? Uvažujete o zavedení zpáteční slevy?

Myslím, že se již můžeme otevřeně bavit o takzvaném základním jízdném. Základní jízdné z Prahy do Ostravy bude činit opravdu 240,– Kč ve druhé třídě vozové. K získání jízdenky za tuto cenu nebude potřeba vlastnit jakýkoliv slevový doklad. V ceně jízdného bude rezervace místa a ještě nějaká překvapení, to si ale necháme až na oficiální přdstavení. K tomuto jízdnému se nebude již platit žádný příplatek. Samozřejmostí bude platnost státních slev (žákovské, studentské jízdné, poslanecké jízdné). V rámci prezentace produktu bude představen i slevový program a ceny dalších produktů, které budeme pro jízdu RT expressy nabízet. O zavedení zpáteční slevy neuvažujeme, umožníme však při jednom nákupu nákup jízdenky tam i zpět.

Děkujeme za rozhovor.


CSPSV | 20.10.2006 (9:32)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Rozhovory

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   
21.10.2006 (11:05)  
Je na RT, aby si vyžádal důvod zastavení vlaku, a v případě, že jej shledá neoprávněným, tak požadovat odškodné za každou minutu zpoždění, třeba jako požadují ČD za zneužití záchranné brzdy.
Určitě jim budou ČD z počátku házet klacky pod nohy, ale RT se podle mě může účinně bránit a ČD toho budou muset nechat.
Ale co, aspoň bude sranda...
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
21.10.2006 (10:38)  
MartinM: Zmenilo nebo nezmenilo, SC pro ty, co stavi cestu fomalne IC. Tudiz by melo davat prednost vlakum EC. To se nedeje a muzeme pouze spekulovat proc. Mam jenom obavy, aby SC/IC Ceskych drah i nadale nemelo prednost i pred EC a naopak RTE/IC nezastavoval kvuli kazdemu osobaku. Obavam se o nestrannost osob stavicich cestu.
registrovaný uživatel Budulinek4  mail  
21.10.2006 (10:01)  
M:
SA z Prahy do Jihlavy prodava pouze 20 mist a to jen vzadu, to jen pro informaci.

Tak me napada, copak to je asi za lidi, kteri tady pisou o vyzobavani rozinek apod.
Ze by zavistivi majitele brzy bezcennych rezijek, ktere jim na cim dal vic trati neplati ???

Konkurenci kazdy soudny clovek vita a navic moloch ji uz dlouho potrebuje, obzvlaste na trati Pha-Ostrava, protoze to co tam predvadi je ostuda.
registrovaný uživatel Racek 
21.10.2006 (9:03)  
Studentagency se momentálně soudí s ministerstvem financí o ušlý zisk za vození poslanců zadarmo (teda oni ti poslanci jeli schválně po dohodě s SA proto, aby bylo o čem se soudit). Uvidíme, jak to dopadne.
to Zdenda: pokud ministerstvo dopravy vypíše na Brno - ČB výběrové řízení, určitě se přihlásí i nějaký soukromý dopravce.
registrovaný uživatel M 
21.10.2006 (0:47)  
bych navazal na babilona tak, ze SA to vtipne vyresili tak, ze jizdenka nevim kolik, v tom povinna mistenka nevim kolik (takze poslanci to zadarmo nemeli)... No, asi to ale nekomu bylo tak hrozne trnem v oku, ze to SA zrusili, pac vidim, ze ze zakona volne jizdne: 0...
21.10.2006 (0:22)  
PavelQ: To není chytrý tak, ale zákonná povinnost. Mám dokonce dojem, že na rozdíl od žákovského jízdného jim to jízdné nikdo nezaplatí.
A rozinky? Ty v podstatě znamenají, že původní provozovatel zneužíval monopolního postavení pro nepřiměřený zisk.
registrovaný uživatel M 
21.10.2006 (0:01)  
Dumping? Nevim... Ale SA ma takove ceny, ze teda dumpinguje v podstate vsude:-))

No ale jinak... Nevim jakou ma s Jihlavou SA strategii. Ale pochybuju, ze by si nechali vyprodat celej autobus na trasu Praha-Jihlava s tim, ze by z Jihlavy do Brna jel prazdnej... Jinymi slovy, pokud jsou v autobuse z Prahy do Brna nejaka volna mista, ktera uz do Brna nikdo nechce, tak jakakoliv nenulova cena za cestu do Jihlavy zvysuje rentabilitu autobusu a proto je podle meho soudu obtizne mluvit o dumpingu
20.10.2006 (23:54)  
Adam: Ja teda nejsem zadny expert pres, jen je to muj konicek, ale co vim, tak jeste v dobe, kdy jezdil Super City Manager...taky predpokladam papirove jako IC, tak mel vsude absolutni prednost a vypravci jeste meli problem, kdyz ho zastavili...ono se neco zmenilo?
20.10.2006 (23:34)  
Co vím loko DB 189 ještě není schválená,vyzobávání rozinek to skutečně je, když nejvetší dopravce přijde o tržby z jediné trati,která není ztrátová! a kraje taky neuhradí vše do koruny.
Těch 240Kč Pha-Ova,ale kolik to bude Pha-Olomoc,Pha-Pce a na žákovskou,důchodcovskou,ZTP atd.?To RT investoval do Popek,nebo si bude tisknout vlastní zjednodušenou,psanou jízdenku?Otazníků příliš né?
registrovaný uživatel zdenda 
20.10.2006 (22:39)  
o vyzobavani rozinek samozrejme jde - proc se skoukromy dopravce necpe s rychlikama na trat ČB-Ji-Brno? protože by na tom nikdy nemohl vydelat.
ad waszyn: proc by mely drahy dotovat lokalky ze zisku, kdyz na ne dostanou dotaci - ktera jim mozna zajisti, jak někdo napsal "přiměřený zisk" - což asi nebude žádná výhra,a že ČD na relaci Pha-Ova vydelavaj, o tom nepochybuju
M: jen konstatuju, ze je to vyzobavani rozinek, pokud je konkurence, nevadi mi to, coz snad RT bude, spis me vadi treba politika SA, ktera dle me na trase Pha-Ji-Brno dost drbe konkurenci, neb mi nikdo nevymluvi, ze 50 Kc na vzdalenost 110 km neni dumping, a invektivu, ze nevim, ze CD provozuji lokalky z dotaci, k tomu se nema cenu vyjadrovat
  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko