Praha - Již podruhé jsme oslovili pana Šimrala za společnosti Railtrans a požádali jej o rozhovor. Byl tak laskav, že nám otevřeně odpověděl na všechny naše dotazy. Přepis rozhovoru naleznete níže.
Máte již představu, z kolika vozů se bude skládat jedna souprava RT Express? Posledně jste také naše čtenáře informoval, že hodláte jednotlivé vozy rozdělit na tzv. tiché (pro odpočinek), hlučné (pro pracující), dále kuřácké a konečně pro rodiny s dětmi. Platí tato diferenciace stále?
Souprava RT expressu bude složena v počátku provozu ze šesti vozů:1. a 2. třída tichý - 1. třída standardní - restaurační - 2. třída standardní - 2. třída standardní - 1. a 2. třída kuřácký
Plánujete nějakou větší reklamní akci před vyjetím prvního spoje?
Plánujeme větší reklamní akce před výjezdem RT Expressu, reklamní akce budou zahájeny koncem listopadu.Máte již vytvořenou koncepci prodeje jízdních dokladů? Pokud ano, mohl byste nám ji alespoň rámcově přiblížit? Plánujete spuštění internetových stránek k produktu RT Express?
Máme vytvořenou koncepci prodeje jízdních dokladů, která řeší určitý náběh jednotlivých produktů. Kompletně to bude zveřejněno při reklamní kampani a na internetu na www.rtexpress.cz.Jak daleko jsou homologace lokomotiv od společnosti Siemens pro Vaše vlaky?
Homologace lokomotiv probíhá, řeší jí přímo Siemens.V Moravskoslezském deníku vyšla informace, že jednosměrné jízdné ve 2. třídě by mělo stát 240 Kč, je tato suma konečná, tedy bez dalších příplatků (které se musí platit ve vlacích IC/EC)? Uvažujete o zavedení zpáteční slevy?
Myslím, že se již můžeme otevřeně bavit o takzvaném základním jízdném. Základní jízdné z Prahy do Ostravy bude činit opravdu 240,– Kč ve druhé třídě vozové. K získání jízdenky za tuto cenu nebude potřeba vlastnit jakýkoliv slevový doklad. V ceně jízdného bude rezervace místa a ještě nějaká překvapení, to si ale necháme až na oficiální přdstavení. K tomuto jízdnému se nebude již platit žádný příplatek. Samozřejmostí bude platnost státních slev (žákovské, studentské jízdné, poslanecké jízdné). V rámci prezentace produktu bude představen i slevový program a ceny dalších produktů, které budeme pro jízdu RT expressy nabízet. O zavedení zpáteční slevy neuvažujeme, umožníme však při jednom nákupu nákup jízdenky tam i zpět.Děkujeme za rozhovor.
Určitě jim budou ČD z počátku házet klacky pod nohy, ale RT se podle mě může účinně bránit a ČD toho budou muset nechat.
Ale co, aspoň bude sranda...
SA z Prahy do Jihlavy prodava pouze 20 mist a to jen vzadu, to jen pro informaci.
Tak me napada, copak to je asi za lidi, kteri tady pisou o vyzobavani rozinek apod.
Ze by zavistivi majitele brzy bezcennych rezijek, ktere jim na cim dal vic trati neplati ???
Konkurenci kazdy soudny clovek vita a navic moloch ji uz dlouho potrebuje, obzvlaste na trati Pha-Ostrava, protoze to co tam predvadi je ostuda.
to Zdenda: pokud ministerstvo dopravy vypíše na Brno - ČB výběrové řízení, určitě se přihlásí i nějaký soukromý dopravce.
A rozinky? Ty v podstatě znamenají, že původní provozovatel zneužíval monopolního postavení pro nepřiměřený zisk.
No ale jinak... Nevim jakou ma s Jihlavou SA strategii. Ale pochybuju, ze by si nechali vyprodat celej autobus na trasu Praha-Jihlava s tim, ze by z Jihlavy do Brna jel prazdnej... Jinymi slovy, pokud jsou v autobuse z Prahy do Brna nejaka volna mista, ktera uz do Brna nikdo nechce, tak jakakoliv nenulova cena za cestu do Jihlavy zvysuje rentabilitu autobusu a proto je podle meho soudu obtizne mluvit o dumpingu
Těch 240Kč Pha-Ova,ale kolik to bude Pha-Olomoc,Pha-Pce a na žákovskou,důchodcovskou,ZTP atd.?To RT investoval do Popek,nebo si bude tisknout vlastní zjednodušenou,psanou jízdenku?Otazníků příliš né?
ad waszyn: proc by mely drahy dotovat lokalky ze zisku, kdyz na ne dostanou dotaci - ktera jim mozna zajisti, jak někdo napsal "přiměřený zisk" - což asi nebude žádná výhra,a že ČD na relaci Pha-Ova vydelavaj, o tom nepochybuju
M: jen konstatuju, ze je to vyzobavani rozinek, pokud je konkurence, nevadi mi to, coz snad RT bude, spis me vadi treba politika SA, ktera dle me na trase Pha-Ji-Brno dost drbe konkurenci, neb mi nikdo nevymluvi, ze 50 Kc na vzdalenost 110 km neni dumping, a invektivu, ze nevim, ze CD provozuji lokalky z dotaci, k tomu se nema cenu vyjadrovat
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.