..: Řazení vlaků 2004/2005 - Příjezdy a odjezdy vlaků - Tvršice :..
Tvršice
Příj. | Odj. | Vlak | Ze stanice -----> Do stanice | Nást./kol. |
4:28 | 4:29 | 6500 | Žatec západ (4:21) | Most (5:16) | - / 2 |
5:12 | 5:12 | 6530 | Kryry (4:04) | Kryry (0:00) | - / 2 |
5:39 | 5:40 | 7603 | Most (5:02) | Plzeň hlavní nádraží (8:43) | - / 2 |
6:01 | 6:01 | 6502 | Žatec západ (5:53) | Most (6:46) | - / 2 |
6:36 | 6:36 | 6532 | Blatno u Jesenice (5:10) | Blatno u Jesenice (0:00) | - / 2 |
7:01 | 7:02 | 6503 | Most (6:24) | Žatec západ (7:10) | - / 2 |
7:20 | 7:21 | 6551 | Žatec (0:00) | Žatec (7:25) | - / 2 |
7:43 | 7:43 | 6534 | Žatec (7:39) | Žatec (0:00) | - / 2 |
8:19 | 8:20 | 6553 | Žatec západ (0:00) | Žatec západ (8:28) | - / 2 |
8:44 | 8:44 | 6504 | Žatec západ (8:31) | Most (9:21) | - / 2 |
9:31 | 9:32 | 6505 | Most (8:54) | Žatec západ (9:46) | - / 2 |
10:46 | 10:47 | 6555 | Žatec (0:00) | Žatec (10:51) | - / 2 |
11:09 | 11:09 | 6506 | Žatec (11:05) | Most (11:46) | - / 2 |
12:57 | 12:57 | 6508 | Žatec západ (12:36) | Třebušice (13:50) | - / 2 |
13:30 | 13:30 | 6507 | Most (12:54) | Žatec západ (13:38) | |
14:30 | 14:30 | 6509 | Most (13:52) | Žatec západ (14:43) | |
14:41 | 14:41 | 6510 | Žatec západ (14:26) | Most (15:21) | - / 2 |
15:07 | 15:07 | 6536 | Žatec západ (14:56) | Žatec západ (0:00) | - / 2 |
15:35 | 15:35 | 6511 | Most (14:53) | Žatec západ (15:51) | - / 2 |
16:39 | 16:39 | 6512 | Žatec západ (16:31) | Most (17:21) | - / 2 |
17:46 | 17:47 | 6513 | Most (17:09) | Žatec západ (17:55) | - / 2 |
18:40 | 18:41 | 6514 | Žatec západ (18:33) | Most (19:21) | - / 2 |
19:35 | 19:35 | 6515 | Most (18:59) | Žatec (19:39) | - / 2 |
19:52 | 19:52 | 6538 | Žatec (19:48) | Žatec (0:00) | - / 2 |
20:06 | 20:06 | 6557 | Žatec (0:00) | Žatec (20:10) | |
20:44 | 20:44 | 6516 | Žatec (20:40) | Most (21:21) | - / 2 |
22:14 | 22:14 | 6517 | Most (21:40) | Žatec západ (22:22) | |
22:42 | 22:43 | 6542 | Žatec západ (22:35) | Žatec západ (0:00) | - / 2 |
22:56 | 22:56 | 6563 | Žatec západ (0:00) | Žatec západ (23:04) | - / 2 |