..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Pavel Randák":

  1 ... 20 21 22 23 24      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
Ge 4/4 II RhB 616Pročpak se SIEMENS chlubí cizím peřím?09.03.12 - 12:26
475.1108Měl jsem na vejšce spolužáka z Žernosek a ten vyprávěl, jak ukradli ve škole kbelík mazlavýho mýdla, namazali s ním koleje v Opárenském údolí a pak se koukali, jak to fýrovi pěkně klouže.08.03.12 - 10:39
534.0455Domnívám se, že odklopení krytů turbodynamu moc nepomůže. Ze strany dynama (na fotografii vpředu) odklopení krytu má za následk znečištění elektrických částí vodivým prachem (saze...), což může způsobit svody nebo zkraty na komutátoru případně rychlejší opotřebení komutátoru. Ze strany turbíny je pod krytem odstředivý regulátor, kterému by teplo nemělo vadit, naproti tomu prach mu vadí určitě. takže bych to viděl spíš jako nedbalost obsluhy nebo nedokončenou údržbu.28.02.12 - 11:09
DR 675.019-4Stoupa > Když už diskutujeme o kořenech tohoto designu, tak bych si dovolil zmínit Henschel-Wegmann Zug.
V hlasování se kloním k tomu dezénu DDR.
09.02.12 - 9:21
754.057-8Muklava: Výtažná kolej končili už před mostem přes Prokopský potok (uhruba uprostřed snímku); ten má sice opory i pro mostní pole 3. koleje, to ale nikdy nebylo osazeno. Výtažná kolej byla zkrácena na současnou délku při výstavbě podjezdu pro pražský okruh na Zlíchově.12.12.11 - 22:35
754.057-8Oni ho jako Zápotockého i stihli v r. 1988 dokončit, přejměnován byl až v r. 1990.12.12.11 - 15:50
2016.001 - 7Rabín, Stoupa:
A nejen to, na řadě tratí panoval regulerní parní provoz a ne jen Sonderzugen, Thörlerbahn ještě existovala...
24.11.11 - 15:28
01.207V antikvariátu doporučuji též pátrat po publikaci Niklitschek: "Die Dampflokomotive". Tam uvedený popis jízdy pětsetosmdesátkou přes Arlberg je úchvatný.
A kdybyste někde našel jednoho vejražního Kretschmanna, měl bych zájem
30.09.11 - 11:33
VT 137.096Jedna geografická poznámka: Hagenau je ve skutečnosti ve Francii, v Alsasku a nádraží je tam podstatně větší.30.09.11 - 8:51
01.207Stejná jako ve zbytku Německa; 15kV, 16?Hz.
Jen na jedné trati v Harzu měli 25kV, 50Hz.
30.09.11 - 8:46