..: Fotogalerie - detaily fotografie 2016.001 - 7 :..
 

2016.001 - 7


2016.001 - 7Informace o fotografii:
 - Úsek: Ausschlag [3]-Zöbern [5] - Aspang (Eisteichviadukt I)
 - GPS: 47°32'38.04"N, 16°5'52.44"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 17.11.2011
 - Autor: tomi  Poslat email autorovi
 - Pozn.: REX 2710
 - Zobrazeno: 3825x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

24.11.2011 (21:10)  
Nebál bych se přidat dole a ubrat nahoře, fotka by byla zajímavější.
25.11.2011 (7:57)  


Áno, súhlasím, trošku menej oblohy a cesta do rohu fotky by bolo lepšie.
24.11.2011 (15:32)  
stoupo, stoupo, těžké odhalení :-)
24.11.2011 (15:28)  
Rabín, Stoupa:
A nejen to, na řadě tratí panoval regulerní parní provoz a ne jen Sonderzugen, Thörlerbahn ještě existovala...
24.11.2011 (15:08)  
Krásná fotka !! Ještě nedávno ten viadukt opravovali. Parádní.....
24.11.2011 (17:13)  


Na sanácii tohto viaduktu sa podieľala aj slovenská firma ;-)
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
24.11.2011 (14:42)  
Rabíne, Rabíne,

jestli Vy taky nechováte tajnou náklonnost ke K.u.K.?!? 1042, 2043 i 2045 jsou hýčkané modely. A v Bad Aussee eště posunovala (oranžová) elektrika rakouská, předválečná. Snové. I 1020 jsem videl jako provozní v Insbrucku. Ale 1044 je poměrně moderní stroj, asi jako Krysa, věkově. ˇVždyť i my jsme vlastně mladý kluci ...)
24.11.2011 (13:52)  
stoupa: v roce 1989 (a ještě v pár letech následujících) byly ÖBB vůbec mnohem zajímavější než teď - ještě nenastala dnešní "Taurusová" monotonie (i když nic proti Býkům, mám je rád) - horské tratě brázdily kromě početné série 1042 a 1044 také takové poklady jako 1010, 1110, 1018 (nádhera = ex německá E 18), 1020 (obzvlášť krásné = ex německé E 94), 1041, 1141 a na posunu se daly spatřit spojnicové archy 1062 a leccos jiného. Na neelektrifkovaných tratích kralovaly 2043, 2143, 2050 a na dolnorakouských lokálkách také třeba archaické 2045 (ne nepodobné našim "předhektorům" T 434.0 resp. T 436.0), než byly nahrazeny ojetinami ex DB 211 (= ÖBB 2048), kteréžto se už také odbraly do lokomotivního nebe, jsouce nahrazeny "Vosslohy". A také obstarožní motoráčky jako 5044 nebo licenční Uerdingeny 5081. Kde jsou ty doby, a není to tak dávno...
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
24.11.2011 (13:43)  
Krásná fotka; jenže ve mě vyvolala smutek nad (ne)dávno zmizelým.

Když se '89 otevřely hranice, nevalil jsem na Mexikoplatz do Vidně, ale skouknout krásné oranžovo-béžové osobáky s oranžovejma mašinama ÖBB vůkol Hallstadtu. Stihl jsem to. Když jsem to po pár letech chtěl ukázat synkovi, už přišli Rakušané s novýma barvičkama. Ale v Bad Ischlu jsme to ještě stihli (pravda, s elektrikou, ne s dieslem)
registrovaný uživatel M 152.0  mail  
Počet komentářů uživatele309 »fotek 0
24.11.2011 (12:48)  
Rakouská motorová lokomotiva - vidím poprvé v životě! 5*

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko