Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
2016.001 - 7 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Ausschlag [3]-Zöbern [5] - Aspang (Eisteichviadukt I) - GPS: 47°32'38.04"N, 16°5'52.44"E » - Datum: 17.11.2011 - Autor: tomi - Pozn.: REX 2710 - Zobrazeno: 3825x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
24.11.2011 (15:28)
Rabín, Stoupa:
A nejen to, na řadě tratí panoval regulerní parní provoz a ne jen Sonderzugen, Thörlerbahn ještě existovala...
A nejen to, na řadě tratí panoval regulerní parní provoz a ne jen Sonderzugen, Thörlerbahn ještě existovala...
Rabíne, Rabíne,
jestli Vy taky nechováte tajnou náklonnost ke K.u.K.?!? 1042, 2043 i 2045 jsou hýčkané modely. A v Bad Aussee eště posunovala (oranžová) elektrika rakouská, předválečná. Snové. I 1020 jsem videl jako provozní v Insbrucku. Ale 1044 je poměrně moderní stroj, asi jako Krysa, věkově. ˇVždyť i my jsme vlastně mladý kluci ...)
jestli Vy taky nechováte tajnou náklonnost ke K.u.K.?!? 1042, 2043 i 2045 jsou hýčkané modely. A v Bad Aussee eště posunovala (oranžová) elektrika rakouská, předválečná. Snové. I 1020 jsem videl jako provozní v Insbrucku. Ale 1044 je poměrně moderní stroj, asi jako Krysa, věkově. ˇVždyť i my jsme vlastně mladý kluci ...)
stoupa: v roce 1989 (a ještě v pár letech následujících) byly ÖBB vůbec mnohem zajímavější než teď - ještě nenastala dnešní "Taurusová" monotonie (i když nic proti Býkům, mám je rád) - horské tratě brázdily kromě početné série 1042 a 1044 také takové poklady jako 1010, 1110, 1018 (nádhera = ex německá E 18), 1020 (obzvlášť krásné = ex německé E 94), 1041, 1141 a na posunu se daly spatřit spojnicové archy 1062 a leccos jiného. Na neelektrifkovaných tratích kralovaly 2043, 2143, 2050 a na dolnorakouských lokálkách také třeba archaické 2045 (ne nepodobné našim "předhektorům" T 434.0 resp. T 436.0), než byly nahrazeny ojetinami ex DB 211 (= ÖBB 2048), kteréžto se už také odbraly do lokomotivního nebe, jsouce nahrazeny "Vosslohy". A také obstarožní motoráčky jako 5044 nebo licenční Uerdingeny 5081. Kde jsou ty doby, a není to tak dávno...
Krásná fotka; jenže ve mě vyvolala smutek nad (ne)dávno zmizelým.
Když se '89 otevřely hranice, nevalil jsem na Mexikoplatz do Vidně, ale skouknout krásné oranžovo-béžové osobáky s oranžovejma mašinama ÖBB vůkol Hallstadtu. Stihl jsem to. Když jsem to po pár letech chtěl ukázat synkovi, už přišli Rakušané s novýma barvičkama. Ale v Bad Ischlu jsme to ještě stihli (pravda, s elektrikou, ne s dieslem)
Když se '89 otevřely hranice, nevalil jsem na Mexikoplatz do Vidně, ale skouknout krásné oranžovo-béžové osobáky s oranžovejma mašinama ÖBB vůkol Hallstadtu. Stihl jsem to. Když jsem to po pár letech chtěl ukázat synkovi, už přišli Rakušané s novýma barvičkama. Ale v Bad Ischlu jsme to ještě stihli (pravda, s elektrikou, ne s dieslem)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko