Komentáře uživatele "Tomáš Kraus":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| ASP 09-16/4S | Stroj pěkný, ale to už kromě všech možných motorových a řídicích vozů, lokomotiv nebo trolejbusů začali provozovatelé vymýšlet "osobní" jména i pro podbíječky? Už chybí jen aby naše armáda pojmenovala obrněné vozy Eliška, Terezka, Čertík... | 24.07.13 - 11:33 |
| 754.012-3 | Ešus: Kromě Alexů jezdily Bmz ČD ještě před rokem s dieselem na trati Angermünde - Szczecin, v minulosti např. také Cheb - Nürnberg, Hamburg - Westerland/Dagebüll nebo Flensburg - Aarhus. Jinak to nejsou jen napěťové výluky, ale třeba i odklony, např. EC do Lublaně přes Příbram apod. | 18.07.13 - 13:38 |
| 310.23 | PROST: V pravém horním rohu není pseudozámeček, je to velký členitý panelák se dvěma věžičkami nahoře :-) Pro lepší představu doporučuji najít na Mapy.cz křižovatku ulic Högerova a Borského a přepnout na "ptačí pohled". | 09.07.13 - 23:05 |
| 971.005-4 | Honza: Vůz 971.005 po nehodě v Ústí nesešrotovali, stojí na konci koleje depa v Libni, přímo u parkoviště sporthotelu Step. Logo pražského Eska se vyjímá na bočnici, na kterou místo střechy a kabiny nenavazuje vůbec nic. Mimochodem na trati Berlín - Hamburk se jezdí 230 km/h a nástupiště u hlavních kolejí jsou, akorát na nich jsou bezpečnostní zábrany. | 04.07.13 - 8:28 |
| 854.207-8 + 854.031-2 | Honza: V roce 2007 už vozy Bdtn existovaly, tímto nedělním vlakem jsem jel už o rok dříve a minimálně jeden Bdtn to vezlo. Je pravda, že tehdy jsem se s Bdtn setkal asi poprvé. | 01.07.13 - 14:18 |
| 854.207-8 + 854.031-2 | Já mám také pocit, že kabel dálkového řízení přes nerekonstruované Btn ani zapojit nejde, nebo jde? V roce pořízení snímku jezdil nedělní rychlík až se třemi přívěšáky (dnes jezdí jako Sp s jedním), a kromě toho jezdily snad dva páry Sp z Turnova do Nymburka, které už jsou pryč. Souprava pro tento Sp letos přijíždí do Turnova na závěsu regíny na Os z Boleslavi. | 30.06.13 - 20:44 |
| potkali se u Kolína | Anowis: Jestli se nepletu, Alexův Taurus (reálně focený nejspíš v úseku München - Regensburg, kde jezdí pravidelně) odpovídá řadě 1116 u ÖBB, a tudíž "vnitřním" sběračem pro soustavu 3 kV DC vůbec nedisponuje. Druhý Taurus je třísystémová 1216 ÖBB převlečená do Railjet nátěru. | 26.06.13 - 14:23 |
| 362.163-8 | Že by posila kvůli pochodu Praha - Prčice? | 25.05.13 - 12:43 |
| EU07-364 | Keprt: Díky za info, hledal jsem to podle čísla stroje a asi právě proto jsem nic o asynchronu nenašel. Tím víc jsem se divil tomu, že by na naše tratě s přecitlivělými kolejovými obvody pustili polský stroj s asynchronními motory, když měla problém i odporová verze. V prvním kole neprošel ani kibel EN57. | 22.05.13 - 10:05 |
| EU07-364 | Astartoth: EU07 asynchronní? To je nějaká rekonstrukce? Zkoušel jsem o tom něco najít, ale bez úspěchu, a přijde mi to dost nepravděpodobné. EU07 jsou klasické stejnosměry s odporovou regulací, stejně jako např. EP09. | 21.05.13 - 22:30 |










