..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Tomáš Kraus":

  1 ... 4 5 6 7 8 ... 46      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
ASP 09-16/4SStroj pěkný, ale to už kromě všech možných motorových a řídicích vozů, lokomotiv nebo trolejbusů začali provozovatelé vymýšlet "osobní" jména i pro podbíječky? Už chybí jen aby naše armáda pojmenovala obrněné vozy Eliška, Terezka, Čertík...24.07.13 - 11:33
754.012-3Ešus: Kromě Alexů jezdily Bmz ČD ještě před rokem s dieselem na trati Angermünde - Szczecin, v minulosti např. také Cheb - Nürnberg, Hamburg - Westerland/Dagebüll nebo Flensburg - Aarhus. Jinak to nejsou jen napěťové výluky, ale třeba i odklony, např. EC do Lublaně přes Příbram apod.18.07.13 - 13:38
310.23PROST: V pravém horním rohu není pseudozámeček, je to velký členitý panelák se dvěma věžičkami nahoře :-) Pro lepší představu doporučuji najít na Mapy.cz křižovatku ulic Högerova a Borského a přepnout na "ptačí pohled".09.07.13 - 23:05
971.005-4Honza: Vůz 971.005 po nehodě v Ústí nesešrotovali, stojí na konci koleje depa v Libni, přímo u parkoviště sporthotelu Step. Logo pražského Eska se vyjímá na bočnici, na kterou místo střechy a kabiny nenavazuje vůbec nic.
Mimochodem na trati Berlín - Hamburk se jezdí 230 km/h a nástupiště u hlavních kolejí jsou, akorát na nich jsou bezpečnostní zábrany.
04.07.13 - 8:28
854.207-8 + 854.031-2Honza: V roce 2007 už vozy Bdtn existovaly, tímto nedělním vlakem jsem jel už o rok dříve a minimálně jeden Bdtn to vezlo. Je pravda, že tehdy jsem se s Bdtn setkal asi poprvé.01.07.13 - 14:18
854.207-8 + 854.031-2Já mám také pocit, že kabel dálkového řízení přes nerekonstruované Btn ani zapojit nejde, nebo jde? V roce pořízení snímku jezdil nedělní rychlík až se třemi přívěšáky (dnes jezdí jako Sp s jedním), a kromě toho jezdily snad dva páry Sp z Turnova do Nymburka, které už jsou pryč. Souprava pro tento Sp letos přijíždí do Turnova na závěsu regíny na Os z Boleslavi.30.06.13 - 20:44
potkali se u KolínaAnowis: Jestli se nepletu, Alexův Taurus (reálně focený nejspíš v úseku München - Regensburg, kde jezdí pravidelně) odpovídá řadě 1116 u ÖBB, a tudíž "vnitřním" sběračem pro soustavu 3 kV DC vůbec nedisponuje. Druhý Taurus je třísystémová 1216 ÖBB převlečená do Railjet nátěru.26.06.13 - 14:23
362.163-8Že by posila kvůli pochodu Praha - Prčice?25.05.13 - 12:43
EU07-364Keprt: Díky za info, hledal jsem to podle čísla stroje a asi právě proto jsem nic o asynchronu nenašel. Tím víc jsem se divil tomu, že by na naše tratě s přecitlivělými kolejovými obvody pustili polský stroj s asynchronními motory, když měla problém i odporová verze. V prvním kole neprošel ani kibel EN57.22.05.13 - 10:05
EU07-364Astartoth: EU07 asynchronní? To je nějaká rekonstrukce? Zkoušel jsem o tom něco najít, ale bez úspěchu, a přijde mi to dost nepravděpodobné. EU07 jsou klasické stejnosměry s odporovou regulací, stejně jako např. EP09.21.05.13 - 22:30