..: Fotogalerie - detaily fotografie 854.207-8 + 854.031-2 :..
 

854.207-8 + 854.031-2


854.207-8 + 854.031-2Informace o fotografii:
 - Úsek: Jivany - Libuň zastávka
 - Datum: 23.9.2007
 - Autor: Pavel Šturm  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 4317x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
01.07.2013 (22:17)  
Já se s Bdtn setkal asi někdy v roce 2010, možná 11. Když to začalo na R Ústí - Liberec. Ty původní byly fakt "super" hlavně ty neotevíratelné a nezavíratelné dveře, kolikrát jsme si v zimě když byl sníh málem rozbili hubu. Věčně smrad z topení, obložení stěn - "co depo dalo", nefunkční vypínače na světlo. Možná bych se tím jednou z nostalgie svezl ale normálně asi ne.
Po té modernizaci ale zůstaly rachtavý podvozky a ty uzonký úzký schody jsou vážně "pokrok" oproti stupačkám, ale jinak je to pohoda, nejpohodlnější sedačky co snad jsem poznal a hezky to vypadá.
01.07.2013 (14:18)  
Honza: V roce 2007 už vozy Bdtn existovaly, tímto nedělním vlakem jsem jel už o rok dříve a minimálně jeden Bdtn to vezlo. Je pravda, že tehdy jsem se s Bdtn setkal asi poprvé.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
01.07.2013 (13:02)  
Chary: to původní řízení mělo jiný počet vodičů?
Jasný no, v roce 2007 "054" byly ještě někde na papíře.
01.07.2013 (1:37)  
Kdyby to nezrušili... jako při rekonstrukci měli ponechat původní systém vícečlenného řízení (852/3) a nějak to naroubovat na nový systém řízení (854), jo?

Myslel jsem že tyhle krámy už neexistujou - podívej se na datum pořízení fotky.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
01.07.2013 (0:28)  
Chary: jo sorry nevšiml jsem si že jsou to 053, myslel jsem že tyhle krámy už neexistujou. Nicméně od výroby to taky mělo dálk. řízení, tak kdyby to tenkrát nezrušili, mohlo to fungovat.
01.07.2013 (0:22)  
Jak ale píše Tomáš Kraus, vozy Btn 053 nemají průběžný kabel na řízení 854. To by tam musel být vůz 054, což není.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
01.07.2013 (0:17)  
To mě napadlo že se bude dělit, ale asi by to bylo jednodušší to spojit dálk. řízením na ten společný úsek ne?
30.06.2013 (20:44)  
Já mám také pocit, že kabel dálkového řízení přes nerekonstruované Btn ani zapojit nejde, nebo jde? V roce pořízení snímku jezdil nedělní rychlík až se třemi přívěšáky (dnes jezdí jako Sp s jedním), a kromě toho jezdily snad dva páry Sp z Turnova do Nymburka, které už jsou pryč. Souprava pro tento Sp letos přijíždí do Turnova na závěsu regíny na Os z Boleslavi.
30.06.2013 (16:34)  
V praxi to znamenalo, že vlak (pražák) přijel z Prahy do Turnova a rovnou najel na hradečáka (nepo až po posunu), s kterým se vydal jinou tratí zpět. Kvůli hodině jízdy do Jičína se nic nespojovalo a nic nezkoušelo (vyjma spřáhla a brzd a asi by to ani nešlo dálkově řídit). Takže přazský fíra uprostřed soupravy, má poznání tratě a ovládá svoji 854.
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/854779.jpg
http://www.paolo3.854foto.net/displayimage.php?pid=233&fullsize=1

Občas i zajímavé soupravy
854 + 749 = http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/854678.jpg
30.06.2013 (14:32)  
A to nechce některý z těch strojvedoucích odpočívat? :D Nebo je zapojení dálkového řízení náročné?
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko