Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
EU07-364 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Poděbrady - Libice nad Cidlinou - Datum: 8.10.2010 - Autor: Jiří Navrátil - Zobrazeno: 4221x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 5 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
22.05.2013 (10:05)
Keprt: Díky za info, hledal jsem to podle čísla stroje a asi právě proto jsem nic o asynchronu nenašel. Tím víc jsem se divil tomu, že by na naše tratě s přecitlivělými kolejovými obvody pustili polský stroj s asynchronními motory, když měla problém i odporová verze. V prvním kole neprošel ani kibel EN57.
Chary: samozřejmě, je to individuální. Když se na tu "A" a koukám déle a na hejbacích obrázcích, tak si postupně zvykám a musím uznat, že má něco do sebe :-)
22.05.2013 (9:34)
Tak třeba budou polští dopravci nakupovat nové lokomotivy domácí produkce a místo EU07 na SŽDC budou zajíždět lokomotivy Griffin od NEWAGu či GAMA od PESY...
Musím podotknout, že nátěr PKP IC je na tomto stroji (a nějen na něm) hodně povedený.
Keprte, je to otázka vkusu, ale jak se tak dívám na fotky EU07A, tak mi ten "ještě podivnější design" přijde celkem povedený a subjektivně se mi mašina zdá hezčí.
Můj názor :-)
zde jsou nějaká videa http://www.yourepeat.com/g/EU07A-495
Můj názor :-)
zde jsou nějaká videa http://www.yourepeat.com/g/EU07A-495
Udivuje mě, že zatímco polská megasvětla se mezi šotouši řeší "odjakživa" a neustále, tak debatu nad - snad ještě většími - lampami, používanými na některých starých elektrikách ÖBB, jsem ještě nezaznamenal ;-)
Astartoth: toto není asynchron, ty (ta?) jsou označené EU07A a mimo moderního pohonu se vyznačují snad ještě podivnějším designem, než klasické EU07. BTW, jejich (nejen) vzhled je původu britského; to je jen poznámka směrem k nesmiřitelným odpůrcům všeho polského :-)
Edit to Tomáš Kraus: EU07A je reko s asynchronním pohonem, stačí do googlu napsat EU07 PKP asynchronous a už se to na tebe vysype.
Astartoth: toto není asynchron, ty (ta?) jsou označené EU07A a mimo moderního pohonu se vyznačují snad ještě podivnějším designem, než klasické EU07. BTW, jejich (nejen) vzhled je původu britského; to je jen poznámka směrem k nesmiřitelným odpůrcům všeho polského :-)
Edit to Tomáš Kraus: EU07A je reko s asynchronním pohonem, stačí do googlu napsat EU07 PKP asynchronous a už se to na tebe vysype.
21.05.2013 (22:30)
Astartoth: EU07 asynchronní? To je nějaká rekonstrukce? Zkoušel jsem o tom něco najít, ale bez úspěchu, a přijde mi to dost nepravděpodobné. EU07 jsou klasické stejnosměry s odporovou regulací, stejně jako např. EP09.
Tento vehement je dost mozna s prehledem nejslabsi asynschronni stroj na svete kdyz pomineme ruzne experimentalni kusy a pokrokove stroje pro dulni a podnikovou sluzbu, proste seriova tratova lokomotiva.
21.05.2013 (19:15)
Zajímalo by mě proč mají (skoro) všechny polské lokomotivy místo světel pařáky na erteple? Tedy řečeno naprosto výstižně, slovy mého kamaráda. :-D
admin: a dnes se naučíme používat další funkcionalitu.
bartiku09, to, jak citlivě a nikoliv generalizačně xenofobně to někdo někam napsal se dá přeci dohledat, poklepáním na odkaz "Počet komentářů uživatele - kliknutím zobrazíte přehled", neboli to první číslo za jménem dotyčného v bledě modrém záhlaví komentáře. Doporučuji fotky "ET42-022" a "163.035", tam je to uplná studnice ;-)
Ovšem nějak se nemohu zbavit dojmu, že zrovna tebe to učit nemusím, tak snad to přijde užitečné ještě někomu.
bartiku09, to, jak citlivě a nikoliv generalizačně xenofobně to někdo někam napsal se dá přeci dohledat, poklepáním na odkaz "Počet komentářů uživatele - kliknutím zobrazíte přehled", neboli to první číslo za jménem dotyčného v bledě modrém záhlaví komentáře. Doporučuji fotky "ET42-022" a "163.035", tam je to uplná studnice ;-)
Ovšem nějak se nemohu zbavit dojmu, že zrovna tebe to učit nemusím, tak snad to přijde užitečné ještě někomu.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko