..: Fotogalerie - detaily fotografie EU07-364 :..
 

EU07-364


EU07-364Informace o fotografii:
 - Úsek: Poděbrady - Libice nad Cidlinou
 - Datum: 8.10.2010
 - Autor: Jiří Navrátil  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 4221x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 5
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
22.05.2013 (10:05)  
Keprt: Díky za info, hledal jsem to podle čísla stroje a asi právě proto jsem nic o asynchronu nenašel. Tím víc jsem se divil tomu, že by na naše tratě s přecitlivělými kolejovými obvody pustili polský stroj s asynchronními motory, když měla problém i odporová verze. V prvním kole neprošel ani kibel EN57.
22.05.2013 (9:42)  
Chary: samozřejmě, je to individuální. Když se na tu "A" a koukám déle a na hejbacích obrázcích, tak si postupně zvykám a musím uznat, že má něco do sebe :-)
22.05.2013 (9:34)  
Tak třeba budou polští dopravci nakupovat nové lokomotivy domácí produkce a místo EU07 na SŽDC budou zajíždět lokomotivy Griffin od NEWAGu či GAMA od PESY...
22.05.2013 (1:57)  
Musím podotknout, že nátěr PKP IC je na tomto stroji (a nějen na něm) hodně povedený.
21.05.2013 (22:53)  
Keprte, je to otázka vkusu, ale jak se tak dívám na fotky EU07A, tak mi ten "ještě podivnější design" přijde celkem povedený a subjektivně se mi mašina zdá hezčí.

Můj názor :-)

zde jsou nějaká videa http://www.yourepeat.com/g/EU07A-495
21.05.2013 (22:34)  
Udivuje mě, že zatímco polská megasvětla se mezi šotouši řeší "odjakživa" a neustále, tak debatu nad - snad ještě většími - lampami, používanými na některých starých elektrikách ÖBB, jsem ještě nezaznamenal ;-)

Astartoth: toto není asynchron, ty (ta?) jsou označené EU07A a mimo moderního pohonu se vyznačují snad ještě podivnějším designem, než klasické EU07. BTW, jejich (nejen) vzhled je původu britského; to je jen poznámka směrem k nesmiřitelným odpůrcům všeho polského :-)

Edit to Tomáš Kraus: EU07A je reko s asynchronním pohonem, stačí do googlu napsat EU07 PKP asynchronous a už se to na tebe vysype.
21.05.2013 (22:30)  
Astartoth: EU07 asynchronní? To je nějaká rekonstrukce? Zkoušel jsem o tom něco najít, ale bez úspěchu, a přijde mi to dost nepravděpodobné. EU07 jsou klasické stejnosměry s odporovou regulací, stejně jako např. EP09.
21.05.2013 (22:14)  
Tento vehement je dost mozna s prehledem nejslabsi asynschronni stroj na svete kdyz pomineme ruzne experimentalni kusy a pokrokove stroje pro dulni a podnikovou sluzbu, proste seriova tratova lokomotiva.
21.05.2013 (19:15)  
Zajímalo by mě proč mají (skoro) všechny polské lokomotivy místo světel pařáky na erteple? Tedy řečeno naprosto výstižně, slovy mého kamaráda. :-D
21.05.2013 (18:50)  
admin: a dnes se naučíme používat další funkcionalitu.

bartiku09, to, jak citlivě a nikoliv generalizačně xenofobně to někdo někam napsal se dá přeci dohledat, poklepáním na odkaz "Počet komentářů uživatele - kliknutím zobrazíte přehled", neboli to první číslo za jménem dotyčného v bledě modrém záhlaví komentáře. Doporučuji fotky "ET42-022" a "163.035", tam je to uplná studnice ;-)

Ovšem nějak se nemohu zbavit dojmu, že zrovna tebe to učit nemusím, tak snad to přijde užitečné ještě někomu.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko