..: Porucha Regionovy narušila provoz :..

Ilustrační obrázek Kostelec u Jihlavy - Když v neděli 3.2.2008 došlo k provozní poruše na stroji 814.010 Regionova v Kostelci u Jihlavy, začala ŽelPage sledovat spolehlivost těchto jednotek. Dle zjištěných informací zůstal v stroj stát v Kostelci na výměnách. Jak potvrdil strojmistr z PP Telč, "Prý najeli na výměny a regionova ztuhla. Zablokovala se kola a cestující museli vlak opustit."

Mimořádnost se vyskytla na vlaku 28321 z Kostelce do Slavonic, kde zablokovala provoz a v úseku Kostelec u Jihlavy - Třešť se dostala ke slovu NAD. Vlak 28321 byl z Třeště do Slavonic veden motorovým vozem řady 810 a opožděn o 80 minut. Další vlak, Os 28316 byl v úseku Telč - Třešť řazen ve složení 810+810. V této soupravě se vezl strojmistr z Telče (následně odjel z Třeště s prvním strojem do Kostelce), strojvedoucí a průvodčí z Os 28316. Posádka Os 28321, která přijela autobusem ND, se vydala druhým orchestrionem na trať jako zpožděný Os 28321.

Podle serveru jednotky 814 a našich vlastních záznamů jsou poruchy tohoto typu již minimální. Spíše se však objevují jiné, například ukroucená kardanová hřídel, škubání při jízdě z klesání výběhem, porucha WC, problémy s nerovnoměrným vytápěním salónu, zamlžování oken na stanovišti, přepínače směrů, apod. Dlouhodobým problémem, způsobujícím provozní komplikace na kopcovitých tratích, zůstává špatná koncepce pohonu s krajní hnací nápravou. Za zvláštní zmínku stojí i kuriózní dvojice nehod, při nichž se během vichřice Emma lehce poškodily den po sobě na stejném vlaku 2643 a téměř stejném místě u Krásné Lípy o spadlý strom nejdříve 814.016 (ta se vyšinula a dopadla o něco hůře) a druhý den i 814.017.

Zdroje: vlastní pozorování, server Jednotky 814

Ilustrační foto: JTB


Jan Máca Poslat mail autorovi | 7.4.2008 (20:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Ústecký ČR Vysočina Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
12.04.2008 (13:30)  
Já bych to zase až tak "nehrotil" = od té doby co u nás na téhle trati Regionova jezdí došlo k poruše 2x.
11.04.2008 (15:02)  
Na jakou osu si ČD a.s. objednalo náhon, tak to výrobce zhotovil. Kolegové na Slovensku to vyřešili tak, aby byla hnaná druhá náprava na hnacím voze u jejich jednotek řady 813/913. Takže je třeba hledat chybu jinde, jen ne u výrobce. FRK
08.04.2008 (17:51)  
To jste na to přišli opravdu brzo, že jsou to poruchové šroty ... v Suchdole nad Odrou jezdí (mají jezdit) 2. jednotky cca rok a období, kdy jezdí obě dvě je asi 1/3 času. 2/3 jezdí jen jedna a druhá je pro nějakou poruchu v depu.
registrovaný uživatel happy 
08.04.2008 (16:32)  
Bohužel musím konstatovat,že přínosnost je nulová,protože Regionovy jsou obecně známé svojí poruchovostí.Za uplynulé dva měsíce rozhodně nejde o nějakou vyjímečnou neschopnost strojů 010 a 011.Náhrady jsou prakticky na dením pořádku.Spíše by bylo přínosné napsat článek na téma plánované opravy na trati 227 a její celková revitalizace.
registrovaný uživatel milos  mail  
08.04.2008 (13:03)  
janis: odpovim za Vitka - "ponekud" bylo mysleno "trochu" - ale ironicky - to znamena ve skutecnosti - "dost".
na Reka - pises hezky cesky!! gratuluju
08.04.2008 (12:38)  
Vítek_V: dobra, dekujem za vysvetleni, chapu dobre spatnou vyroba. Omluviem se, co znamena - povědomí - studujem vs ekonomicka v prage jinac pobyt v Elevsina v Recka, ceske jazyk ucim, ne moc jde mi.
08.04.2008 (12:23)  
Janis Christomidas: O těchto jednotkách je to docela známé a víceméně v povědomí. Jejich poruchovost bývá "poněkud" častá..
08.04.2008 (12:21)  
Dobra den ve spolek
Pochopil sem ze tyto vlaky je poruchove, pravda? Obdivuji vas za sledovani tyto ale ptam se - skutecne tak?
registrovaný uživatel ofil  mail  
08.04.2008 (11:59)  
Tak jest. Piekne maszyny.
07.04.2008 (20:59)  
PPeta: správný odkaz je http://www.jednotky814.cz/ (v tom původní bylo za cz nadbytečné ú).
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko