..: Ondřej Kubala novým tiskovým mluvčím Českých drah :..

Ondřej Kubala, nový tiskový mluvčí ČD Praha — Šestadvacetiletý Ondřej Kubala, dosavadní ekonomický redaktor Českého rozhlasu 1 Radiožurnál, se stane novým vedoucím tiskového oddělení a tiskovým mluvčím akciové společnosti České dráhy. Aleš Ondrůj (33), který funkci tiskového mluvčího zastával doposud, začíná plně působit na pozici ředitele Odboru marketingu v osobní dopravě. Do konce měsíce dubna, kdy proběhne postupné předání agendy tiskového oddělení, budou Ondřej Kubala a Aleš Ondrůj zastávat pozici tiskového mluvčí společně. Od začátku května pak již přejde výkon aktivit spojených s pozicí tiskového mluvčí zcela na nového mluvčí - Ondřeje Kubalu.

Ondřej Kubala vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, Fakultu podnikohospodářskou. Problematice železniční dopravy se věnoval jak v průběhu studií, tak i během svého zaměstnání v Českém rozhlase. Zde měl kromě práce redaktora ekonomiky na starost také moderování zpravodajských a publicistických pořadů Ozvěny dne a Stalo se. Kromě zaměstnání v Českém rozhlase se Ondřej Kubala věnuje výuce základům marketingu a marketingového průzkumu na Vyšší odborné škole CEDUK. Ondřej Kubala hovoří německy, anglicky a ve svém volném čase se věnuje cestování, cyklistice, plavání, horské turistice, lyžování a fotografování.

Práce Odboru marketingu v osobní dopravě se naplno rozjíždí

Aleš Ondrůj, dosavadní tiskový mluvčí ČD a Hana Bednářová, manažerka komunikace s médii, zdroj: ČD Dosavadní tiskový mluvčí Českých drah, Aleš Ondrůj, přechází na pozici ředitele nově vzniklého Odboru marketingu v osobní dopravě. Pod tento odbor budou spadat zejména aktivity v oblasti marketingových výzkumů a analýz, produkty v osobní dopravě, kvalita služeb a jejich standardizace; stejně jako strategie marketingu a komunikace se zákazníkem v oblasti osobní dopravy. Cílem nového odboru je další posilování pozice osobní dopravy Českých drah na přepravním trhu v ČR.

zdroj: České dráhy


CSPSV | 16.4.2007 (17:37)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Muzzy? 
09.05.2007 (0:53)  
S Ondřejem Kubalou jsem studoval na VŠE. A je pravda, že pokud jde o to mluvit 20 minut a dohromady neříct nic, co by mělo hodnotu, je to člověk na svém místě!
registrovaný uživatel M 
18.04.2007 (0:58)  
JS-Prachar - opravdu si myslis, ze na prezidenta je potreba zmoudret? Tak proc chce byt klaus zase prezidentem?:-)))

No nic, je potreba rict, ze tiskovy mluvci nema za ukol odpovidat na otazky popravde. Jak je dobry se pozna podle toho, jak moc lidi pozna, ze rika hovadiny. No a Ondruj dobrej je (i kdyz rika hovadiny:-))

Karel Farkac - no, tady asi nekdo nepochopil, co ma TM na praci, ze? Kdyby mit lide problem s prednasenim nesmyslu, tak by pravnicke, politicke, realitni a marketingove kancelare zely prazdnotou...
registrovaný uživatel Ninja  mail  
17.04.2007 (23:11)  
Trochu si to u mě zkazil chlapec, když zdražení místenek z 30 na 86 korun okometoval tak, že nejde o zdražení, nýbrž o "předefinování" ceny.

Další z jeho žbleptů, kterými se snaží obalamutit cestující... já vim, je to v zájmu ČD takhle okecávat každé zdražení, ale na tohle jim snad nikdo neskočí... kašpaři

jinak zase souhlas s Kubou a dalšími ;)
17.04.2007 (16:55)  
Myslím, že lidé mají o ČD stále stejně špatné mínění, ale Pendolina berou jinak. A není to kvůli zvládnuté krizové komunikaci, ale kvůli reklamní kampani, která předcházela jejich startu a hlavně díky jejich brzkému konci, který si média řádně vychutnala. I negativní reklama je reklama.
17.04.2007 (15:17)  
I když je pravda, že lidé, kteří do problematiky železnice vidí, ať už více, či méně, dosti často na něj měli výhrady, je třeba uznat, že lidé, laici, si začali ČD všímat úplně v jiném světle. Z velkého problému Pendolin udělat něco, kvůli čemu se kolikrát i rodiny chodily podívat na nádraží. Nemluvě o Regionovách a Slonech. Dokázal toho myslím dost, ale stejně nám budou chybět jeho pro železničáře mnohdy velmi humorná vyjádření i ta, díky kterým někteří šedivěli.
17.04.2007 (12:48)  
Georgo: novináři jsou ti největší mystifikátoři (a študovaní), takže o kvalitu mystifikace bych se neobával.
17.04.2007 (11:01)  
Hm, som príjemne prekvapený výberom nástupcu, aj keď uvidíme, či sa mu podarí dosiahnuť mystifikačné kvality pána Ondrůje. Na druhej strane som zvedavý, ako bude fungovať oddelenie marketingu. Trochu sa bojím, že pendolina budú jazdiť kompletne polopené fotkami a Franza Josefa na palube by som radšej an nestretol...
17.04.2007 (9:35)  
Já chápu, že mezi většinou z Vás není pan Ondrůj oblíbený a že z odborného hlediska často nepopisoval věci správně. Myslím, že je ale nutné zde právě pro tuto většinu zopakovat, co takový tiskový mluvčí dělá. Je to styčný důjstojník s davem, herec, který je placen za to, že říká to, co vedení chce a a za to, že když se stane nějaký průser, že to podá podle vůle firmy tak, jako že se nic nestalo nebo si pomaže hlavu popelem za celou firmu. On měl podle mého názoru přesné zadání, jak postupovat. Pokud to znamenalo oslavovat každý "natřený nárazník", tak musíme uznat (očima "lidu"), že to dělal dobře. Když se k tomu podíváte na ta kvanta článků, co tiskový odbor produkoval a pokud je pravda, co jsem se kdesi dočetl, že tam jsou tuším na to jenom dva (s tou slečnou na fotce) a při představě, že jezdí po celé republice, aby byli u většiny akcí, tak dvakrát klobouk dolu. Myslím, že pan Ondrůj si na tomto svém anažmá vybuduje kariéru a časem i vlastní PR agenturu (pokud jí už nemá), protože taková lekce v krizovém PR, zlepšování image a zároveň téměř denní (!!!) přítomnost v médiích z něj udělají známou a zkušenou osobnost. To je můj názor na práci pana Ondrůje ven z firmy, nikoliv dovnitř vůči zaměstnancům/šotoušům. Tam by měly fungovat jiné mechanismy. A pokud tady někdo napíše, že by nešel dělat mluvčího ČD ani za nic, tak já Vám říkám, že bych šel hned, a to si nemyslím, že bych měl/mám špatné vyhlídky na trhu práce. Strašně by mě to bavilo, je to ohromná výzva a zároveň zkušenost...
registrovaný uživatel waszyn 
17.04.2007 (9:28)  
tak ke spravne corporate identity mu jeste stejne chybi dost veci: propocena flanelka, kozena brasna formatu A4 na vysku a obroucky z 80.let, jeany od vietnamcu, zanovni prestize, alkoholovy dech a pivni pupek :)
17.04.2007 (4:25)  
Ano, uz podle te fotografie to vypada na cloveka se smyslem pro detail. Neoholeny, neucesany...
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2025 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko