..: Arriva spouští provoz vlaků do Benešova i Trenčína :..

Jednotka 845/945.001, foto: Arriva vlaky Praha – Železniční dopravce Arriva vlaky spustí v pondělí 29. února provoz dvou nových linek. Zatímco každý pracovní den vyjede 7 párů zrychlených spojů z Prahy do Benešova, o víkendu motorová jednotka řady 845/945 zavítá na Slovácko a do Trenčínského kraje. V příměstské dopravě již Arriva provozovala linku z Prahy do Kralup nad Vltavou (na podzim 2013), trasa do Benešova je tedy druhou v pořadí. Jízdenky dle tarifu dopravce budou v prodeji přímo ve vlacích a na internetu, spoje nejsou integrovány v systémech PID a SID. Za cestu z Prahy do Benešova cestující zaplatí 50 Kč, ušetřit mohou například s týdenní či měsíční jízdenkou nebo nákupem online. Na trase na Slovensko pak Arriva propojí Prahu a Olomouc s Uherským Brodem, Bojkovicemi a Trenčínem. Vlak se na cestu na východ vydá v sobotu v 8.40 ráno, do cíle dorazí v 13.42. Nedělní zpáteční spoj odjíždí v 14.19, do Prahy přijede v 19.24. Základní jízdné z Prahy do Trenčína stojí 350 Kč, výhodnější cenu pak zaplatí držitelé průkazu ISIC či žákovského průkazu.

Zdroj: Arriva vlaky


RaPa Poslat mail autorovi | 22.2.2016 (21:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Jízdní řád

Další z regionu Česká republika (celá) Slovensko (celé)


  1 2 3 4 5 ... 9      Zpráv na stránku:   
27.02.2016 (12:30)  
Je to dobrá věc, že Arriva nebude mít jenom autobusy, ale i vlaky
27.02.2016 (11:05)  
MK: O vodoznaku nebyla řeč :) nic o klasickém lístku jsem nenašel, tiskne to řidič, nebo se dá použít jízdné ČD.

Tomo: Souhlas s nemožnosti srovnání 628 a hydry. Jediná slabost, kterou obě sdílejí, je "vysokopodlažnost".
26.02.2016 (23:11)  
Martin99: Ano o tom ten článek je a můj komentář mířil k tomu, co v budoucnu. Protože jde o to, aby měla Arriva reference pro budoucí VŘ. Toto asi totiž moc výdělečné nebudeme. A ten tarif by se na centrální úrovni vyřešit měl. Nic víc jsem sdělit nechtěl.

A jinak s Arrivou mám rozhodně v plánu se svézt. Už tehdy na Kralupy to bylo příjemné svezení :)
registrovaný uživatel Tomo 
26.02.2016 (21:59)  
Vážení, pánové i dámy, jelikož s tímto vozidlem mám své zkušenosti, jen reflektuji poznámky ohledně nasazení:
Srovnání s Hydrou mi přijde nesmyslné. Koncept Hydry je min. z poloviny 60. let. Tohle vozidlo je koncepčně orinetováno na 80. léta SRN.
2. Hydra má Vmax 120, 628 taktéž. Hydra ovšem byla koncipována jako dálkový MOS s vlky, kdežto toto vozidlo bylo koncipováno jako MOS bez vlků.
3. SRN se nám na konci 80. let technologicky vzdalovala tak, že i v dnešních podmínkách ČR jsme schopni toto vozidlo považovat za vhodné i na dálkové trasy (ačkoliv nevhodné). Tak k tomu přistupuje Arriva - v ČR není náhrada za toto vozidlo - to není Hydra.
4. 628 v pohodě dosáhne plné rychlosti (= V 120) za cca 1,5 minuty i na prudší trati, Hydra sama by toho byla snad schopna dosáhnout, ale nesměla by mít vlek, což téměř vždy má.
5. 628 nemá (a nesmí mít) vlek, tudíž je schopna dosáhnout časových výkonů rychleji než Hydra.
6. to hlavní: 628 je, dle mého názoru, podobna (ne technologicky) nejvíc 842, pp. 843. To jsou vozidla z konce 80. let, pp. poloviny 90. Bavme se tedy o tom, jestli bychom jeli 843 s vlekem do Trenčína...
7. Nejraději bych tu od DB (Arriva) viděl 612, ale to bude ještě nějaký čas trvat, pokud vůbec.
Díky, dlouholetý pozorovatel Tomáš
26.02.2016 (20:27)  
Honza7887: Nemluví? A o čem je ten článek?
Podle mě je nosnou informací tohoto článku to, že jeden dopravce zatím s malým podílem v železniční dopravě, rozšiřuje svou nabídku spojů a mimo jiné zavádí pravidelný dálkový spoj. Takže se přidává k ČD, RJ, LEO...
26.02.2016 (16:37)  
Pikehead: Nejsem si jistej, že by tiskárna v pokladně u řidiče dokázala vytisknout devadesátiminutovou jízdenku i s vodoznakem.....
26.02.2016 (15:47)  
JP: Tiskne je fakticky asi DPP - takovou mašinkou u řidiče. :)
26.02.2016 (14:54)  
VencaM, František: Tak slepování úsekových tarifů dopravců umělo už bileto.cz při svém spuštění. A podle vlajkového dopravce to byl přístup hodný parazitického robotického nástroje. :) A taky by v dalším kole protestovali, že se tak nedají řešit úseky se souběhem více dopravců. Důvodů se vždycky najde dost.
registrovaný uživatel VencaM 
26.02.2016 (11:16)  
->Frantisek
Ideální je samozřejmě jeden papír a jednotný tarif na určité trase - na tom papíře může být klidně součet jízdného (jednotného pro veřejně objednávanou dopravu) za jednotlivé okresy, kraje či země.
Špatně pochopeno. Jeden tarif je případ, kdy mám na jednom papírku napsanou jednu jízdenku. To vše na celou cestu. Vámi uvedený příklad není jeden tarif, ale pouze jeden papírek, protože ten jeden papírek obsahuje víc jízdenek a cena je jejich součet.
A cenová hladina IN25 je rozumná úvaha, ale vždy se najde nějaký dopravce, který řekne, že je to méně, než je jeho zákaznické jízdné a chce to doplatit. Případně se ozve někdo jiný, že je to více, než zákaznické jízdné dopravce, tudíž se to nevyplatí a je to nesmysl. Chce to definovat lépe. Pouze opsat tarif IN25 ČD nelze.
V.
26.02.2016 (10:21)  
Pikehead: Tak on PID na to má dokonce spec. PID jízdenky, ne? :) Nebo DPP? Já už nevím, kdo je tiskne...
  1 2 3 4 5 ... 9      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko