..: Slovenské vlaky InterCity by mohly být obnoveny :..

Nová podoba vlaků InterCity ZSSK - třídy 1plus a 2plus, foto: Železničná spoločnosť Slovensko Bratislava – Současné povolební dění na Slovensku pravděpodobně vyvolá změny i na železnici. Bude-li současný premiér Robert Fico (SMER-SD) úspěšný při sestavování v pořadí již třetí vlády (nyní se Slovenskou národnou stranou a stranami Most-Híd a Sieť), pravděpodobně se na trať z Bratislavy do Košic vrátí vlaky InterCity. Provoz těchto dálkových spojů pod hlavičkou ZSSK sice skončil 18. ledna, při jednáních o budoucí koalici si však Slovenská národná strana prosadila jejich opětovné zavedení. V rámci těchto jednání došlo i k rozdělení ministerských křesel, dopravu by měl obsadit zástupce strany Sieť. Ta se však potýká s vnitrostranickou krizí. Ve straně, jež před volbami i krátce po nich spolupráci s Robertem Ficem vylučovala, se našli již 3 poslanci (a jeden další ve straně Most-Híd), kteří vládu pod taktovkou Smeru nepodpoří. Zůstává tedy otázkou, jak silné ministerstvo dopravy v nadcházejícím období vůbec bude.

Zdroje: ihned.cz, Denník N, Výzva 10 slušných ľudí


RaPa Poslat mail autorovi | 18.3.2016 (6:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Jízdní řád

Další z regionu Slovensko (celé)


  1 2      Zpráv na stránku:   
18.03.2016 (19:53)  
Michal Suchopa: Velmi pochybujem ze sa nieco bude sutazit ked Danko naopak chce posilnit "narodnych dopravcov" a to nie len na zeleznici.
registrovaný uživatel miskovl1  mail  
18.03.2016 (18:25)  
Hlavným problémov na Slovensku je, že ZSSK má na trase Bratislava hl.st.- Košice monopol, lebo väčšina cestujúcich ide zadarmo. Kým Regiojet nedostáva žiadnu dodaciu ani tak ako je na trase Praha- Ostrava, že všetkým dopravcom dáva štát dodaciu, že vozí študentov. Ďalší problémom bol cenník na IC, kde lístky stáli ako na TGV ale išli tam rovnaké vagóny ako na R, iba bola garantovaná súprava a stál len v niektorých staniciach.
Miesto sna o obnovení IC by mohli premávať na podobnom koncepte Ex, iba by tam bol príplatok napr. 1 EUR a platil by tam taríf ZSSK ako pre všetky vlaky.
registrovaný uživatel NM 
18.03.2016 (16:36)  
lenže Danko skončí podstatne skôr ako chce vyhnať jančuru. Dávam mu rok a pojde kade lahšie aj s Fickom a ich spoločníkmi.
18.03.2016 (15:41)  
Nooo pan Žlutý je jako klíště, toho už se nezbavíte.....
18.03.2016 (7:32)  
Ja by som dodal, ze IC vlaky maju byt dotovane a nema ich dostat napriamo ZSSK, ale maju byt vysutazene, cize mozno sa nic nezmeni, a dalej na 120/180 zostane Jancura. Ale na 2 strane Danko si zaumienil aj to, ze vyzenie jancuru a jeho vlaky aj busy do 2020 zo Slovenska :D
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko