..: První hybridní jednotky Stadler Flirt objednány :..

Hybridní jednotka Stadler Flirt, foto: Stadler Aosta — Italský region Valle d’Aosta bude prvním majitelem hybridních jednotek Stadler Flirt. Objednávka na dodávku pěti souprav Flirt3 poháněných jak elektricky napětím 3 kV, tak dvěma osmiválcovými dieselovými motory, byla podepsána 12. května a počítá se s dodáním vlaků do roku 2018. Výkon jednotek na elektrifikované trati bude 2600 kW a maximální rychlost bude činit 160 km/h, na dieselový pohon pak bude výkon 700 kW a maximální rychlost bude 140 km/h. Jednotka se bude skládat ze tří vozů a celková kapacita bude činit 197 sedících cestujících, přičemž pokud se vlaky u cestujících setkají se zájmem, bude přidán čtvrtý vůz. Kontrakt v hodnotě 43 milionů eur čítá jak samotné soupravy, tak školení personálu a pětiletou údržbu. Součástí objednávky je také opce na dalších pět souprav s tříletou údržbou. Celková cena tak může být až 94 milionů eur.

Zdroj: Railway gazette


Adam Vanting Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru | 15.5.2015 (6:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Itálie


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
15.05.2015 (11:48)  
paolo: Do Zlína snad bude dříve zadrátováno, Jeseník je myslím řešen relativně rozumně (elektrika s menší částí vlaku jede do Šumperka, zbytek pokračuje s dieselem), resp. jen kdyby tam byly lepší vozy.
Obecně mě nenapadá moc vhodných ramen, musela by to být trasa, která je z většiny pod trolejí a jezdí se tam smysluplnou rychlostí. A zároveň aby to mělo opravdu smysl jezdit bez přestupu.
registrovaný uživatel paolo 
15.05.2015 (11:16)  
Rád bych se dočetl, že něco takového koupily ČD nebo nějaký jiný dopravce a nasadí to na výkony:

Praha - Zlín
Praha - Luhačovice
Brno - Jeseník

NJN, ještě si asi pár dnů až desetiletí budeme muset počkat.
15.05.2015 (11:16)  
Na první pohled to vypadá jako powerpack z jednotek Stadler GTW (např. řada 840 ZSSK). Asi byla jen otázka času, kdy si to někdo objedná a zaplatí. V katalogu to mají roky.
dopisovatel nebo člen ŽP Martin Grill  mail  
15.05.2015 (10:49)  
Každopádně to není hybrid, ale obojživelník jednotka. Pohony se vzájemně nedoplňují - buď jede jeden, nebo druhý.
15.05.2015 (10:28)  
Než hmotnost, by mě více zajímaly dojezdové vzdálenosti jednotky na díesel.
dopisovatel nebo člen ŽP Martin Grill  mail  
15.05.2015 (10:03)  
Určitě ne více, než je součet jednotlivých nápravových tlaků, který je jistě v souladu s předpisy.
registrovaný uživatel Sim 
15.05.2015 (9:40)  
Mate informace o hmotnosti teto jednotky?
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko