..: LEO Express přepravil první milion cestujících :..

LEO Express: milióntý cestující, foto: LEO Express Praha — Soukromý železniční dopravce LEO Express oznámil miliontého cestujícího spoji LE Praha - Bohumín - Karviná. Milník společnost překonala v pátek 28. března 2014 a šťastlivec získal mimo jiné rok cestování a nápoje na palubě zdarma. Od zahájení provozu uběhlo 16 měsíců a dopravci trvalo necelé 2 měsíce, než zavedl všechny plánované spoje. Zdržení způsobilo pomalejší oživování a ladění souprav Stadler Flirt. Jako třetí konkurent na trhu povinně místenkových spojů mezi Prahou a Ostravou LE předvedl nejpomalejší dosažení zmíněné mety.

LinkaZahájení provozuDosažení 1. milionu cestujícíchPočet měsíců
SC Pendolino12/20052-3/200714-15
IC RegioJet9/201110-11/201213-14
LEO Express11/20123/201416

RegioJetu trvalo nejdelší dobu, než zavedl všechny plánované spoje. Navíc první zimu jezdily vlaky běžně 3vozové. Přesto za prvních 365 dní přepravil 900 tisíc cestujících. Milion mohl podle odhadu překonat v následujících 2 měsících. SC Pendolino vstupovalo na trh jako zcela nový produkt, se silným marketingem, ale zároveň doprovázené masivními technickými problémy. V roce 2007 překonalo mety 1 a 2 milionů cestujících. Přesné datum prvního milionu se nepodařilo dohledat.

Zdroj: LEO Express, České dráhy, RegioJet


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 3.4.2014 (17:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Dopravci

More from Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
11.04.2014 (9:27)  
ještě jedna poznámka: nedávno jsem v tramvaji vyslechl rozhovor, když jedna žena povídala druhé:
"Tak mě z úřadu práce poslali do jednoho supermarketu na místo pokladní. A šéfová mi říkala:
Budete u pokladny, a když nebudou zákazníci budete chodit kontrolovat, zda není v regálech zboží se lhůtou spotřeby kratší než 3 týdny před koncem. A až to zkontrolujete, budete pomáhat doplňovat zboží.."
Tak jsem ji odpověděla:
"Tři roboty za jeden plat, na to bych se mohla vys....."
10.04.2014 (21:02)  
zdenda:
1) Není pravda, že píšu jakékoliv nenávistné fráze. Já autora neznám a ani jsem nikdy nepsal na něj stížnost, takže není pravda, že bych ho nenáviděl. Jen s ním nesouhlasím, protože v jeho článku nevidím nic závadného. Žádné opožděné výplaty, nenutili ho dělat něco co není v popisu jeho práce, neobtěžovali ho sexuálně na pracovišti.

2) Na základě vlastní desetileté zkušenosti s busy hodnotíte vlaky. Autor článku dělal na vlaku, vy jezdíte (převážně) busy, tudíž jste se s ním pravděpodobně nesetkal a nemůžete hodnotit, jestli je nebo není arogantní. Opravdu nechápu, jak se může někdo takto bít za někoho, koho ani nezná. A taky nechápu, jestli jste tak přesvědčen o špatném chování k zaměstnancům v RJ/SA, proč deset let tímto dopravcem jezdíte. Tak podpořte konkurenci, co si zaměstnanců váží víc, ne?
3) Aha, takže podle Vaší logiky by bylo lepší, kdyby stížnosti neřešili v RJ/SA vůbec. Chyba je na straně cestujících, tak jaképak řešení stížností... Jste jist, že i po nastolení tohohle režimu bude vždy chyba na straně cestujících?!
Registered user JB 
10.04.2014 (20:40)  
zdenda: Psal o tom už dole Chary. Pan RJ nevydělává, za celou dobu se nepropracoval k vytvoření provozního zisku. Začíná mu být jasné, že se k němu nepropracuje nikdy. Někdo to musí odnést.
Registered user tarten 
10.04.2014 (13:53)  
prastravak:
Ad 3) No to se nedivte. Sice nějací hlupáčtí novináři vylezli s bombastickými titulky o "zkracování" vlaků, ale když je zahozený hytlák a jednička, zas až tolik míst neubude. A když se pak naopak místo jídeláku dá bistro, místo některých kupéček velkoprostor a místo některých krátkých vagónů dlouhé, výsledek je takovýhle.
Registered user zdenda 
10.04.2014 (13:43)  
cestovatelvlakembusem: váš prvotní příspěvek je snůška nenávistných frází, nic víc. Ten člověk popsal situaci u RJ ze svého pohledu, z jakého jiného ji má psát? A z desetileté zkušenosti s busy SA můžu říct, že jsem nenarazil na žádného arogantního či neochotného stewarda či stewardku. Pitomci se nacházeli vždy výhradně mezi cestujícími a kvůli stížnostem takových strhávat prachy zaměstnancům je hloupost, protože je zřejmé, že tito pitomci takovými zůstanou do konce svých dnů a sebeusměvavější a sebeochotnější steward je neuspokojí. Ale je zřejmé, že řada lidí na nižších pozicích bere SA jen jako rozjezd k lepší kariéře, protože nechat se drbat denodenně, to za víc než dva tři roky nestojí.
10.04.2014 (9:10)  
1. nedalo mi to a kouknul jsem do letáčku z Pendolína:
ze Svinova do Prahy:
SC 518, odj. 4:28, v 1 do 6.4. a v 1 a 5 od 7.4.
SC 515, odj. 5:28, v 1-6
Vtipné je, že z Prahy je číslováno vzestupně a z Ostravy sestupně

2. Správně jsem tedy měl počítač nikoliv 2 lomeno 6 ale 2 lomeno 5, protože 1. třída je něco jiného, takže horší než jsme si mysleli.

3. Jak to je možné že před zkrácením 247 míst a po zkrácení 248 míst? Zkrácení o 1 vagon, by mělo zbýt ca 60 míst. Přibylo více míst v kupé? Jasně, novináři musí vybírat děsivé zprávy, jinak si myslí, že to nikdo nebude číst
Registered user M 
10.04.2014 (0:51)  
1.Zkraceni na tri vagony druhe tridy je znat i v necem jako "sedlo" (pracovni den, kolem obeda). Jak bude vypadat naplnenost v sobotu dopoledne do Prahy si ted nechci ani predstavovat:-)

2.Jedno SC jezdí ve ctyri a jezdi cely tyden. Druhe SC jezdi v pet. To druhe nejede v nedeli. Jenze v nedeli nepomuze ani ten RJ, protoze ten v nedeli taky nejede.

Tolik fakta:-)
Registered user Kakov 
09.04.2014 (19:41)  
prastravak? které pendolino jezdí ráno jen v pondeli??
09.04.2014 (19:34)  
prastravak: Koukám do VODky a třeba takový Landek před zkrácením - 247 míst, po zkrácení - 248 míst. U ostatních "zkrácených" to je podobné. A u kmenových souprav, tedy těch co jezdí denně bez ohledu na den šlo o zkrácení ne z 6 na 4, ale z 5 na 4. Posilové vozy v ostatních dnech (4 dny v týdnu) zůstaly zachovány na zhruba stejné úrovni jako předtím. Otázkou spíš zůstává změna poměru počtu míst v 1. a 2. třídě a jak se na tom projeví IN100 do 2. třídy.
09.04.2014 (15:07)  
možná se ten problém vyřeší sám: prý mají ČD zkrátit vlaky, tedy počet vagonů z 6 na 4. Jak říká mluvčí, jistý P.Š.: "Vizuálně tak sice dojde u některých spojů ke zkrácení souprav až o dva vozy, ale rozsah služeb bude v podstatě zachován, naopak se rozšiřuje o připojení na internet"

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/drahy-zkrati-vlaky-zlepsi-dalsi-rychliky-f1o-/eko-doprava.aspx?c=A140331_223644_eko-doprava_zt

onehdá jsem chtěl jet v týdnu ráno pendolínem ca o půl páté, a ono jezdí jenom v pondělí. A tak zase na mě zbyl jenom RJ. Pravda, nohl jsem Ostravanem, ane ten je v Praze pouze o 20 minut dříve, a tak silnou lásku k ČD zase necítím, abych vstával o třičtvrtěhodinu dříve.

P.S. jaký je rozdíl mezi "rozsah služeb bude v podstatě zachován[/b]" a "rozsah služeb bude zachován[/b]"? Matematicky mi to vychází na 33 % (2/6). Budu si tedy pamatovat: "v podstatě" znamená 33 % :)... Zase naopak, když by se to změnilo na původní počet, pak (2/4) by se rozsah služeb zvýšil o 50 %!! A pak, že statistika nuda je...
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko