Praha — Soukromý železniční dopravce LEO Express oznámil miliontého cestujícího spoji LE Praha - Bohumín - Karviná. Milník společnost překonala v pátek 28. března 2014 a šťastlivec získal mimo jiné rok cestování a nápoje na palubě zdarma. Od zahájení provozu uběhlo 16 měsíců a dopravci trvalo necelé 2 měsíce, než zavedl všechny plánované spoje. Zdržení způsobilo pomalejší oživování a ladění souprav Stadler Flirt. Jako třetí konkurent na trhu povinně místenkových spojů mezi Prahou a Ostravou LE předvedl nejpomalejší dosažení zmíněné mety.
Linka | Zahájení provozu | Dosažení 1. milionu cestujících | Počet měsíců |
---|---|---|---|
SC Pendolino | 12/2005 | 2-3/2007 | 14-15 |
IC RegioJet | 9/2011 | 10-11/2012 | 13-14 |
LEO Express | 11/2012 | 3/2014 | 16 |
RegioJetu trvalo nejdelší dobu, než zavedl všechny plánované spoje. Navíc první zimu jezdily vlaky běžně 3vozové. Přesto za prvních 365 dní přepravil 900 tisíc cestujících. Milion mohl podle odhadu překonat v následujících 2 měsících. SC Pendolino vstupovalo na trh jako zcela nový produkt, se silným marketingem, ale zároveň doprovázené masivními technickými problémy. V roce 2007 překonalo mety 1 a 2 milionů cestujících. Přesné datum prvního milionu se nepodařilo dohledat.
Zdroj: LEO Express, České dráhy, RegioJet
"Tak mě z úřadu práce poslali do jednoho supermarketu na místo pokladní. A šéfová mi říkala:
Budete u pokladny, a když nebudou zákazníci budete chodit kontrolovat, zda není v regálech zboží se lhůtou spotřeby kratší než 3 týdny před koncem. A až to zkontrolujete, budete pomáhat doplňovat zboží.."
Tak jsem ji odpověděla:
"Tři roboty za jeden plat, na to bych se mohla vys....."
1) Není pravda, že píšu jakékoliv nenávistné fráze. Já autora neznám a ani jsem nikdy nepsal na něj stížnost, takže není pravda, že bych ho nenáviděl. Jen s ním nesouhlasím, protože v jeho článku nevidím nic závadného. Žádné opožděné výplaty, nenutili ho dělat něco co není v popisu jeho práce, neobtěžovali ho sexuálně na pracovišti.
2) Na základě vlastní desetileté zkušenosti s busy hodnotíte vlaky. Autor článku dělal na vlaku, vy jezdíte (převážně) busy, tudíž jste se s ním pravděpodobně nesetkal a nemůžete hodnotit, jestli je nebo není arogantní. Opravdu nechápu, jak se může někdo takto bít za někoho, koho ani nezná. A taky nechápu, jestli jste tak přesvědčen o špatném chování k zaměstnancům v RJ/SA, proč deset let tímto dopravcem jezdíte. Tak podpořte konkurenci, co si zaměstnanců váží víc, ne?
3) Aha, takže podle Vaší logiky by bylo lepší, kdyby stížnosti neřešili v RJ/SA vůbec. Chyba je na straně cestujících, tak jaképak řešení stížností... Jste jist, že i po nastolení tohohle režimu bude vždy chyba na straně cestujících?!
Ad 3) No to se nedivte. Sice nějací hlupáčtí novináři vylezli s bombastickými titulky o "zkracování" vlaků, ale když je zahozený hytlák a jednička, zas až tolik míst neubude. A když se pak naopak místo jídeláku dá bistro, místo některých kupéček velkoprostor a místo některých krátkých vagónů dlouhé, výsledek je takovýhle.
ze Svinova do Prahy:
SC 518, odj. 4:28, v 1 do 6.4. a v 1 a 5 od 7.4.
SC 515, odj. 5:28, v 1-6
Vtipné je, že z Prahy je číslováno vzestupně a z Ostravy sestupně
2. Správně jsem tedy měl počítač nikoliv 2 lomeno 6 ale 2 lomeno 5, protože 1. třída je něco jiného, takže horší než jsme si mysleli.
3. Jak to je možné že před zkrácením 247 míst a po zkrácení 248 míst? Zkrácení o 1 vagon, by mělo zbýt ca 60 míst. Přibylo více míst v kupé? Jasně, novináři musí vybírat děsivé zprávy, jinak si myslí, že to nikdo nebude číst
2.Jedno SC jezdí ve ctyri a jezdi cely tyden. Druhe SC jezdi v pet. To druhe nejede v nedeli. Jenze v nedeli nepomuze ani ten RJ, protoze ten v nedeli taky nejede.
Tolik fakta:-)
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/drahy-zkrati-vlaky-zlepsi-dalsi-rychliky-f1o-/eko-doprava.aspx?c=A140331_223644_eko-doprava_zt
onehdá jsem chtěl jet v týdnu ráno pendolínem ca o půl páté, a ono jezdí jenom v pondělí. A tak zase na mě zbyl jenom RJ. Pravda, nohl jsem Ostravanem, ane ten je v Praze pouze o 20 minut dříve, a tak silnou lásku k ČD zase necítím, abych vstával o třičtvrtěhodinu dříve.
P.S. jaký je rozdíl mezi "rozsah služeb bude v podstatě zachován[/b]" a "rozsah služeb bude zachován[/b]"? Matematicky mi to vychází na 33 % (2/6). Budu si tedy pamatovat: "v podstatě" znamená 33 % :)... Zase naopak, když by se to změnilo na původní počet, pak (2/4) by se rozsah služeb zvýšil o 50 %!! A pak, že statistika nuda je...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.