..: LEO Express přepravil první milion cestujících :..

LEO Express: milióntý cestující, foto: LEO Express Praha — Soukromý železniční dopravce LEO Express oznámil miliontého cestujícího spoji LE Praha - Bohumín - Karviná. Milník společnost překonala v pátek 28. března 2014 a šťastlivec získal mimo jiné rok cestování a nápoje na palubě zdarma. Od zahájení provozu uběhlo 16 měsíců a dopravci trvalo necelé 2 měsíce, než zavedl všechny plánované spoje. Zdržení způsobilo pomalejší oživování a ladění souprav Stadler Flirt. Jako třetí konkurent na trhu povinně místenkových spojů mezi Prahou a Ostravou LE předvedl nejpomalejší dosažení zmíněné mety.

LinkaZahájení provozuDosažení 1. milionu cestujícíchPočet měsíců
SC Pendolino12/20052-3/200714-15
IC RegioJet9/201110-11/201213-14
LEO Express11/20123/201416

RegioJetu trvalo nejdelší dobu, než zavedl všechny plánované spoje. Navíc první zimu jezdily vlaky běžně 3vozové. Přesto za prvních 365 dní přepravil 900 tisíc cestujících. Milion mohl podle odhadu překonat v následujících 2 měsících. SC Pendolino vstupovalo na trh jako zcela nový produkt, se silným marketingem, ale zároveň doprovázené masivními technickými problémy. V roce 2007 překonalo mety 1 a 2 milionů cestujících. Přesné datum prvního milionu se nepodařilo dohledat.

Zdroj: LEO Express, České dráhy, RegioJet


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 3.4.2014 (17:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
08.04.2014 (19:42)  
cestovatelvlakembusem: Co meleš o tomto webu? Nejsi trochu mimo? Jasně píšu, že na odkazovaných stránkách má autor svůj profil včetně kontaktu.
08.04.2014 (19:12)  
JiříK.:
A ten článek je snad uveřejněn na tomto webu? Nebude si ho číst nikdo jiný, než lidé, co čtou tento web? A krom pár lidí z tohoto fóra může někdo tušit propojení mezi jeho profilem a oním článkem?

Vaše poznámka je nesmyslná...
08.04.2014 (18:06)  
ta tabulka prvního milionu je sice zajímavá,ale trochu zavádějící.

2007 určitě nebylo mezi manažery cool jezdit vlaky. všichni to honili v audinách , protože "oceňovali jízdní vlastnosti a komfort"...

A ten milion u Pendolina je jenom za Ostravu, nebo i za Vídeň?
08.04.2014 (17:14)  
cestovatelvlakembusem: Vyjeď si na titulní stranu toho webu. Má tam jméno, fotku i tel. číslo.
08.04.2014 (16:14)  
Dobrý den,
již dlouho čtu řadu zdejších článků a často i diskuze, protože i tam lze najít mnoho zajímavých informací, většinou ale nemám potřebu se zapojovat a když jsem ji měl, tak jsem ji potlačil...;-)

Co mi však nedalo, je odkazovaný článek (http://www.jiri7.com/prace-v-regiojetu.htm) o údajně hrozných pracovních poměrech u Regiojetu. Jeho autor by měl být vděčný za to, že rok nebyl nezaměstnaný, jak SÁM v článku píše, vydělal si slušné peníze a zkusit si v tomto státě aspoň jednoho člověka zaměstnávat. A pak sedět a šoupat nohama.

Aby bylo jasno, já netvrdím, že chování k zaměstnancům je v RJ nebo SA dobré. To nevím a dost možná není. Ale jen vycházím z toho článku, z kterého čiší ukřivděnost a nepochopení toho, že zaměstnavatel je ten, kdo určuje výši platu, pravidla a to komu prodlouží smlouvu nebo ne...

1) Osobní ohodnocení je snad ohodnocení za dobře vykonávanou práci. Kdyby se muselo dát vždy a každému, nemusí to být osobní ohodnocení, to může rovnou majitel každému zvednout plat o tři litry. Je něco absurdního na tom, že někdo nedostane osobní ohodnocení, když jsou na něho stížnosti?! Podle mě ne...

2) Je jasný, že autorovi se stížnosti zdají absurdní a že s nimi nesouhlasil. To je normální. Ale ti, co je psali to viděli asi jinak a jejich popis situace asi byl jiný. Absolutně nemám jako čtenář důvod věřit autorovi, že situace proběhly tak, jak to píše on, nebo že si někdo vymýšlel!! Co když si vymýšlí autor? Ostatně působí jako ukřivděnec slepý ke svých chybám a z jeho stylu psaní lze cítit i ta arogance... ŠOKUJÍCÍ BY BYLO, KDYBY SI STÍŽNOSTI VYMÝŠLELI MANAŽEŘI RJ. Má autor takové podezření? Nemá...

3) Když se mi nelíbí výkon nějakého zaměstnance, tak je snad moje věc, že mu neprodloužím smlouvu a nenechám ho vyhrát VŘ (a že byl vítěz předem jasný? No tak když je někdo dlouhodobě nejlepší, nejde se divit, že vyhraje). Jestli má zaměstnavatel podstav, je jaksi jeho věc. A roznášení kávy po vagóně zas není tak složité, aby to příjemný nováček nezvládl za měsíc líp, než arogant, co už to rok dělá.

4) Manažerka, co sama nikdy s kávou nelítala po vagóně!! Podle autora hotová hrůza!! Ono doly vedou výhradně bývalí horníci a šéf Škody auto ještě před měsícem asi stál u montážní linky, že...

5) Autor je srab, protože tam celým jménem jmenuje kdekoho, ale sám není pod článkem podepsán.
06.04.2014 (12:41)  
pavek pavek: Proč bych měl pracovat v RegioJetu? :) Proč bych vůbec měl být něčí zaměstnanec?

Jinak mám pocit, že se tady budete chtít asi opakovat s tím, co se už probralo o článek níž pod Starbucks kafem v pendolinech.

Ano, ČD mají vyšší náklady, protože musí dodržovat zákoník práce. Ne, ČD mají vyšší personální náklady, protože je vydupaly odbory. Stačí se podívat, kolik je dovolené v SA/RJ a kolik u ČD. Kolik je nabízeno dalších benefitů, ... No a pak třeba, jaká je struktura pozic s požadovanou vysokou/technickou kvalifikací a kolik lidí jsou jen převlečení baristi a číšníci.

Chary: To je druhá půlka příběhu. Mě zaujala ta první, protože o ní mám víc použitelných informací a víc mě překvapila. Měl jsem naivní důvěru v soudnost lidí. Iluzi o tom, že v SA/RJ umí dlouhodobě pracovat s lidmi, nemám.

Karel Kovářík: Snažím se rozpomenout, kterou zimu šly IC/EC do háje s kvalitou a vychází to přesně na 2007/2008. Zmizelo globální jízdné nahrazené místenkou se slevou na Rail+ za 86 Kč. Jo, 2007 byl asi přesně ten rok, kdy SC500 a SC502 stejně jako SC513 apod. se staly nedostatkovým zbožím, které bylo dny dopředu vyprodané.
editor nebo admin ŽP Chary  mail  
06.04.2014 (11:49)  
JP: Správně by se člověk měl především zamyslet, kdy psát stížnost a kdy ne.

Jelikož dav je hromada namlsanců, kteří za svých "78 korun" chtějí servis jako v Grandhotelu, protože to v letáčku slibuje pan kapitalista, tak by spíš měli vedoucí správně posoudit, jaké stížnosti má smysl a především jakým způsbem řešit. Kdysi kdosi řekl, že nejcennější kapitál firmy jsou její lidi. Mně to přijde, že u těchto zaměstnanců jde jen o živé roboty, které nutno šponovat nadoraz za uplně absurdních podmínek a argumentů.

Já z toho mám totiž pocit, že pan kapitalista naslibuje hory i s horákama a systém stížností tu není od toho, jak zlepšit úroveň služby, ale jak neplatit zaměstnancům prémie, buzerovat je, a co, na pracáku čeká sto tisíc dalších, naberu na rok, za rok vyhodím a naberu dalšího.

Potom, co se dozvídám od svých přátel a klientů, se v dnešní době nedivím už ničemu.
06.04.2014 (11:17)  
Laborec425: Až na to, že jsem to nepsal já. Minule u článku o hodnocení kvality jednotlivých dopravců jsem upozornil na to, že u firmy SA ten komfort je na úkor zaměstnanců. Kováč a spol. tu začali argumentovat, že to není pravda apod. Tak jsem jen přiložil názor dalšího zaměstnance, aby si ostatní udělali obrázek.

OK, já nepochybuji, že Radim Jančura není jediný podnikatel, který nedodržuje zákoník práce, jen ať si pak v medíích nehraje na spasitele národa a neútočí na ČD, že berou dotace a že mají mají vyšší náklady. Ano, ČD mají vyšší náklady, protože musí dodržovat zákoník práce.
06.04.2014 (11:16)  
JP: Aha, takže chování firmy SA/RJ je tedy vůči zaměstnancům v pořádku. Chyby jsou tedy v zaměstnancích, cestujících, dále za to mohou ČD a také MD ČR. Cestující dělají to, co je sám Jančura naučil.

Když je firma RJ tak skvělá, tak mi vysvětli, proč tam ty sám nepracuješ?
registrovaný uživatel Laborec425  mail  
06.04.2014 (11:15)  
Pavek: Díky za ten článek. Absolutně nepochybuji, že si tam něco vymýšlíte. Přesně si to umím představit, že to tam tak chodí. Díky :).
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko