..: LEO Express přepravil první milion cestujících :..

LEO Express: milióntý cestující, foto: LEO Express Praha — Soukromý železniční dopravce LEO Express oznámil miliontého cestujícího spoji LE Praha - Bohumín - Karviná. Milník společnost překonala v pátek 28. března 2014 a šťastlivec získal mimo jiné rok cestování a nápoje na palubě zdarma. Od zahájení provozu uběhlo 16 měsíců a dopravci trvalo necelé 2 měsíce, než zavedl všechny plánované spoje. Zdržení způsobilo pomalejší oživování a ladění souprav Stadler Flirt. Jako třetí konkurent na trhu povinně místenkových spojů mezi Prahou a Ostravou LE předvedl nejpomalejší dosažení zmíněné mety.

LinkaZahájení provozuDosažení 1. milionu cestujícíchPočet měsíců
SC Pendolino12/20052-3/200714-15
IC RegioJet9/201110-11/201213-14
LEO Express11/20123/201416

RegioJetu trvalo nejdelší dobu, než zavedl všechny plánované spoje. Navíc první zimu jezdily vlaky běžně 3vozové. Přesto za prvních 365 dní přepravil 900 tisíc cestujících. Milion mohl podle odhadu překonat v následujících 2 měsících. SC Pendolino vstupovalo na trh jako zcela nový produkt, se silným marketingem, ale zároveň doprovázené masivními technickými problémy. V roce 2007 překonalo mety 1 a 2 milionů cestujících. Přesné datum prvního milionu se nepodařilo dohledat.

Zdroj: LEO Express, České dráhy, RegioJet


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 3.4.2014 (17:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Kakov 
06.04.2014 (2:25)  
Josef Petrák:

a nemohl hrát roli fakt, že si lidé musejí zvyknout a v jejich starém zvyku je navíc utužovali počáteční problémy SC??
06.04.2014 (1:40)  
pavek pavek: Už jsem četl. Správně by se člověk měl především zamyslet, kdy psát stížnost a kdy ne. Někteří mají tu citlivost nastavenou dost blízko hysterie.

paolo: Podle této teorie by ale pendolino získalo 1. milion 2x rychleji než RJ a 3x než LE. Mě překvapilo právě to, že první milion trval tak dlouho a 2. milion naopak překonali ještě ten samý rok, tj. dvojnásobnou rychlostí.
registrovaný uživatel zdenda 
05.04.2014 (23:32)  
Pavek Pavek: ta společnost je nestandardní uz jen tím, kolik ženských zaměstnává na vedoucích pozicích a jak s nima vyjebava, tak ženský pak vyjebavaj. To neni standardní prostředí. Jancura to sám přiznává, ze je to feminizovana firma, to nemůže zdravé fungovat. Ale s vlaky nemám žádnou zkušenost, autobusy bývají fajn, i když to ma taky mouchy. Ale vlakem bych s nima jel max ze zvědavosti. Přece jen od EC člověk ví, co může čekat.
registrovaný uživatel paolo 
05.04.2014 (15:08)  
Josef Petrák: Pendolino v době nástupu na ostravskou trasu nemělo prakticky konkurenci, tehdy se plnila i 1. třída. Leo naopak přišel na již rozdělený trh a jediný produkt, kterým přispěl, byla Premium Class (jenom 6 míst). Mě spíše překvapuje, že ten milion za těch okolností přepravili poměrně rychle.
05.04.2014 (12:37)  
Doporučuji přečíst a následně přestat využívat služeb RJ. Jo to má být ten Radim spasitel národa, co nebere dotace a neporušuje zákony.

http://www.jiri7.com/prace-v-regiojetu.htm
04.04.2014 (23:53)  
Kdo z těch 3 na fotce, je vlastně ten 1000000.?

Nikdo... Miliontý cestující se vybírá jednak podle dne v týdnu a hodiny aby přišli novináři a pak taky podle obličeje.

Jak by to vypadalo, kdyby byla miliontá seschlá prudérní babka.
04.04.2014 (18:39)  
To je sčítání hrušek s bagrama, ale jako zajímavost dobrý.
registrovaný uživatel Honza  mail  
04.04.2014 (17:46)  
Kdo z těch 3 na fotce, je vlastně ten 1000000.?
04.04.2014 (1:23)  
bartik09: Je to právě k zamyšlení. :) Já třeba čekal, že pendolino na tom bude úplně nejhůř - v době jeho startu lidi nebyli zvyklí na open access povinně místenkové vlaky. Naopak u RJ jsem ten 1. milion čekal mnohem rychleji díky naučenému trhu. Své udělala malá kapacita v prvních měsících-půlroce. U LE se můžeme dohadovat, jestli za to může nasycený trh, cenová politika, nebo kapacita souprav.
registrovaný uživatel thingie  mail  
03.04.2014 (23:16)  
Tak smysl. Že LE ve výsledku asi přepraví nejméně cestujcích za časovou jednotku není žádný šok. Vleze se do toho jen 230 lidí, zatímco Pendolina o 100 víc a do RJ, podle délky, ještě víc (a do nemístenkového EC ČD se dá narvat, viděno na vlastní oči, čtvrt planety, do posledního kousku místa na chodbičce). A mají jich jen pět. Takže ve špičce, kdy jezdí nejvíc lidí, mají nejméně míst na prodej.

Druhá otázka je samozřejmě, co to říká. Moc ne.
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko