Praha — Soukromý železniční dopravce LEO Express oznámil miliontého cestujícího spoji LE Praha - Bohumín - Karviná. Milník společnost překonala v pátek 28. března 2014 a šťastlivec získal mimo jiné rok cestování a nápoje na palubě zdarma. Od zahájení provozu uběhlo 16 měsíců a dopravci trvalo necelé 2 měsíce, než zavedl všechny plánované spoje. Zdržení způsobilo pomalejší oživování a ladění souprav Stadler Flirt. Jako třetí konkurent na trhu povinně místenkových spojů mezi Prahou a Ostravou LE předvedl nejpomalejší dosažení zmíněné mety.
Linka | Zahájení provozu | Dosažení 1. milionu cestujících | Počet měsíců |
---|---|---|---|
SC Pendolino | 12/2005 | 2-3/2007 | 14-15 |
IC RegioJet | 9/2011 | 10-11/2012 | 13-14 |
LEO Express | 11/2012 | 3/2014 | 16 |
RegioJetu trvalo nejdelší dobu, než zavedl všechny plánované spoje. Navíc první zimu jezdily vlaky běžně 3vozové. Přesto za prvních 365 dní přepravil 900 tisíc cestujících. Milion mohl podle odhadu překonat v následujících 2 měsících. SC Pendolino vstupovalo na trh jako zcela nový produkt, se silným marketingem, ale zároveň doprovázené masivními technickými problémy. V roce 2007 překonalo mety 1 a 2 milionů cestujících. Přesné datum prvního milionu se nepodařilo dohledat.
Zdroj: LEO Express, České dráhy, RegioJet
v den D-1 přestanou v dané relaci jezdit R, EC, IC ČD
v den D vyjedou SC, RJ, LE
to by se pak ukázalo kdo a jak rychle by natáhl 1 milion
PS: samozřejmě že takový scénář je neproveditelný, ale vypovídací hodnotu by to mělo
Zaměstnanec zase na druhou stranu má mít takové podmínky, aby byl spokojen a nepokukoval po jiném zaměstnání a nevymýšlel "hlouposti". Např. na vojně, když jsme nadřízené chtěli naštvat, začali jsme 100%ně plnit všechny rozkazy a předpisy a bylo jisté, že se ta mašinérie za týden musí zastavit.
Nejhorší, je když se zam-ci střídají, pak v obchodě nenacházíme prodavače, ale podavače. A v tom žlutém vlaku nosiče novin a kávy, a ne stewardy.
Že by to opavdu pan RJ za ty roky nevěděl?
Zajímavé je, že ačkoliv ten muž byl neustále šikanován a téměř každý měsíc přicházel o osobní hodnocení (nevím jestli pro něj 3.000 Kč měsíčně byla významná položka nebo ne), přesto na zaměstnání u RJ lpěl. Možná tu hezky napsanou supliku měl před vypršením sjednané doby pracovního poměru poslat panu RJ (aspoň všude píše, ža máme psát řediteli), no ale třeba ji poslal.
Rozdíl 1 měsíc činí od 6,7 % do 7,7 %.
Je to jako, když podle průzkumu renomované agentury činí volební preference páskovaných 21,67 %, u károvaných je to 19,85 % a u puntíkovaných 15,99 %, samozřejmě vždy s přesností na dvě desetinná místa. A nakonec se dočtu, že statistická chyba činí 3 procentní body. Tak kdo by sakra ty volby vyhrál???:)
První zvládl milion cestujících, ještě když nejezdil druhý a druhý zvládl milion cestujících, ještě když nejezdil třetí. A co kdyby jezdili všichni tři?
Zajímavé by bylo zjistit, jak se v období od 2007 do 2014 měnily strategie všech tří. A kolik například za normální bežný měsíc (bez svátků apod.) převezl cestujících každý z nich.
A ta diskuze asi je fakt o ničem, ale způsobil to právě ten vložený odkaz ve stylu stále populárnější legendy, jak se zaměstnanci RJ či SA mají katastrofálně. Už toto pofňukávání s milionem cestujících v LE nijak nesouviselo.
Někdo má deníček, na druhé stránce má jméno i s adresou, a na třetí stránce příběh.
Někdo jiný přijde a dá přímý odkaz na třetí stránku.
Moc knih, kde je v zápatí každé strany uveden autor a jméno díla jsem teda nečetl. Občas teda dílo, anebo spíš třeba název kapitoly. Moje knihovnička není teda žádná strahovská, ale ať koukám jak koukám, ne.
Dotyčný má zjevně naprosto minimální znalosti o tom, jak se tvoří web, takže spílat mu za to, že nemá na každé stránce uvedené své jméno podle mne hraničí s hledáním holi na psa.
A příklad se štajgrem je zcela chybný. Oprav mě, jestli se pletu, ale podle mě štajgr jezdí s horníkama pod zem, takže odpovídá spíš teamleaderovi u RJ (prostě je tam s nima a šéfuje jim na místě). Autorovi vadilo, že není z provozu někdo z oddělení reklamací, nebo nečeho takovýho, pokud se nepletu. Takže čistě manažerská pozice a tam nebude ani v dolech, ani v automobilce bývalej horník/dělník, ty štajgre...
JiříK.: Ok, mea culpa! Uznávám, že to tam má. A ve svým věku to umím umazat. Ale když čtu článek,není tam žádnej odkaz na "o autorovi" nebo "domů", tak si ho prostě přečtu a nebudu web podrobovat hodinovýmu rozboru (a 90 % lidí to tak udělá taky), takže podpis by pod tím neškodil. Když si za tím stojí, může to podepsat...
Zajimalo by me kolik lidi tady ma zkusenosti s rizenim lidi ... ale uvedomte si, ze:
- stat vsem za zady nemuzete
- vsichni vam budou tvrdit, ze si cestujici tu stiznost vymyslel ... nekdy to tak urcite bude, ale verte ze bude hooodne takovych co vam budou s klidem lhat do oci
- kdyz date na pracoviste kameru aby se stiznosti mohli "nezavisle" vyhodnotit tak si zamestnanci stezuji ze je spehujete a daji vas k soudu
Tezko soudit kde presne je tady pravda ... ten text na me nepusobi vylhane, nekteri lide samy sebe a kvalitu sve prace vidi hodne pokroucene a nerealisticky, aniz by se snazili umyslne lhat.
Doufam, ze si z toho aspon vsichni vezmou ponauceni ze:
- Na osobni ohodnoceni, bonusy a podobne "sliby" je lepsi nespolehat
- U rocni smlouvy maji pocitat s tim, ze je jen na rok dokud nemaji v ruce novou smlouvu
:-)
@JiriK: Na titulni stranku tam ale neni zadny odkaz, takze to sice neni anonymni, ale na mnoho lidi to tak jiste bude pusobit.
@JB: Tak, ty pravidla jsou typicky napsana tak, ze se vzdycky "neco najde" - proste nejlepsi na osobni ohodnoceni nespolehat dokud neni na uctu
Najděte si někde, co je to "osobní ohodnocení". Je to součást platu - ano, plat skutečně zahrnuje ty tři litry. Jeho odnětí se řídí pravidly. -- Pravidla, další klíčové slovo. Jsou dána předem, nemanipuluje se s nimi zpětně, a jsou od toho, aby je dodržovaly obě strany. -- Ředitelem dolů skutečně není bývalý horník, ale najímá si takové na nižší a nejnižší stupně řízení - právě na takové, o jakých je řeč. Štajgr prostě horník je. -- V blogu pana Jiřího nevidím nijak moc ukřivděnosti. Myslím, že jste ho četl zaujatě.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.