..: D1 Expressem opět jen ve špičce :..

D1 Express (fotomontáž), foto: Matouš VinšBrno — Oficiální termín změny jízdních řádů připadá sice až na 9. června 2013, České dráhy však k několika změnám přistupují právě dnes, tedy 1. února. Dnešek je díky tomu posledním dnem, kdy na svou 255 kilometrů dlouhou trasu vyrazí vlaky D1 Express Ex 575 a Ex 574. V provozu tak zůstávají v pracovní dny pouze dva páry spojů ráno z Brna do Prahy a večer opačným směrem, přičemž další dva páry jedoucí z Brna v neděli podvečer, se po příjezdu do hlavního města vracejí zpět.

Zdroj: České dráhy


RaPa Poslat mail autorovi | 1.2.2013 (18:00)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Jízdní řád

Ďalšie z regiónu ČR Jihomoravský


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
registrovaný užívateľ tarten 
11.02.2013 (12:02)  
Michal Bláha:
No, jsem zvědav na ten východní výpad VRT. Pro VRT Praha - Brno se zdá se počítá s výpadem na Benešov. A vzhledem k tomu, že EU nás ohledně VRT tlačí spíš do Ostrava - Vídeň, tak peníze na pokračování VRT (Praha -) Benešov - Brno těžko někdo dá před nějakým rokem dejme tomu 2025-2030, spíš ale později až po Plzeň - Řezno. Jakou prioritu pak asi může mít VRT výpad na druhořadé Hradubice? Řekl bych že malou. Jedině silný požadavek na desetiminutový takt příměsta a jeho segregaci podložený penězi (háháhá) to může nějak urychlit...
05.02.2013 (12:41)  
Agentura pro uvádění Arakainových příspěvků na pravou míru :-) si dovoluje upozornit, že územní rezerva pro východní VRT vstup do Prahy není v souběhu s budoucí čtyřpruhovou I/12 (tj. jižně od Újezda), ale v souběhu s D11, tedy severně od stávající trati.

Navíc, tato byla (pokud se nemýlím) na základě podnětu běchovických občanů Nejvyšším správním soudem vyškrtnuta ze Zásad územního rozvoje. Podobně dopadla i část Silničního okruhu kolem Prahy (R1 511 Říčany - Běchovice). Nezbývá než aby magistrát nastalou situaci vyřešil a např. ŘSD odhaduje dokončení R1 511 až v horizontu roku 2020.

Takže z toho si lze udělat představu o tom, kdy by (za předpokladu konsezuální politické vůle) mohl být nejdříve postaven východní VRT vstup do Prahy. Do té doby stojí rozhodně za to zgenerálkovat spodek, svršek i trakci mezi Běchovicemi a Úvaly bez ohledu na to, že (a teď pozor) souhlasím s Arakainem v tom, že výrazné zrychlení tato stavba nepřinese.
registrovaný užívateľ arakain  mail  
05.02.2013 (9:30)  
Jen tu reaguji na scifi jménem Úvaly. Pokud ten projekt reko za miliardy projde tak, jak je, tj ve stávající stopě se 115km/h na viaduktu a následně přejezdem, tak zrychlení bude v řádu 1 minuty. Za kolik miliard?
Pak se nedivme, že se tu krade, když ten projekt k tomu přímo vybízí.
A přitom, když teda nebudeme prozatím dělat VRT, tak je rezerva na VRT v souběhu s plánovanou D12. Úsek Běchovice - Úvaly na Vmax kolik chcete (do 250 v hodině to bude prakticky pořád stejné) a bude to možná za stejnou cenu, možná levněji. Ale tím opravdu ušetříme těch 6-8 minut a přidáme kapacitu.
registrovaný užívateľ tarten 
04.02.2013 (19:14)  
R-A: Rambajz z neodhlučněných sluchátek zažívám zcela výjimečně a i ten je řešitelný tichým oddílem.

V nejhorším i "rambajzem" ze sluchátek vlastních, samozřejmě odhlučněných. ;-)
registrovaný užívateľ tarten 
04.02.2013 (19:10)  
stoupa:
Vám to věřím, ale kdo se dostane do Prahy spíš zřídka a míří někam, kam se za čtvrthodinku MHD nedostane...

Čili obě možnosti by byly šikovné nabízet.
04.02.2013 (17:50)  
Borovička
Vězte, že ve vlacích Praha-Brno používám notebook pro smysluplnou práci úspěšně už několik let. Rambajz z neodhlučněných sluchátek zažívám zcela výjimečně a i ten je řešitelný tichým oddílem.
registrovaný užívateľ M 
04.02.2013 (15:01)  
Co delaji notebooky nijak nevypovida o smysluplnosti jich samotnych, ale o jejich majitelich...
04.02.2013 (14:30)  
M: klidně ty filmy mohou být nestupidní, to nic nemění na smyslplnosti nb ve vlaku pro důležitou práci. A bohužel vás díky častému neodhlučnění sluchátek ta stupidita může i rušit.
registrovaný užívateľ M 
04.02.2013 (13:10)  
Borovicko, ty ty jejich filmy sledujes s nimi? Ja ze vis, ze jsou stupidni...
registrovaný užívateľ stoupa  mail  
04.02.2013 (12:51)  
pro tarten:

mno, dle mé zkušenosti, zrovna v Praze bych ten taxík docela i oželel ... to spíše že jizdenka D1Ex platí i na MHD... :-)
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko