..: LEO Express zavede většinu chybějících spojů :..

Jednotka LE 480.002 v Pardubicích, foto: Matouš Danielka Praha — Dopravce LEO Express zavede od pátku 18. ledna dalších šest spojů mezi Prahou a Bohumínem, které původně měly být provozovány již od začátku platnosti jízdního řádu 9. prosince 2012. Důvodem postupného rozšiřování provozu bylo pomalejší oživování a ladění souprav Stadler FLIRT, než dopravce původně očekával. V provozu bude nadále chybět devátý nedělní spoj LE 1362 v 15.22 z Bohumína, jehož zavedení by si vyžadovalo provoz bez záložní soupravy; tu si ovšem dopravce zatím chce ponechat vždy k dispozici, aby v nouzových situacích nemusel zajišťovat náhradní přepravu od smluvního partnera České dráhy. Za dosud blokovanou, ale nevyužitou dopravní cestu LEO Express zatím neplatil, neboť SŽDC tyto sankce prozatím nevybírá s odvoláním na několik běžících správních řízení u Drážního úřadu.

Zdroj: LEO Express, iDNES.cz


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 16.1.2013 (17:32)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6 ... 12      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Kakov 
24.01.2013 (14:27)  
topič: jiní se už vyjádřili za mě (J.Holibajda+Laborec425) nemá smysl to dále rozvíjet......

jen jednu věc si ještě dovolím, ohledně dotací a "nezatížíme daňového poplatníka..." Jančura tedy nebere náhrady za zákonem dané slevy??

tím nechci tvrdit, že Jančura stojí stát víc než ČD, ale čestný a férový člověk se nebude prezentovat, že nestojí nic (ani korunu)
registrovaný uživatel Laborec425  mail  
24.01.2013 (14:05)  
topič: Tady ale nejde přece jenom o pana Jančuru jako podnikatele. Je to myšleno všeobecně. Já nějak moc necítím, že by ČD klamaly reklamou a u RJ/LE mi to připadá hodně klamavé :). Nechápu, jak můžou lidi takhle zavírat pořád oči.
24.01.2013 (13:10)  
topič: Jakou mediální masáž provádí?

Např.:
"Určitě chceme soupravu, ne vagony tažené lokomotivou jako za císaře pána"
„Stejně jako u našich autobusů nezatížíme kapsy daňových poplatníků ani korunou. Díky našemu příchodu ušetří stát stovky milionů korun ročně tím, že přestane od prosince dotovat všechny vlaky na trase mezi Prahou a Ostravou“


topič: Je na tom něco protizákonného?
Něco jako klamavá reklama by se na to snad navlíknout dalo.

PS: Tímto rozhodně nechci doporučovat likvidaci kapitalismu. Jen si myslím, že pan Jančura ten kapitalismus neprovádí tak férově, jak si topič myslí.
dopisovatel nebo člen ŽP topič  mail  
24.01.2013 (12:49)  
Karel Kovářík:

1.) ad nové/šunt pana Utajeného chápu, mě se osobně nelíbí, že pan Jančura se tváří jako nové lepší, ...

proč by měly být rekonstruované vozy šuntem, navíc dle mínění mnohých cestujících se jedná o ty nejpohodlnější vozy, které po českých kolejích jezdí?

2.) potíž u hodně podnikatelů je jak k tomu zisku dospějí....

mohly bys to nějak blíže specifikovat a konkretizovat?

3.) namátkou: neplacení daní, úplatky = co stojí 100 tisic prodá za 1 mil. atd.

Jančura neplatí daně? dal někomu úplatek? prodal někomu něco za milion a přitom to koupil za sto tisíc?

4.) pan Utajený je, jako já, zaměřen na přidanou hodnotu, takže nepojedu se žlutým vlakem, jen proto, že je natřenej na žluto nebo, že o něm řek Jančura, že je nejlepší (to je ta masáž), nepatřím k lidem, kteří si připlatí za jídenku skoro 50% jen proto, aby dostali kelímek kafe a pak si ještě lhali do očí jak to bylo levné,

o jakou přidanou hodnotu u SC se jedná?
jaká jízdenka stojí o 50% více?
registrovaný uživatel Kakov 
24.01.2013 (11:41)  
pánové:

podnikatel podniká pro zisk, na tom není nic divného ani špatného....

potíž u hodně podnikatelů je jak k tomu zisku dospějí....

namátkou: neplacení daní, úplatky = co stojí 100 tisic prodá za 1 mil. atd.

ad nové/šunt pana Utajeného chápu, mě se osobně nelíbí, že pan Jančura se tváří jako nové lepší, kdežto ostatní mají staré a horší....

porovnám-li RJ/SC:

pohodlí - pro mě vyrovnané, ale chápu někdo může mít jiný názor
věk - SC je novější

takže?

pan Utajený je, jako já, zaměřen na přidanou hodnotu, takže nepojedu se žlutým vlakem, jen proto, že je natřenej na žluto nebo, že o něm řek Jančura, že je nejlepší (to je ta masáž), nepatřím k lidem, kteří si připlatí za jídenku skoro 50% jen proto, aby dostali kelímek kafe a pak si ještě lhali do očí jak to bylo levné,
24.01.2013 (9:21)  
Topič: všichni fanoušci ČD (a ČSA) vědí, že cílem podnikání je finanční ztráta, pravidelně dorovnávaná ze státního rozpočtu. Že je to tak správně dokazují nadstandardní odměny nejvyššího vedení a managementu, jejich společenská pozice a služební auta. :-)
dopisovatel nebo člen ŽP topič  mail  
24.01.2013 (9:07)  
bartik09: Cilem podnikatele je zisk a (nejen) ceskej podnikatel k tomu pouzije jakykoliv prostredky. Staci se podivat na Jancurovo medialni masaz.

A co by mělo být jiného cílem podnikatele? Jakou mediální masáž provádí? Je na tom něco protizákonného?


Jestli MD nezacne delat neco rozumnyho, ale bude jen skakat, jak Jancura piska, ....

Jak MD skáče? Můžeš být konkrétní?
registrovaný uživatel Honza  mail  
24.01.2013 (0:51)  
Martin Utajený: Zatím co Leo skutečně koupil nové vlaky, jiný sází na jméno a starý šunt polepený hezkou nálepkou, třetí do boje nahnal to nej co měl ....

Ano, to je bezvadná logika. Zatímco Leoš má jednoznačně nejlepší vlaky, protože jsou nové, ti ostatní byť mají možná pohodlnější vlaky, mají šunt, ptotože jsou kdesi v základu staré.
Musí se nějak umět hospodařit s tím co je a ne plýtvat nerostné bohatství a energii protože už to není podle poslední módy, tak to je prostě vyhodíme a vyrobíme nové....

Edit: tím jsem se nechtěl nijak LE dotknout, ani vychvalovat jiné dopravce.
23.01.2013 (18:41)  
Spíše by to chtělo nějakou novou aktualitu,nic moc nového a komentáře už o ničem...
23.01.2013 (16:58)  
Tarten: Děkuji za odpověď, asi máte pravdu....
  1 2 3 4 5 6 ... 12      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko