Praha — Dopravce LEO Express zavede od pátku 18. ledna dalších šest spojů mezi Prahou a Bohumínem, které původně měly být provozovány již od začátku platnosti jízdního řádu 9. prosince 2012. Důvodem postupného rozšiřování provozu bylo pomalejší oživování a ladění souprav Stadler FLIRT, než dopravce původně očekával. V provozu bude nadále chybět devátý nedělní spoj LE 1362 v 15.22 z Bohumína, jehož zavedení by si vyžadovalo provoz bez záložní soupravy; tu si ovšem dopravce zatím chce ponechat vždy k dispozici, aby v nouzových situacích nemusel zajišťovat náhradní přepravu od smluvního partnera České dráhy. Za dosud blokovanou, ale nevyužitou dopravní cestu LEO Express zatím neplatil, neboť SŽDC tyto sankce prozatím nevybírá s odvoláním na několik běžících správních řízení u Drážního úřadu.
Zdroj: LEO Express, iDNES.cz
jen jednu věc si ještě dovolím, ohledně dotací a "nezatížíme daňového poplatníka..." Jančura tedy nebere náhrady za zákonem dané slevy??
tím nechci tvrdit, že Jančura stojí stát víc než ČD, ale čestný a férový člověk se nebude prezentovat, že nestojí nic (ani korunu)
Např.:
"Určitě chceme soupravu, ne vagony tažené lokomotivou jako za císaře pána"
„Stejně jako u našich autobusů nezatížíme kapsy daňových poplatníků ani korunou. Díky našemu příchodu ušetří stát stovky milionů korun ročně tím, že přestane od prosince dotovat všechny vlaky na trase mezi Prahou a Ostravou“
topič: Je na tom něco protizákonného?
Něco jako klamavá reklama by se na to snad navlíknout dalo.
PS: Tímto rozhodně nechci doporučovat likvidaci kapitalismu. Jen si myslím, že pan Jančura ten kapitalismus neprovádí tak férově, jak si topič myslí.
1.) ad nové/šunt pana Utajeného chápu, mě se osobně nelíbí, že pan Jančura se tváří jako nové lepší, ...
proč by měly být rekonstruované vozy šuntem, navíc dle mínění mnohých cestujících se jedná o ty nejpohodlnější vozy, které po českých kolejích jezdí?
2.) potíž u hodně podnikatelů je jak k tomu zisku dospějí....
mohly bys to nějak blíže specifikovat a konkretizovat?
3.) namátkou: neplacení daní, úplatky = co stojí 100 tisic prodá za 1 mil. atd.
Jančura neplatí daně? dal někomu úplatek? prodal někomu něco za milion a přitom to koupil za sto tisíc?
4.) pan Utajený je, jako já, zaměřen na přidanou hodnotu, takže nepojedu se žlutým vlakem, jen proto, že je natřenej na žluto nebo, že o něm řek Jančura, že je nejlepší (to je ta masáž), nepatřím k lidem, kteří si připlatí za jídenku skoro 50% jen proto, aby dostali kelímek kafe a pak si ještě lhali do očí jak to bylo levné,
o jakou přidanou hodnotu u SC se jedná?
jaká jízdenka stojí o 50% více?
podnikatel podniká pro zisk, na tom není nic divného ani špatného....
potíž u hodně podnikatelů je jak k tomu zisku dospějí....
namátkou: neplacení daní, úplatky = co stojí 100 tisic prodá za 1 mil. atd.
ad nové/šunt pana Utajeného chápu, mě se osobně nelíbí, že pan Jančura se tváří jako nové lepší, kdežto ostatní mají staré a horší....
porovnám-li RJ/SC:
pohodlí - pro mě vyrovnané, ale chápu někdo může mít jiný názor
věk - SC je novější
takže?
pan Utajený je, jako já, zaměřen na přidanou hodnotu, takže nepojedu se žlutým vlakem, jen proto, že je natřenej na žluto nebo, že o něm řek Jančura, že je nejlepší (to je ta masáž), nepatřím k lidem, kteří si připlatí za jídenku skoro 50% jen proto, aby dostali kelímek kafe a pak si ještě lhali do očí jak to bylo levné,
A co by mělo být jiného cílem podnikatele? Jakou mediální masáž provádí? Je na tom něco protizákonného?
Jestli MD nezacne delat neco rozumnyho, ale bude jen skakat, jak Jancura piska, ....
Jak MD skáče? Můžeš být konkrétní?
Ano, to je bezvadná logika. Zatímco Leoš má jednoznačně nejlepší vlaky, protože jsou nové, ti ostatní byť mají možná pohodlnější vlaky, mají šunt, ptotože jsou kdesi v základu staré.
Musí se nějak umět hospodařit s tím co je a ne plýtvat nerostné bohatství a energii protože už to není podle poslední módy, tak to je prostě vyhodíme a vyrobíme nové....
Edit: tím jsem se nechtěl nijak LE dotknout, ani vychvalovat jiné dopravce.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.