Praha — Dopravce LEO Express zavede od pátku 18. ledna dalších šest spojů mezi Prahou a Bohumínem, které původně měly být provozovány již od začátku platnosti jízdního řádu 9. prosince 2012. Důvodem postupného rozšiřování provozu bylo pomalejší oživování a ladění souprav Stadler FLIRT, než dopravce původně očekával. V provozu bude nadále chybět devátý nedělní spoj LE 1362 v 15.22 z Bohumína, jehož zavedení by si vyžadovalo provoz bez záložní soupravy; tu si ovšem dopravce zatím chce ponechat vždy k dispozici, aby v nouzových situacích nemusel zajišťovat náhradní přepravu od smluvního partnera České dráhy. Za dosud blokovanou, ale nevyužitou dopravní cestu LEO Express zatím neplatil, neboť SŽDC tyto sankce prozatím nevybírá s odvoláním na několik běžících správních řízení u Drážního úřadu.
Zdroj: LEO Express, iDNES.cz
No nevim:)
jasně hvězdo, ber si do huby sebe a ne mě, prapore hvězd a pruhů.
Uvidíme jak tu dlouho vydrží, ti podnikavci, které si pletete za podnikatele. Zatím Leoši žádná banka nepůjčila tak razil MTN. Ale to Vám při Vaší inteligenci asi nic neříká, protože každý vzdělaný člověk je si asi vědom, že 3 podnikatele dopravy mezi Pha-Ost se asi dobře neuživí. Zatím co Leo skutečně koupil nové vlaky, jiný sází na jméno a starý šunt polepený hezkou nálepkou, třetí do boje nahnal to nej co měl .... apropo pane Smích vy jste našel IČO, které jsem uvedl? Takových firem, které se ztratili z obchodního rejstříku není jen 1.
M
Všiváci podnikatelé, oškliví kapitalisté, oni si dovolují podnikat pro zisk. Neuvěřitelné. Už aby znovu přišel Vítězný únor a svět bude zase v pořádku.
Laborec měl v 70. a 80. letech gloriolu vlaku hrůzy. Srovnej: Košičan, téměř "vlajková loď", míval nezřídka trvalý policejní doprovod (a byl - ne stále - povinně místenkový). Laborec byl pravý opak.
Pepo, (vlastně kluci co tě zastupují) - jak jinak, než jako OT lze tyto a obdobné věci komunikovat? (Než se proklikáš na "diskusní forum", jsou další vánoce). Flame war, vulgarita, urážlivé náležitost, (dodám i obecná propagace politiky) to ne. Ale s trochou rozumné tolerance, OT "o vláčcích" je více méně IN. A ten rychlovlak Laborec měl velkou část trasy shodnou s trasou pojatou v článku, takže dobrý.
Navíc, od 16.1. nic nového nevyšlo - mohly snad být alespoň odkazy na docela zajímavé "vláčkové" články na iDnes.
Ale máte pravdu, je to OT.
Jaký pro to najít smysl? Utajení asi stěží, každý stejně ví, že má od něj nějaké peníze. Kromě toho se tu všechno rozkecá. :-)
Takže mě napadá jediné: Aby se případné spory řešily nejen v české kotlince, ale bylo odvolání k mezinárodnímu. Co je samozřejmě podstatné.
Tak Leoš se při startu zmiňoval, že průměrná cena má být stejná, jako je jízdné u ČD a RJ. Tedy kolem 290 Kč.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.