..: LEO Express zavede většinu chybějících spojů :..

Jednotka LE 480.002 v Pardubicích, foto: Matouš Danielka Praha — Dopravce LEO Express zavede od pátku 18. ledna dalších šest spojů mezi Prahou a Bohumínem, které původně měly být provozovány již od začátku platnosti jízdního řádu 9. prosince 2012. Důvodem postupného rozšiřování provozu bylo pomalejší oživování a ladění souprav Stadler FLIRT, než dopravce původně očekával. V provozu bude nadále chybět devátý nedělní spoj LE 1362 v 15.22 z Bohumína, jehož zavedení by si vyžadovalo provoz bez záložní soupravy; tu si ovšem dopravce zatím chce ponechat vždy k dispozici, aby v nouzových situacích nemusel zajišťovat náhradní přepravu od smluvního partnera České dráhy. Za dosud blokovanou, ale nevyužitou dopravní cestu LEO Express zatím neplatil, neboť SŽDC tyto sankce prozatím nevybírá s odvoláním na několik běžících správních řízení u Drážního úřadu.

Zdroj: LEO Express, iDNES.cz


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 16.1.2013 (17:32)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 3 4 5 6 7 ... 12      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel M 
23.01.2013 (16:54)  
vzdelany clovek ... firem ... ztratili...
No nevim:)
registrovaný uživatel Kakov 
23.01.2013 (10:01)  
bartik09: souhlas
23.01.2013 (8:59)  
Tak ja nemyslim, ze by Laborcovy myslenky byly uplne mimo. Cilem podnikatele je zisk a (nejen) ceskej podnikatel k tomu pouzije jakykoliv prostredky. Staci se podivat na Jancurovo medialni masaz. Jestli MD nezacne delat neco rozumnyho, ale bude jen skakat, jak Jancura piska, tak ta cesta ke konkurenci na zeleznici bude jen cestou z blata do louze (ne-li jeste hur).
23.01.2013 (2:15)  
Jiri Vosecek

jasně hvězdo, ber si do huby sebe a ne mě, prapore hvězd a pruhů.

Uvidíme jak tu dlouho vydrží, ti podnikavci, které si pletete za podnikatele. Zatím Leoši žádná banka nepůjčila tak razil MTN. Ale to Vám při Vaší inteligenci asi nic neříká, protože každý vzdělaný člověk je si asi vědom, že 3 podnikatele dopravy mezi Pha-Ost se asi dobře neuživí. Zatím co Leo skutečně koupil nové vlaky, jiný sází na jméno a starý šunt polepený hezkou nálepkou, třetí do boje nahnal to nej co měl .... apropo pane Smích vy jste našel IČO, které jsem uvedl? Takových firem, které se ztratili z obchodního rejstříku není jen 1.

M
23.01.2013 (0:45)  
Laborec425: No ty kráso, vy překonáváte i Martina Utajeného. Takhle jsem se dlouho nepobavil, jako u znovu zveřejněného (děkuji) komentáře.

Všiváci podnikatelé, oškliví kapitalisté, oni si dovolují podnikat pro zisk. Neuvěřitelné. Už aby znovu přišel Vítězný únor a svět bude zase v pořádku.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
22.01.2013 (21:46)  
Ano, Jugy a Pepo:

Laborec měl v 70. a 80. letech gloriolu vlaku hrůzy. Srovnej: Košičan, téměř "vlajková loď", míval nezřídka trvalý policejní doprovod (a byl - ne stále - povinně místenkový). Laborec byl pravý opak.

Pepo, (vlastně kluci co tě zastupují) - jak jinak, než jako OT lze tyto a obdobné věci komunikovat? (Než se proklikáš na "diskusní forum", jsou další vánoce). Flame war, vulgarita, urážlivé náležitost, (dodám i obecná propagace politiky) to ne. Ale s trochou rozumné tolerance, OT "o vláčcích" je více méně IN. A ten rychlovlak Laborec měl velkou část trasy shodnou s trasou pojatou v článku, takže dobrý.

Navíc, od 16.1. nic nového nevyšlo - mohly snad být alespoň odkazy na docela zajímavé "vláčkové" články na iDnes.
22.01.2013 (20:38)  
Laborec425: Kolegové to vyhodnotili jako OT, ale s dovolením to opětovně zveřejním, protože takový canc si zaslouží zůstat na světle. :)
registrovaný uživatel Jugy  mail  
22.01.2013 (19:09)  
Karel Kovařík: Noční rychlík Laborec, a popisuju teď stav na konci 80. let 20. století, spojoval Prahu s Medzilaborcemi a byl v té době jedním z vnitrostátních rychlíků s nejdelší trasou (ano, ještě jezdil Thermal a Horehronec, ti mu délkou trasy konkurovaly). Laborec byl řazen z těch nejhorších vozů, jaké tehdy mezi Prahou a Košicemi jezdily, patřil k nejšpinavějším, a (nevím proč) nejvíc přitahoval (a teď to napíšu trochu eufemicky) ne zcela spořádané cestující (vojáci ZVS, opilci, kapsáři atd.). V kupé bylo často rozlité pivo po podlaze, na chodbičkách se běžně kouřilo a záchody byly nezřídka poblité. Proti tomu je dnešní cestování vlaky ČD (byť začasté ve stejných vozech) úplnou pohádkou.
Ale máte pravdu, je to OT.
registrovaný uživatel tarten 
22.01.2013 (15:18)  
Flexaretista:
Jaký pro to najít smysl? Utajení asi stěží, každý stejně ví, že má od něj nějaké peníze. Kromě toho se tu všechno rozkecá. :-)
Takže mě napadá jediné: Aby se případné spory řešily nejen v české kotlince, ale bylo odvolání k mezinárodnímu. Co je samozřejmě podstatné.
22.01.2013 (8:39)  
O tomto čísle nelze vůbec diskutovat, pokud současně neřekneme, jaké je jízdné resp. tržba na km. A že zrovna u Leoše je cenové rozpětí hodně velké (135 Kč až skoro 900 Kč na relaci Praha-Ostrava).

Tak Leoš se při startu zmiňoval, že průměrná cena má být stejná, jako je jízdné u ČD a RJ. Tedy kolem 290 Kč.
  1 ... 3 4 5 6 7 ... 12      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko