Praha — Dopravce LEO Express zavede od pátku 18. ledna dalších šest spojů mezi Prahou a Bohumínem, které původně měly být provozovány již od začátku platnosti jízdního řádu 9. prosince 2012. Důvodem postupného rozšiřování provozu bylo pomalejší oživování a ladění souprav Stadler FLIRT, než dopravce původně očekával. V provozu bude nadále chybět devátý nedělní spoj LE 1362 v 15.22 z Bohumína, jehož zavedení by si vyžadovalo provoz bez záložní soupravy; tu si ovšem dopravce zatím chce ponechat vždy k dispozici, aby v nouzových situacích nemusel zajišťovat náhradní přepravu od smluvního partnera České dráhy. Za dosud blokovanou, ale nevyužitou dopravní cestu LEO Express zatím neplatil, neboť SŽDC tyto sankce prozatím nevybírá s odvoláním na několik běžících správních řízení u Drážního úřadu.
Zdroj: LEO Express, iDNES.cz
Nevěřím, že si bude Leoš kupovat vlaky jako auta, kterým "skončí leasing"....
....Kdyby si Leoš vzal trasu Nymburk - Poříčany, tak si snad nemyslíte, že by tam jezdil taky s Flirty....klidně by tam jezdil s RN....
Jestli jsou cestující s 814 spokojení teda pochybuji :-)
Spolužačky s ní kdysi jely z Děčína do Liberce jako Os a prý už nikdy více :-)
Ano, řada lidí si najivně myslí že Regio(z)nova je nová a netuší že je to vlastně 810 v novém kabátě.
To, co jste napsal, mi přijde ještě jako ten lepší případ; tedy, že cestující žije v dojmu, že cestuje novým vozidlem a je spokojen. A pokud je s RN spokojen, pak neexistuje žádný důvod k tomu, aby věděl, že jde o reinkarnovanou 810...
A k té průvodní fotce k článku, pořízené v Pardubicích:
Vždy, když to vidím, tak si v duchu přehrávám hlášení nádražního rozhlasu, které by mohlo znít tak nějak: "Vážení cestující, ke čtvrtému nástupišti přijel vlak LeoExpress č. XY 'Švýcarská kvalita' společnosti LeoExpress (...) a na třetím nástupišti nastupujte do rychlíku č. YZ 'Brněnská bída' společnosti České dráhy..." :-)
S poukazem na zdroj iDnes: Zajímavé pojednání o tom, jak ČD jsou hodné a modernizují, přičemž přestavbu M 152.0 na "Regio(z)nova" vykazují jako vozidlo nové. Lituji milých platících cestujících... http://ekonomika.idnes.cz/stari-vozoveho-parku-ceskych-drah-2012-dv4-/eko-doprava.aspx?c=A130116_103639_eko-doprava_suj
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.