..: LEO Express zavede většinu chybějících spojů :..

Jednotka LE 480.002 v Pardubicích, foto: Matouš Danielka Praha — Dopravce LEO Express zavede od pátku 18. ledna dalších šest spojů mezi Prahou a Bohumínem, které původně měly být provozovány již od začátku platnosti jízdního řádu 9. prosince 2012. Důvodem postupného rozšiřování provozu bylo pomalejší oživování a ladění souprav Stadler FLIRT, než dopravce původně očekával. V provozu bude nadále chybět devátý nedělní spoj LE 1362 v 15.22 z Bohumína, jehož zavedení by si vyžadovalo provoz bez záložní soupravy; tu si ovšem dopravce zatím chce ponechat vždy k dispozici, aby v nouzových situacích nemusel zajišťovat náhradní přepravu od smluvního partnera České dráhy. Za dosud blokovanou, ale nevyužitou dopravní cestu LEO Express zatím neplatil, neboť SŽDC tyto sankce prozatím nevybírá s odvoláním na několik běžících správních řízení u Drážního úřadu.

Zdroj: LEO Express, iDNES.cz


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 16.1.2013 (17:32)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 8 9 10 11 12      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel miroš 
16.01.2013 (19:30)  
Není možné kladně hodnotit RN když "hrká" na každém kolej. spoji. 1 osý hnací podvozek snad nebylo třeba propagovat. Nechápu šéfa konstruk.kanceláře , který z neznámých důvodů k této konstrukci byl "přinucen"?
registrovaný uživatel Nechic  mail  
16.01.2013 (18:08)  
Honza: U těch RN teď už dost záleží na sérii a svršku. Některé jsou na kvalitním svršku celkem v pohodě. Jiné jsou jako výlet v mixéru.
registrovaný uživatel Davson  mail  
16.01.2013 (17:46)  
Ythomas: Tak to jsem zvědavý co budou například hlásit za 20let: "Švýcarská bída"??. Ono na nové, neokoukané věci se vždy pějí ódy....
Nevěřím, že si bude Leoš kupovat vlaky jako auta, kterým "skončí leasing"....

....Kdyby si Leoš vzal trasu Nymburk - Poříčany, tak si snad nemyslíte, že by tam jezdil taky s Flirty....klidně by tam jezdil s RN....
registrovaný uživatel Honza  mail  
16.01.2013 (17:41)  
ythomas_ct: brněnská bída xD
Jestli jsou cestující s 814 spokojení teda pochybuji :-)
Spolužačky s ní kdysi jely z Děčína do Liberce jako Os a prý už nikdy více :-)
16.01.2013 (17:36)  
Ad Honza:
Ano, řada lidí si najivně myslí že Regio(z)nova je nová a netuší že je to vlastně 810 v novém kabátě.
To, co jste napsal, mi přijde ještě jako ten lepší případ; tedy, že cestující žije v dojmu, že cestuje novým vozidlem a je spokojen. A pokud je s RN spokojen, pak neexistuje žádný důvod k tomu, aby věděl, že jde o reinkarnovanou 810...

A k té průvodní fotce k článku, pořízené v Pardubicích:
Vždy, když to vidím, tak si v duchu přehrávám hlášení nádražního rozhlasu, které by mohlo znít tak nějak: "Vážení cestující, ke čtvrtému nástupišti přijel vlak LeoExpress č. XY 'Švýcarská kvalita' společnosti LeoExpress (...) a na třetím nástupišti nastupujte do rychlíku č. YZ 'Brněnská bída' společnosti České dráhy..." :-)
16.01.2013 (17:25)  
Honza, stoupa: Podobné to máte s olomouckými tramvajemi Vario, kde snad jediná komponenta, co zůstala původní, je techničák. :)
16.01.2013 (17:20)  
Pánové, kromě toho, že jste mimo téma tohodle článku, tak si vemte, že RN má sice nevhodnou koncepci pojezdu a pohonu, ale defacto to je fakt novostavba, kde z původního stroje zůstal jen rám a pojezd. To stejné máte třeba u vagonů RegioJetu, ze kterých nezbylo při reko vpodstatě také nic a proto se jejich věk udává jako 6 let.
registrovaný uživatel Honza  mail  
16.01.2013 (17:01)  
stoupa: Ano, řada lidí si najivně myslí že Regio(z)nova je nová a netuší že je to vlastně 810 v novém kabátě.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
16.01.2013 (16:46)  
Je ať se daří!

S poukazem na zdroj iDnes: Zajímavé pojednání o tom, jak ČD jsou hodné a modernizují, přičemž přestavbu M 152.0 na "Regio(z)nova" vykazují jako vozidlo nové. Lituji milých platících cestujících... http://ekonomika.idnes.cz/stari-vozoveho-parku-ceskych-drah-2012-dv4-/eko-doprava.aspx?c=A130116_103639_eko-doprava_suj
16.01.2013 (16:25)  
Buď koukám na ten jejich nový JŘ blbě, nebo budou na jednom spoji na Prahu jezdit dvě spřežené jednotky a nebo se budou Leošovi v Bohumíně hromadit horníci...teda ehm FLIRTy.
  1 ... 8 9 10 11 12      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko