..: V Liběchově na trati 072 vykolejil nákladní vlak :..

Nehoda u Liběchova, foto: Drážní inspekceLiběchov — Včera ve 23.45 vykolejil na trati 072 ve stanici Liběchov plně naložený nákladní vlak s uhlím. Dle zjištění Drážní inspekce ujel vlak i po vykolejení ještě asi 3,5 kilometru, přičemž došlo ke stržení několika sloupů trakčního vedení a závažnému poškození železničního svršku včetně několika výhybek v Liběchově. Následně vykolejený vůz již nevydržel, převrátil se a částečně zasypal osobní automobil, který stál poblíž kolejiště. Škoda se zatím odhaduje na více než 110 milionů korun, z toho sto milionů na trati, deset milionů na vlaku a 50 tisíc na automobilu. Oprava tratě a odklízení následků nehody mělo původně trvat dle webu Českých drah minimálně do dnešní půlnoci, nakonec se však trať zprůjezdnila již před třetí hodinou odpolední. S odklízením pomáhal také speciální nehodový vlak. Do doby odklizení převážela cestující v úseku Mělník - Štětí náhradní autobusová doprava. Tu však komplikovala také omezení na okolních silničních komunikacích, takže vznikala zpoždění až 40 minut.

Zdroje: České dráhy, Česká televize, Drážní inspekce


Michal Jaroš Poslat mail autorovi | 21.5.2012 (8:14)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Středočeský ČR Ústecký


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Honza  mail  
21.05.2012 (12:06)  
oprava zhlaví v Lovosicích trvala přesně měsíc + výměna asi 2 km pražců a některých kolejnic, to tada bude něco, než se to spraví.
registrovaný uživatel Koudy 
21.05.2012 (11:49)  
Machy: Ano, je. Starý u Horusic (nejsem si jistej, jestli už není zrušen), nový v 2.TK mezi odb. Doubí a Planou, další nový pak mezi Čerčanama a Senohrabama v 1.TK.
21.05.2012 (11:48)  
Machy: Starší verze měří za jízdy teplotu ložisek a jmenuje se indikátor horkoběžnosti. Novější verze se jmenuje ASDEK (automatický systém diagnostiky jedoucích vozidel) a měří ryhlost, teplotu ložisek, teplotu obručí a brzdových kotoučů a indikuje plochá kola a ovalitu kola. Problém je, že mohla nastat jedna z mnoha závad, které nelze předem vbec odhalit.
registrovaný uživatel PepaN 
21.05.2012 (11:30)  
Může mi administrátor říci, proč mi smazal příspěvek? Vůbec tu není a "zamínusovaný" také ne. To si tady hrajete na cenzuru a mažete názory, které se vám nehodí do krámu? ŽP klesla tedy hodně hluboko...
registrovaný uživatel ceskolipak  mail  
21.05.2012 (11:22)  
Ad jeffer Tak dlho sa na 072 serie na zvršok (a u Eas/Falls na pojazd), až to niekto riadne zorá.

Asi se nechtějí pouštět do větších rekonstrukcí tratě, protože se výhledově počítá s optimalizací 072.

Svršek byl ale v úseku Mělník-Liběchov, Křešice-Litoměřice renovován po záplavách, použity byly pražce s pružným upevněním, zvýšila se i rychlost. Jinak je na mnoha místech tratě v mizerném stavu TV.
registrovaný uživatel Machy  mail  
21.05.2012 (11:19)  
Jiří Průša: Jeden strojvedoucí od nás z Tábora mi říkal, že na trati 220 je zařízení pro počítání náprav a snímání teploty ložisek, je to myslím před Olbramovicemi a Horusicemi. Nejedná se prý o žádnou novinku(funguje to už několik desítek let) a hned v další stanici hlásí výpravčímu závadu, pokud nastane. Takové zařízení by mělo závadu včas odhalit, pokud je na trati instalováno.
21.05.2012 (10:55)  
ceskolipak : Dokud nedojde k roztržení vlaku a následnému prudkému úniku vzduchu z průběžného potrubí a zastavení vlaku tak těžko. Maximálně se zhorší chodové vlastnosti soupravy.
registrovaný uživatel Honza  mail  
21.05.2012 (10:44)  
Lovosice před 2 lety :-)
21.05.2012 (10:43)  
Ad Ťululu důvodů vykolejení muže být mraky třeba zadřené ložisko u vozu a následné ukroucení čepu nápravy.
registrovaný uživatel jeffer 
21.05.2012 (10:43)  
Tak dlho sa na 072 serie na zvršok (a u Eas/Falls na pojazd), až to niekto riadne zorá.
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko