..: PESA dodá 12 jednotek LINK pro německý Regentalbahn :..

PESA LINK II Regentalbahn/Oberpfalzbahn, foto: Länderbahn Bydgoszcz — Polská společnost PESA Bydgoszcz získala druhý kontrakt na svou novou řadu motorových vozů a jednotek LINK. Po 31 soupravách LINK II pro České dráhy vyhrála soutěž na dodávku 12 dvoudílných jednotek LINK II pro německého dopravce Regentalbahn patřící do italsko-německé skupiny Netinera Deutschalnd vlastněné Italskými státními drahami (FS). Regentalbahn bude jednotky nasazovat od prosince 2014 na trase Regensburg - Marktredwitz - Schirnding vysoutěžené v rámci tendru o regionální vlaky východní Bavorsko, na které oficiálně nahradí dopravce DB Regio, kterému však provoz smluvně zajišťovala. Smlouva na dodávku těchto souprav má být podepsána 20. prosince v Mnichově. Celková cena dodávky je při současném kurzu zhruba 790 milionů korun, tedy necelých 66 milionů korun za soupravu.

Zdroj: Rynek Kolejowy, NETINERA Deutschland, Länderbahn


JiříK. | 16.12.2011 (17:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Německo Polsko


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
17.12.2011 (22:46)  
Drzim PESE palce a doufam, ze soudruhy v PARSu / Skode / Vagonce ci kde tkvi zbytky ceskeho motorakoveho know-how tato facka trochu probudi k zivotu...
17.12.2011 (22:00)  
konca - Regiocuky se do Německa nabídnout nemohly, co kdyby zahraniční výrobci chtěli tento veleúspěšný koncept zkopírovat :D
registrovaný uživatel konca 
17.12.2011 (21:41)  
jak je to vlastně se stávajícím dopravcem Dieselnetz Ostbayern: Ve svém článku jsem zjednodušeně uvedl, že dosavadním dopravcem je DB Regio. Není to úplně přesné: regionální zastávkové osobní vlaky na trati Marktredwitz-Regensburg (Naabtalbahn, KBS 855) zajišťuje Regentalbahn již od roku 2002 na základě v pořadí druhého výběrového řízení v Bavorsku. Na Oberpfalzbahn (tratě z Chamu) a na Waldbahn (tratě ze Zwieselu) je sice stávajícím oficiálním dopravcem DB Regio, která ale v zájmu úspory vlastních nákladů již od roku 2001 (Oberpf.) , resp. od poloviny 90-tých let (Waldbahn), fyzický provoz na uvedených tratích svěřila právě Regentalbahn. Takže skutečně na základě letošního výběrového řízení DB Regio o žádné fyzické výkony nepřijde, změní se pouze objem a tok peněz od BEG přímo k Regentalbahn, a naroste rozsah dopravy. Proto také Regentalbahn objednává další vozidla. Myslím, že je to pro PESU obrovský úspěch. Snad pomohly dobré zkušenosti s vozidly tohoto výrobce u dopravce FSE v jižní Itálii? Škoda, že se nepodařilo prodat do Německa Regionovy:-)

Tak se omlouvám za nepřesnost a doufám, že je to nyní jasnější. Všem, kteří na chybu upozornili, děkuji moc za velmi pozorné čtení.
17.12.2011 (20:17)  
Tomáš Kraus: Mezi Regensburgem a Hofem lze ještě dnes potkat DB Regio: ve čtyřhodině jezdí RE Regensburg-Hof-Gera. Jezdívaly na tom v roce 2007 218+Silberlingy/Bimzy, ale dnes na tom budou se vší pravděpodobností klopidla 612.
17.12.2011 (18:00)  
Jirka + Josef: Pokud mě paměť neklame a pokud se něco nezměnilo, v této oblasti zajišťuje DB Regio pouze vlaky výchozí z Norimberka, konkrétně RE vlaky Nürnberg - Neukirchen - Weiden / Schwandorf - Regensburg / Furth im Wald, Nürnberg - Pegnitz - Bayreuth / Marktredwitz (- o víkendu 3x denně Cheb). Zpravidla jezdí dvojice naklápěcích jednotek (trojice když se spojí v Neukirchenu vozy od Schwandorfu a Weidenu). Osobáky na liniích Regensburg - Schwandorf - Marktredwitz - Hof a Marktredwitz - Cheb jezdí Vogtlandbahn (sólo Desiro nebo dvojice). Tím "vyšším segmentem" je tady Alex, ale ten na rameni Regensburg - Hof jezdí pokud vím ve stejném rozsahu jako do Prahy, tj. 4 vlaky za den. Tím zároveň shrnuji svůj názor na poznámku "výhledově pod dráty" - neřekl bych, že zde to má smysl.
editor nebo admin ŽP Vlad  mail  
17.12.2011 (9:34)  
Luxian: Měl by dorazit v průběhu roku 2012 a dle informací ČD by měl být nasazen na linku z Valašského Meziříčí do Kojetína.
registrovaný uživatel Luxian  mail  
16.12.2011 (22:16)  
Kdy má vlastně dorazit první Link II na české koleje?
16.12.2011 (21:53)  
Tomáš Kraus: vycházel jsem z předchozího článku od koncy, který mimo jiné odkazoval i materiály BEG. Tam je namalovaný DB Regio, alex i VGB, tak se nechám podat. :-)
16.12.2011 (20:12)  
Přeji Němcům příjemné svezení.
16.12.2011 (19:24)  
Regensburg - Marktredwitz - Schirnding (-Cheb) je zajímavá trasa s dostatečnou kapacitou a výhledově pod dráty. Snad to někdo upřesní. Možná tam bude více segmentů a tohle je ten nejnižší vymeták.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko