..: PESA dodá 12 jednotek LINK pro německý Regentalbahn :..

PESA LINK II Regentalbahn/Oberpfalzbahn, foto: Länderbahn Bydgoszcz — Polská společnost PESA Bydgoszcz získala druhý kontrakt na svou novou řadu motorových vozů a jednotek LINK. Po 31 soupravách LINK II pro České dráhy vyhrála soutěž na dodávku 12 dvoudílných jednotek LINK II pro německého dopravce Regentalbahn patřící do italsko-německé skupiny Netinera Deutschalnd vlastněné Italskými státními drahami (FS). Regentalbahn bude jednotky nasazovat od prosince 2014 na trase Regensburg - Marktredwitz - Schirnding vysoutěžené v rámci tendru o regionální vlaky východní Bavorsko, na které oficiálně nahradí dopravce DB Regio, kterému však provoz smluvně zajišťovala. Smlouva na dodávku těchto souprav má být podepsána 20. prosince v Mnichově. Celková cena dodávky je při současném kurzu zhruba 790 milionů korun, tedy necelých 66 milionů korun za soupravu.

Zdroj: Rynek Kolejowy, NETINERA Deutschland, Länderbahn


JiříK. | 16.12.2011 (17:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Německo Polsko


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel konca 
21.12.2011 (20:53)  
Railway Gazette: Pesa wins German DMU order
21 December 2011

GERMANY: Pesa Bydgoszcz signed deal to supply 12 two-car articulated diesel multiple-units to Netinera subsidiary Regentalbahn on December 20, the Polish company's first contract win in Germany.

The units are scheduled to be delivered between June and December 2014 for use on the Regensburg - Marktredwitz - Schirnding line which Netinera will operate under the Oberpfalzbahn brand from the December 2014 timetable change.

Part of Pesa's Link family, the 120 km/h DMUs will be similar to 31 sets ordered by Czech Railways in April 2011. They will be built in Poland, with German-made 390 kW powerpacks, brake systems, gangways and doors, as well as some components sourced from the Czech Republic.

Total capacity per DMU will be 252 passengers, and they will be meet TSI-PRM standards, including a wheelchair-accessible toilet.
registrovaný uživatel tarten 
19.12.2011 (9:43)  
A kterýže LINK to vlastně vyhrál, jedno-, dvou- nebo třívozový?
18.12.2011 (22:12)  
konca: O téhle subdodávce VGB pro DB Regio jsem věděl, ale jen u vlaků Schwandorf - Furth im Wald. Rozhodně díky za upřesnění!
registrovaný uživatel Koleys 
18.12.2011 (21:02)  
Design pekny, jeste se uvidi, jak to bude se spolehlivosti..
A nechapu, proc se tu tak bourite proti vyroku DjTiësta, snad zas toho tolik nenapsal, dneska je ta korupce snad v kazde verejne zakazce, alespon se to tak zda byt.. Jako byste o tom nevedeli, nebo vedet nechteli?
18.12.2011 (17:30)  
DJTiësto: Asi už zapomínáte, že Škoda dávno předtím prodal do USA a Itálie tramvaje? Pokud se jedná o západ. Jinak modernizace rozsáhleho Ruského kolejového parku. Nemluvě o dodávkách hyundajce elektrické trakce. Co se týče korupce. Máte tu PČR nebo si vzdělejte milion http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/z-domova/chcete-milion-staci-abyste-odhalili-korupcnika/

Jiří Kocurek: To by byl vývozní artikl :D Hned vedle Superbu.
18.12.2011 (15:43)  
Škoda, že se nepodařilo prodat do Německa Regionovy
Děkuji! :))))
18.12.2011 (14:54)  
Souhlasim s Jugym
registrovaný uživatel Jugy  mail  
18.12.2011 (11:24)  
DJTiesto: co to pindáš? Máš něco konkrétního nebo jenom zamořuješ svými žlučovitými výlevy tenhle prostor? Pokud máš potřebu sdělit něco "korupčníkům ze Škodovky" tak jim to řekni/napiš, ale nedávej to sem, tady je na to asi málokdo zvědavej.
18.12.2011 (11:13)  
Jojo, tady je vidět, že i výrobce z "východu", když nabídne něco na úrovni, má šanci na "západě". Jenže to by naše zlodějská Škodivka nesměla čekat jen na to co jí spadne od ČD do klína ale snažit něco slušného vyvinout a vyprodukovat. Ono je to ale jednodušší, že korupčníci ze Škodovky.
registrovaný uživatel ReActor  mail  
18.12.2011 (6:45)  
teda ale hlavu to má jak vetřelec z jistého hororového filmu :-) (včetně jazyka)
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko