..: DO & CO, cateringový partner Austrian Airlines, bude vařit pro ÖBB :..

DO & CO Catering, ÖBB, foto: ÖBB Vídeň — Deset let nabízela své služby v restauračních vozech a palubních bistrech Rakouských spolkových drah (ÖBB) firma e-express. Od dubna tohoto roku ale ovládne palubní gastronomii nový partner ÖBB, firma DO & CO. Provozovatel restaurací, kaváren, hotelu ve Vídni, ale také dodavatel zakázkového občertvení na zvláštních akcích stejně jako poskytoval občerstvení na letech aerolinek Austrian z aliance Star Alliance vyhrál ve výběrovém řízení nad 6 dalšími uchazeči včetně současného poskytovatele služeb i díky nižším cenám pro cestující. Nově uzavřená smlouva bude trvat 4 roky a obsahuje opci na další 2 roky.

Základní nápoje jako minerální voda a káva zlevní o 15 až 30 %. Veškeré pokrmy budou čerstvě připravované na palubě vlaku. Kompletní nabídka nového caterera se představí za několik týdnů, ale již nyní CEO společnosti DO & CO Attila Dogudan prozradil, že kávu dostanete za 1,90 eur, čerstvě pečené kuřecí prsa za 9,90 eur. ÖBB ke konci roku 2011 provozovaly 85 jídelních a bistrovozů. Denně vyrazilo 160 spojů s cateringem, za rok cca. 60.000 spojů. Denně bylo nasazeno také 120 minibarových vozíků s občerstvením. Za rok bylo ve vlacích ÖBB připraveno kolem 8 mil. pokrmů.

"Volba DO & CO je důležitým krokem v naší kampani o službách. Naši zákazníci si všimnou rozdílu, a to nejen u jídla, ale také v ceně," slibuje generální ředitel společnosti ÖBB Christian Kern.

Zdroj: ÖBB, ÖBB Corporate Blog, Der Standart


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 28.1.2012 (14:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Služby

Další z regionu Rakousko


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Rikin  mail  
04.02.2012 (14:32)  
Miroslav Zikmund: V žádném WR nebude kuchař patlat houskové knedlíky...: ale kdysy se to tak "patlalo" jenže to na jednom WR bylo 5 lidí posádky...
registrovaný uživatel Sim 
01.02.2012 (6:43)  
JiříK. > ze by hrozba, ze pri pristim kole vyberka skonci?

Coz u CD velmi pravdepodobne nehrozi, pokud bude vyberko usite primo dceri na miru. Pokud se pletu a vyhraje nekdo jinej, klidne sezeru kilo mrkve na posezeni
30.01.2012 (19:48)  
a co by melo byt tim motorem, ktery bude u vyherce (coz predpokladam, stejne jako ostatni, bude JLV nikoliv proto, aby poskytovalo lepsi sluzby cestujicim, ale proto, ze mu to bude usito na miru) tlacit ceny dolu a uroven sluzeb nahoru, pokud bude v ramci CD hospod monopol

A co tlačí ke zlepšování služeb dopravce, co vyhraje tendr na ZDO na nějaké trati a pak tam má několik let monopol? Odpověď bude pro obě otázky stejná...
30.01.2012 (18:39)  
Sim : WR a jeho deriváty nebude nikdy "hospoda na kolečkách" rovnocenná s "hospodou Na růžku". To je naivní představa ...

Co to je čerstvé - čerstvé máslo má k pojmu čerstvost > vyrobeno před několika hodinami taky dost daleko ...

V principu tam bude čerstvé leda tak pečivo, které bylo přivezeno pár desítek minut před výjezdem vlaku z pekárny, pokud se ovšem nedělá rozvoz předchozí den v podvečer z odpoledního pečení ...

Kafe v termosce má několik hodin po výjezdu vlaku z výchozí stanice k čerstvosti dost daleko.

V žádném WR nebude kuchař patlat houskové knedlíky mícháním všech součástí a ještě je vařit. Pravděpodobně i smažený řízek nebude zhotoven standardním postupem jako doma, od mouky přes vajíčko a strouhanku ... na takové "domácí" vaření prostě není dostatek prostoru. Obdobně lze pochybovat o tom, že se do vagonu přiveze pytlík s bramborami, které tam bude někdo škrábat a pak se budou vařit ...
30.01.2012 (9:59)  
Sim: To ne, spíš ve WR se bude vařit čerstvě a ve vozících bude stačit, aby tam bylo levnější kafe. :-)
registrovaný uživatel Sim 
30.01.2012 (9:31)  
JiříK. > a co by melo byt tim motorem, ktery bude u vyherce (coz predpokladam, stejne jako ostatni, bude JLV nikoliv proto, aby poskytovalo lepsi sluzby cestujicim, ale proto, ze mu to bude usito na miru) tlacit ceny dolu a uroven sluzeb nahoru, pokud bude v ramci CD hospod monopol?

Jinak k clanku ... docela me zarazi hlaska "Veškeré pokrmy budou čerstvě připravované na palubě vlaku." v souvislosti s tim, ze se jedna i o bistrovozy a minibary.

Pro sebe to chapu tak, ze pokud bude ve vlaku plnohodnotna hospoda, nebude se nabizet predsmazeny mrazeny rizek nebo nedejboze jen neco ohraty v mikrovlnce ...
29.01.2012 (21:22)  
A podle toho, co se psalo v pátečním rakouském HEUTE, tak na tom hlavně ušetří ÖBB asi 16 milionů EURO ....

Celé to není o ničem jiném než o tom, kdo bude chtít za cateringový servis nejméně za "úhradu prokazatelné ztráty" od ÖBB ...
registrovaný uživatel stoupa  mail  
28.01.2012 (23:47)  
Rád to otestuji , jak to chutná. To stávající u ÖBB chutné bylo. Doufám, že to nebude "letecká, synteticky čistá, dietní strava ... :-)
28.01.2012 (17:57)  
JP: Já ale nic nepsal k "férovosti" toho VŘ. Jen jsem napsal, že i když zůstanou JLV, tak z pohledu cestujícího dojde ke zlepšení. Teď je otázkou, jestli to někdo jiný nedokáže ještě lépe...
28.01.2012 (17:45)  
JiříK: Až na to, že zatímco dvě firmy platí 1. své zaměstnance 2. nájem provozovem, ta třetí dostává zaplaceno za použití provozoven, vydělává a ještě místo zaměstnání lidí švarcuje, aby šly náklady fakt dolů (a to mám k institutu OSVČ respekt). :) Která z nich se lépe může připravit na nadcházející kontrakt...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2024 ŽelPage - Felelősök


Info
informacni okenko