Vídeň — Deset let nabízela své služby v restauračních vozech a palubních bistrech Rakouských spolkových drah (ÖBB) firma e-express. Od dubna tohoto roku ale ovládne palubní gastronomii nový partner ÖBB, firma DO & CO. Provozovatel restaurací, kaváren, hotelu ve Vídni, ale také dodavatel zakázkového občertvení na zvláštních akcích stejně jako poskytoval občerstvení na letech aerolinek Austrian z aliance Star Alliance vyhrál ve výběrovém řízení nad 6 dalšími uchazeči včetně současného poskytovatele služeb i díky nižším cenám pro cestující. Nově uzavřená smlouva bude trvat 4 roky a obsahuje opci na další 2 roky.
Základní nápoje jako minerální voda a káva zlevní o 15 až 30 %. Veškeré pokrmy budou čerstvě připravované na palubě vlaku. Kompletní nabídka nového caterera se představí za několik týdnů, ale již nyní CEO společnosti DO & CO Attila Dogudan prozradil, že kávu dostanete za 1,90 eur, čerstvě pečené kuřecí prsa za 9,90 eur. ÖBB ke konci roku 2011 provozovaly 85 jídelních a bistrovozů. Denně vyrazilo 160 spojů s cateringem, za rok cca. 60.000 spojů. Denně bylo nasazeno také 120 minibarových vozíků s občerstvením. Za rok bylo ve vlacích ÖBB připraveno kolem 8 mil. pokrmů.
"Volba DO & CO je důležitým krokem v naší kampani o službách. Naši zákazníci si všimnou rozdílu, a to nejen u jídla, ale také v ceně," slibuje generální ředitel společnosti ÖBB Christian Kern.
Zdroj: ÖBB, ÖBB Corporate Blog, Der Standart
1 2 | Zpráv na stránku: |
Coz u CD velmi pravdepodobne nehrozi, pokud bude vyberko usite primo dceri na miru. Pokud se pletu a vyhraje nekdo jinej, klidne sezeru kilo mrkve na posezeni
A co tlačí ke zlepšování služeb dopravce, co vyhraje tendr na ZDO na nějaké trati a pak tam má několik let monopol? Odpověď bude pro obě otázky stejná...
Co to je čerstvé - čerstvé máslo má k pojmu čerstvost > vyrobeno před několika hodinami taky dost daleko ...
V principu tam bude čerstvé leda tak pečivo, které bylo přivezeno pár desítek minut před výjezdem vlaku z pekárny, pokud se ovšem nedělá rozvoz předchozí den v podvečer z odpoledního pečení ...
Kafe v termosce má několik hodin po výjezdu vlaku z výchozí stanice k čerstvosti dost daleko.
V žádném WR nebude kuchař patlat houskové knedlíky mícháním všech součástí a ještě je vařit. Pravděpodobně i smažený řízek nebude zhotoven standardním postupem jako doma, od mouky přes vajíčko a strouhanku ... na takové "domácí" vaření prostě není dostatek prostoru. Obdobně lze pochybovat o tom, že se do vagonu přiveze pytlík s bramborami, které tam bude někdo škrábat a pak se budou vařit ...
Jinak k clanku ... docela me zarazi hlaska "Veškeré pokrmy budou čerstvě připravované na palubě vlaku." v souvislosti s tim, ze se jedna i o bistrovozy a minibary.
Pro sebe to chapu tak, ze pokud bude ve vlaku plnohodnotna hospoda, nebude se nabizet predsmazeny mrazeny rizek nebo nedejboze jen neco ohraty v mikrovlnce ...
Celé to není o ničem jiném než o tom, kdo bude chtít za cateringový servis nejméně za "úhradu prokazatelné ztráty" od ÖBB ...
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.