..: V Děčíně je pro rychlou lékařskou pomoc přistaven vlak :..

810.340-0, Jiříkov - Jiříkov-Filipov, foto: HANZ Děčín — Tající sníh a déšť způsobují zvednutí hladin nemalé části našich vodních toků. Většina majitelů nemovitostí blízko řek s obavami sleduje postupné zvyšování hladin řek. Na některých místech začíná být problém i na železnici. Na trati 140 Chomutov – Cheb v úseku Vojkovice nad Ohří – Stráž nad Ohří došlo k sesuvu zeminy na trať, probíhají odklízecí práce a provoz je veden jen po jedné koleji. Na trati 137 Chomutov – Vejprty je zastavena doprava; osobní vlaky tu sice jezdí jen ve víkendové dny, ale ty jsou právě před námi. Na trati 098 v úseku Děčín hlavní nádraží – Dolní Žleb je rovněž snížena rychlost a všechny vlaky mohou v tomto úseku nabrat zpoždění. Je zatopena přilehlá komunikace a dochází k evakuaci osob. To zcela znemožňuje i případný dojezd vozů záchranné služby do lokalit Dolní, Horní a Prostřední Žleb. Pro vysoký stav vody není možno použít ani člun. Z tohoto důvodu statutární město Děčín požádalo 14. ledna o pomoc České dráhy a od 13 hodin je k dispozici motorový vůz 810.340, který by do dané lokality v případě potřeby prioritně přepravil lékaře se sestrou. Je vidět, že šukafon je věru univerzální stroj – může nahradit i sanitku.

Zdroj: statutární město Děčín, České dráhy


Vlad Poslat mail autorovi | 15.1.2011 (10:00)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Nehody a mimořádnosti

Ďalšie z regiónu ČR Ústecký


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
18.01.2011 (18:29)  
Sem by se končně hodilo ozebrat jedno Bdmtee na pojízdnou nemocnici, když už jsou :) stejně by mne zajímalo jak to vypadá rozebrané...
18.01.2011 (8:57)  
Jiří Pekárek: vydávat zvuky dvojhlasnou houkačkou. To by bylo řevu... :D
věřím že pak by hrůzou i voda ustoupila :D

gaga: Ano na trati 137 Cv - Vejprty se nejezdí od poškození mostu. Řekl bych, že sem to autor uvedl tak nějak pro připomenutí výluky a doplnění, když prostě výluky uvádí :)
17.01.2011 (23:34)  
Miroslav Zikmund: Děkuji za zpřesnění. Já tato léta nepamatuju...
donnerstag: Od carga si půjčit tranzistor s hytlákem (ale vybírat opravdu pečlivě - spousta z nich má pojízdné dveře nepoužitelné) a vydávat zvuky dvojhlasnou houkačkou. To by bylo řevu... :D
17.01.2011 (10:32)  
Jiří Pekárek : přesněji řečeno "sanitní vlaky", za války pro přepravu zraněných - viz film "Ostře sledované vlaky".
Za dob studené války byly udržovány sanitní vlaky pro případ válečného konfliktu v několika stanicích ...

Tohle není první případ, kdy se do Dolní Žlebu využívá "dráha" jako nouzové řešení, ta pomoc spočívala i v nejnutnějším zásobování apod.

Na celém tom Žlebu je trochu blbé uspořádání kolejiště - chybí kolejové spojky na "německém" zhlaví.
17.01.2011 (7:52)  
ví někdo o tom, že už by na téhle části trati u Žlebů dělali takto zásah pomocí vlaku? (Pominu již dole zmíněnou rodičku v Ústí)
17.01.2011 (6:48)  
general:
Rozhodně se dostává líp do 810 než do Bdt, nedejbože Bt.
16.01.2011 (21:17)  
ještě by mohla houkat
16.01.2011 (12:37)  
Do 810 se dostává blbě i s jízdním kolem a s nosítkama to určitě nebude lepší, navíc tam není vevnitř místo. To už měli spíš dráhy vyčlenit nějaký hytlák a táhnout ho třeba nějakou mašinou z posunu.
registrovaný užívateľ gapa 
16.01.2011 (8:04)  
Na trati 137 Chomutov – Vejprty je zastavena doprava; osobní vlaky tu sice jezdí jen ve víkendové dny, ale ty jsou právě před námi.

Já teda nevím, ale co si vzpomínám, tak byl na této trati zastaven provoz již někdy před Vánoci díky sněhu a poškozenému mostu, do kterého narazilo nákladní auto... S tajícím sněhem to nemá nic společného. Plánovala se výluka až někdy do jara. Opravte mě, pokud se pletu a už se jezdilo.
registrovaný užívateľ Marconi  mail  
16.01.2011 (0:53)  
Jiří Pekárek: D 60457 Phoenix / EN457
D 61459 Canopus / EN459
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko