Zlín — Zlínská integrovaná doprava (ZID) zahrnuje spoje Dopravní společnosti Zlín–Otrokovice (DSZO) a Českých drah, které tvoří městskou hromadnou dopravu ve Zlíně a Otrokovicích. Po dohodě organizátora a objednatele se s platností od 1. května 2010 změní tarifní podmínky ve vlakových spojích jedoucích po trati 331 Otrokovice – Vizovice. Původně platné čtyřicetiminutové jízdenky v hodnotě 12 a 6 korun stejně jako vícenásobné jízdenky budou platit pouze pro městskou hromadnou dopravu. ZID nově zavádí jízdní doklad „jednotlivá jízdenka Zlínská integrovaná doprava“ a také upraví pásma platnosti předplatních časových jízdenek.
Nový jízdní doklad bude mít dvě označovací pole – pro dráhy a MHD. Na ČD má lístek platnost 30 minut od označení, v městské hromadné dopravě (autobus, trolejbus) pouze 20 minut. Celková doba platnosti jízdenky od prvního označení je včetně přestupu mezi vlaky a hromadnou dopravou 70 minut v pracovní dny, o víkendech a svátcích 85 minut. Cena jízdenky bude 14 korun pro dospělé cestující od 15 let. Děti ve věku od 6 do 15 let hradí poloviční částku.
Předplatní časové jízdenky pro kombinaci MHD s vlakem budou nyní označeny písmenem „i“ za označením pásmové platnosti (např. A B i) apod. Bez tohoto nového označení nebudou doklady ve vlacích platné. Cestujícím, kteří vlastní předplatné kupóny, jejichž platnost přesahuje datum 1. května, zůstává platnost v původním rozsahu. Kromě toho dojde k rozdělení pásma „D“ na dvě pásma „D“ a „E“. Pásmo „D“ bude platit od železniční zastávky Zlín-Příluky do stanice Lípa nad Dřevnicí. Pásmo „E“ pak ze stanice Lípa nad Dřevnicí do stanice Vizovice.
Zdroj: České dráhy
Sim - no možná, ale zase bych řekl že vzhledem k tomu že stavět by mělo SŽDC a jezdí ČD tak se navzájem co do plánů stavby moc neovlivňují, takže tam bych tu příčinu spíš nehledal...
myrha - hm, pokud bych se já vcítil do role (sobeckého, takoví jistě nebudou všichni) Zlíňáka, tak bych byl pro zdvojkolejnění a eletrifikaci po Zlín, dál nechat jak je. Z toho by se dalo čerpat maximum výhod a žádné nevýhody (snad leda s vyjímkou stavebníhho ruchu, ale ten by měl být krátký). Ponechat současný stav mi vůči tomu příjde jako horší varianta, hluk a zplodiny nezávislé trakce (zvlášť v podání ř.810) nemůžou být nijak lákavé...
Cituji z okno do kraje 5/2010. " V současnosti je připravován projekt modernizace a elektrizace trati s výhybnami v úseku Otrokovice - Zlín a jeho realizace by se měla uskutečnit v létech 2011 až 2013."
http://www.oknodokraje.cz/article/3786.dalnice-do-stredu-kraje-bude-letos/
Poslední dva odstavce.
Cílem je dosáhnout opaku ... a zabránit zneužívání.
Tohle není nápad "úřednictva z nábřeží", ale lidí z KCOD Zlín znalých detailně místních poměrů.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.