..: Tarif vlakových spojů ve Zlínské integrované dopravě se změní :..

810.271, Zlín-Střed – Zlín-Prštné, 2. 9. 2008, foto: KuTom Zlín — Zlínská integrovaná doprava (ZID) zahrnuje spoje Dopravní společnosti Zlín–Otrokovice (DSZO) a Českých drah, které tvoří městskou hromadnou dopravu ve Zlíně a Otrokovicích. Po dohodě organizátora a objednatele se s platností od 1. května 2010 změní tarifní podmínky ve vlakových spojích jedoucích po trati 331 Otrokovice – Vizovice. Původně platné čtyřicetiminutové jízdenky v hodnotě 12 a 6 korun stejně jako vícenásobné jízdenky budou platit pouze pro městskou hromadnou dopravu. ZID nově zavádí jízdní doklad „jednotlivá jízdenka Zlínská integrovaná doprava“ a také upraví pásma platnosti předplatních časových jízdenek.

Nový jízdní doklad bude mít dvě označovací pole – pro dráhy a MHD. Na ČD má lístek platnost 30 minut od označení, v městské hromadné dopravě (autobus, trolejbus) pouze 20 minut. Celková doba platnosti jízdenky od prvního označení je včetně přestupu mezi vlaky a hromadnou dopravou 70 minut v pracovní dny, o víkendech a svátcích 85 minut. Cena jízdenky bude 14 korun pro dospělé cestující od 15 let. Děti ve věku od 6 do 15 let hradí poloviční částku.

Předplatní časové jízdenky pro kombinaci MHD s vlakem budou nyní označeny písmenem „i“ za označením pásmové platnosti (např. A B i) apod. Bez tohoto nového označení nebudou doklady ve vlacích platné. Cestujícím, kteří vlastní předplatné kupóny, jejichž platnost přesahuje datum 1. května, zůstává platnost v původním rozsahu. Kromě toho dojde k rozdělení pásma „D“ na dvě pásma „D“ a „E“. Pásmo „D“ bude platit od železniční zastávky Zlín-Příluky do stanice Lípa nad Dřevnicí. Pásmo „E“ pak ze stanice Lípa nad Dřevnicí do stanice Vizovice.

Zdroj: České dráhy


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 27.4.2010 (14:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Tarify

More from ČR Zlínský


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
Registered user Sim 
10.05.2010 (12:16)  
Tak koukat na zrcatka me nenapadlo, dik za tip :-)

Ja vzdy koukal na spodek - plechy na boku a pluhy.
Registered user Honza  mail  
10.05.2010 (11:24)  
Sim: dík, už to taky vidím že jsou 3 podle zrcátek, takže 3 fírové.
Nevyplatilo by se tam dát brejle a 5 vagónů?
Registered user Sim 
03.05.2010 (18:17)  
Josef Petrák > pokud dobre pocitam, motorove vozy jsou 3, ostatni jsou bafiky... ale to je jen detail.

V tehle souvislosti me spis napada jina vec. Pomerne bezna kombinace M+V(+n*V)+M je (at uz s moznosti viceclenneho rizeni nebo bez) jasna, vyhody pri neobjizdeni pri uvratich asi nema smysl rozepisovat. Zrovna tak si pamatuju (ale uz nevim, kde jsem to sebral), ze 810 ma energii maximalne pro dva bafiky, takze v podstate nejdelsi "cista" vratna souprava je sestivozova se ctyrmi vlozaky. Pak uz je jasne, ze se pro dalsi "zkapacitneni" soupravy musi pridat i dalsi motor...

... co mi ale neni jasne, jak vlastne probiha "synchronizace" tri (nebo jde i vic?) motoraku bez viceclenu ... napada me vysilacka, ale nejak mi to prijde divny.

Je nekde moznost si o tomto neco precist? Myslim samosebou jinde, nez primo v draznich predpisech (ke kterym predpokladam, ze jako zvedavy cestujici nemam pristup).

Pripadne, jak je to obecne se spojovanim vlaku? Je mozne mit napriklad lokomotivu uprostred vlaku?
Registered user Honza  mail  
03.05.2010 (17:49)  
Josef Petrák: Dík, to se teda muselo vyplatit, kolik to má motoráků??
Registered user Honza  mail  
03.05.2010 (17:26)  
Co to je v úvodu za panťák z 810ek? To takhle někde jezdilo??
29.04.2010 (7:37)  
Možná se v našem pokrokovém městě brzo dočkáme toho, kdy si zase budeme kupovat zvlášť jízdenky na vlak a zvlášť na MHD. Chtěl ybch vidět, jak by jízdenky s mylým "i" řešili v Brně. Nebo asi špatně chápu pojem IDS.
A totéž platí o zdvoukolejnění, přesně jak psal Josef Petrák, na výhybnách se bude brzdit. Navíc se bude přenášet zpoždění. Ale víc by nám o tom řekli asi ti, kteří již mají několik let zkoupené pozemky pod plánovanou stavbou.
28.04.2010 (16:59)  
Miroslav Zikmund: Tak u časové jízdenky poměr cest nepoznám stejně, a ještě by si někdo mohl vzpomenout, že ani u té jednotlivé to není jisté - jednak jsem ji nemusel nakonec, třeba kvůli ujetí přípoje, ve vlaku využít, a za druhé není zřejmé, jak velkou část cesty jsem tím vlakem jel :). Ale budiž, takto je to pro mě srozumitelné. Jen mi to přijde být proti smyslu integrace.

Jinak demokracie je dobrá věc, ale vyžaduje společnost na určité úrovni. Jistě není žádoucí zastavět veškerý prostor (nejen) dopravními stavbami, na druhé straně by mělo být řečeno, jaké dopravní stavby přinesou skutečný užitek a jaké nemají opodstatnění. Bohužel v tomto kolikrát nemají jasno ani navrhovatelé. Často ovšem proti sobě nestojí ani tak železnice s lidmi, jako spíše železnice se silnicí - aneb druhá kolej pro vlaky vadí, šest pruhů pro auta žádný problém. Nemluvě o poměru hluku. Jenže dokud budou vládnout líbivá jednostranná řešení nad celkovými účinnými, nebude dobře.
28.04.2010 (16:52)  
Ještě bych k tomu dodal, že podle mého názoru je v dnešní době jednokolejka už vhodná jen pro málo vytížené tratě, jesltiže mají někde jezdit IC do Prahy, rychlíky z Brna, a osobáky v taktu odpovídajím moderní železnici, spolu s nákladními vlaky, tak sice se díky více výhybnám a dálkovému řízení dá sestavit na papíře pěkny grafikon, ale v praxi díky zpožděním jsou výsledné jízdní doby bídné...
28.04.2010 (16:38)  
Jak to vidím, občané díky neznalosti zvolili sobě horší variantu. Kdyby byly dvě koleje, vlaky projedou napřímo a vyprodukují nejméně hluku. Místo toho budou výhybny, kde min. jeden vždy bude brzdit a obvykle to bude ten hlučný NEx. Takže jediné jejich štěstí je, že PZZ již nebude "pasivní" (lokomotiva a pískáček), ale "aktivní" (světla a závory).
28.04.2010 (16:30)  
Vzhledem k hustotě osídlení už se u nás asi nepostaví nikdy nic....leda by to bylo celé v tunelu a i proti tomu budou obří protesty...to je vážně šílené.
Jsem samozřejmě zastánce demokracie, a je dobře že se můžou občané svobodně vyjadřovat, ostatně občas můžou zastavit i pěkné kraviny, ale společnost podle mě prostě nelze řídít podle toho, co si myslí skupinka lidí podél nějaké stavby... Samozřejmě ani mě by se to nelíbilo, když by mi postavili pod okny novou trať, to je lidské, ale zde ani nebyl tenhle případ a hlavně, co mají říkat lidi co už dávno u větších dopravních staveb bydlí? Zrušíme auta, železnice, letiště, aby všichni měli klid?
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko