Zlín — Zlínská integrovaná doprava (ZID) zahrnuje spoje Dopravní společnosti Zlín–Otrokovice (DSZO) a Českých drah, které tvoří městskou hromadnou dopravu ve Zlíně a Otrokovicích. Po dohodě organizátora a objednatele se s platností od 1. května 2010 změní tarifní podmínky ve vlakových spojích jedoucích po trati 331 Otrokovice – Vizovice. Původně platné čtyřicetiminutové jízdenky v hodnotě 12 a 6 korun stejně jako vícenásobné jízdenky budou platit pouze pro městskou hromadnou dopravu. ZID nově zavádí jízdní doklad „jednotlivá jízdenka Zlínská integrovaná doprava“ a také upraví pásma platnosti předplatních časových jízdenek.
Nový jízdní doklad bude mít dvě označovací pole – pro dráhy a MHD. Na ČD má lístek platnost 30 minut od označení, v městské hromadné dopravě (autobus, trolejbus) pouze 20 minut. Celková doba platnosti jízdenky od prvního označení je včetně přestupu mezi vlaky a hromadnou dopravou 70 minut v pracovní dny, o víkendech a svátcích 85 minut. Cena jízdenky bude 14 korun pro dospělé cestující od 15 let. Děti ve věku od 6 do 15 let hradí poloviční částku.
Předplatní časové jízdenky pro kombinaci MHD s vlakem budou nyní označeny písmenem „i“ za označením pásmové platnosti (např. A B i) apod. Bez tohoto nového označení nebudou doklady ve vlacích platné. Cestujícím, kteří vlastní předplatné kupóny, jejichž platnost přesahuje datum 1. května, zůstává platnost v původním rozsahu. Kromě toho dojde k rozdělení pásma „D“ na dvě pásma „D“ a „E“. Pásmo „D“ bude platit od železniční zastávky Zlín-Příluky do stanice Lípa nad Dřevnicí. Pásmo „E“ pak ze stanice Lípa nad Dřevnicí do stanice Vizovice.
Zdroj: České dráhy
Frantisek : ten typ jízdenek umožní zprůhlednění dělení tržeb, po kterém tak všichni toužebně volají. Podle počtu prodaných jízdenek bude naprosto jasné, kolik lidí jelo vlakem a kolik peněz mají ČD od DSZO nafasovat... Ani jedna strana se nebude cítit podvedena ....
A ten článek hned pod tím taky stojí za to... Že prý "Na koleje vyjedou další moderní Regionovy"... Ach jo.
Pravda na nových výhybkách je to docela jinak, ale vilkové čtvrti by se jistě líbily neskutečné zvuky görlitzových pozvozků vozů B při jejich projíždění a tak vzhledem ke stavu jaký u ČD panuje jim blahopřeji k velmi úspěšnému rozhodnutí.. Rychlíky tam jezdit stejně budou, napojení Zlína rychlíky na Prahu musí přece být jeden z hlavních důvodů rekonstrukce a elektrizace. Občas se člověk v béčku diví, že opravdu ještě jede po kolejnicích :)
myrha: Je to neskutečná zabedněnost a navíc jsou sami proti sobě, ale v našich poměrech mě to nepřekvapuje. Z hlediska hluku nemůže být nic horšího než skleňák nebo regiošuk jedoucí po staré trati. Elektrický rychlík jedoucí po nové trati by proti tomu nebyl vůbec slyšet, obzvlášť kdyby byl sestavený z vozů s kotoučovými brzdami, což snad už v nedaleké budoucnosti bude i u nás standardem. Navíc by ani nečoudil... A jestli jsou dvě koleje nebo jedna, to má na okolí minimální vliv. Podobný odpor je myslím i v Praze 6 proti modernizaci tratě do Kladna a na letiště. Přitom pro obyvatele bydlící blízko tratě může být modernizace a elektrizace jen zlepšení, a to výrazné...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.