..: Tarif vlakových spojů ve Zlínské integrované dopravě se změní :..

810.271, Zlín-Střed – Zlín-Prštné, 2. 9. 2008, foto: KuTom Zlín — Zlínská integrovaná doprava (ZID) zahrnuje spoje Dopravní společnosti Zlín–Otrokovice (DSZO) a Českých drah, které tvoří městskou hromadnou dopravu ve Zlíně a Otrokovicích. Po dohodě organizátora a objednatele se s platností od 1. května 2010 změní tarifní podmínky ve vlakových spojích jedoucích po trati 331 Otrokovice – Vizovice. Původně platné čtyřicetiminutové jízdenky v hodnotě 12 a 6 korun stejně jako vícenásobné jízdenky budou platit pouze pro městskou hromadnou dopravu. ZID nově zavádí jízdní doklad „jednotlivá jízdenka Zlínská integrovaná doprava“ a také upraví pásma platnosti předplatních časových jízdenek.

Nový jízdní doklad bude mít dvě označovací pole – pro dráhy a MHD. Na ČD má lístek platnost 30 minut od označení, v městské hromadné dopravě (autobus, trolejbus) pouze 20 minut. Celková doba platnosti jízdenky od prvního označení je včetně přestupu mezi vlaky a hromadnou dopravou 70 minut v pracovní dny, o víkendech a svátcích 85 minut. Cena jízdenky bude 14 korun pro dospělé cestující od 15 let. Děti ve věku od 6 do 15 let hradí poloviční částku.

Předplatní časové jízdenky pro kombinaci MHD s vlakem budou nyní označeny písmenem „i“ za označením pásmové platnosti (např. A B i) apod. Bez tohoto nového označení nebudou doklady ve vlacích platné. Cestujícím, kteří vlastní předplatné kupóny, jejichž platnost přesahuje datum 1. května, zůstává platnost v původním rozsahu. Kromě toho dojde k rozdělení pásma „D“ na dvě pásma „D“ a „E“. Pásmo „D“ bude platit od železniční zastávky Zlín-Příluky do stanice Lípa nad Dřevnicí. Pásmo „E“ pak ze stanice Lípa nad Dřevnicí do stanice Vizovice.

Zdroj: České dráhy


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 27.4.2010 (14:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify

Další z regionu ČR Zlínský


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Multi 
28.04.2010 (15:15)  
Tak to je velká škoda, že ze zdvoukolejnění a elektrifikace sešlo. Ta trať má úžasný MHD potenciál.
28.04.2010 (14:20)  
Jindřich Březina : kocouři už nejsou ono. Když jezdila na ranním manipuláku do Vizovic, tak kolem 3.00 ráno, T 478.1122, s plnou zátěží na 8. stupeň a u každého pískáčku se povinně houkalo, stejně tak při jízdě kolem malenovického sídliště... na tom si člověk musel dát záležet .... holt bezpečnost je bezpečnost, to se musí nechat, tak to bylo něco jiného...

Frantisek : ten typ jízdenek umožní zprůhlednění dělení tržeb, po kterém tak všichni toužebně volají. Podle počtu prodaných jízdenek bude naprosto jasné, kolik lidí jelo vlakem a kolik peněz mají ČD od DSZO nafasovat... Ani jedna strana se nebude cítit podvedena ....
28.04.2010 (12:54)  
Jinak k hluku / prestehoval jsem se blize ke trati, bydlim ve 13. pat5e blízko zastávky Zlín dlouhá. Sukafon není problém. Regionova není problém. Ale NEx, speciálně pokud fíra píská každý přejezd tak to je jiné maso. Včera šel ráno nějak akčně na brzdy a je to slušný rachot. A to mám plastová okna která dost dobře izolují.
28.04.2010 (12:53)  
Tom Kraus: Asi to bylo mysleno usek Otr / Zlin, myslim ze i dnes existuje situace, ze na stred dojede regioznova a tam ceka na vlak od vizovic kam se pripoji a jede do Otrok.
registrovaný uživatel SYN 
28.04.2010 (11:38)  
Jo to smutné když lidi považujou za vítězství toto, to snad fakt nemůžou myslet vážně, když už by se radovali z toho že budou mít dvojkolejku po Zlín a dráty tamtéž to bych aspoň chápal ale takhle...
registrovaný uživatel myrha  mail  
28.04.2010 (10:28)  
doomlukas: Tak toho jsem si ani nevšiml, ten nadpis je lepší jak ranní nakopnutí s vtipem od Kemela :D
28.04.2010 (10:22)  
myrha: To je neskutečně otřesný a dementní článek. :(

A ten článek hned pod tím taky stojí za to... Že prý "Na koleje vyjedou další moderní Regionovy"... Ach jo.
28.04.2010 (10:12)  
myrha: Tak to je hodně silný článek - podle něj si všichni do jednoho ulevili, že se zdvoukolejňování dělat nebude, a jsou rádi že se jenom vybudují výhybny (což bude určitě menší hluk než dvoukolejka, že ano, a stavební práce budou trvat asi tak stejně dlouho). Nevím co je myšleno větou, že v jednom směru se interval zkrátí z 30 na 20 minut (na druhé konečné se vlaky budou hromadit?) a o elektrizaci tam není ani slovo.
registrovaný uživatel myrha  mail  
28.04.2010 (9:56)  
Už jsem článek našel i fyzicky (MF DNES): http://zsptd.cz/2010/01/28/do-vizovic-povedou-jen-jedny-koleje/

Pravda na nových výhybkách je to docela jinak, ale vilkové čtvrti by se jistě líbily neskutečné zvuky görlitzových pozvozků vozů B při jejich projíždění a tak vzhledem ke stavu jaký u ČD panuje jim blahopřeji k velmi úspěšnému rozhodnutí.. Rychlíky tam jezdit stejně budou, napojení Zlína rychlíky na Prahu musí přece být jeden z hlavních důvodů rekonstrukce a elektrizace. Občas se člověk v béčku diví, že opravdu ještě jede po kolejnicích :)
28.04.2010 (9:31)  
SYN: To je pravda, ČD počet cestujících bohužel nemusí zajímat, pro ně je zákazníkem a hlavním plátcem objednatel...

myrha: Je to neskutečná zabedněnost a navíc jsou sami proti sobě, ale v našich poměrech mě to nepřekvapuje. Z hlediska hluku nemůže být nic horšího než skleňák nebo regiošuk jedoucí po staré trati. Elektrický rychlík jedoucí po nové trati by proti tomu nebyl vůbec slyšet, obzvlášť kdyby byl sestavený z vozů s kotoučovými brzdami, což snad už v nedaleké budoucnosti bude i u nás standardem. Navíc by ani nečoudil... A jestli jsou dvě koleje nebo jedna, to má na okolí minimální vliv. Podobný odpor je myslím i v Praze 6 proti modernizaci tratě do Kladna a na letiště. Přitom pro obyvatele bydlící blízko tratě může být modernizace a elektrizace jen zlepšení, a to výrazné...
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko