..: Výluka ochromí vlakové spojení Bratislavy a Vídně :..

5047.055 ÖBB, Devínska Nová Ves - Marchegg, foto: Michal DemčilaBratislava - Až nebývale nevýrazně oznámily tento týden slovenské a rakouské dráhy několikadenní úplnou výluku traťového úseku Devínska Nová Ves - Marchegg na tratích 111 ŽSR - 910 ÖBB, kvůli které bude v těchto místech zcela zastaven provoz regionálních spojů mezi Bratislavou a Vídní. Výluka je rozdělena do dvou částí — od pondělí 30. března do čtvrtka 2. dubna a od pondělí 6. do středy 8. dubna. Šest párů vlaků RegionalExpress v trase Bratislava - Wien - Bratislava a tři páry osobních vlaků mezi Bratislavou a Gänserndorfem bude odřeknuto bez náhrady. Obě železniční správy odkazují cestující na alternativu v podobě pravidelných vlakových spojů Bratislava Petržalka - Wien Südbahnhof, které jezdí v průběhu dne v hodinovém intervalu. Vzhledem k prakticky neexistujícím přípojům z Bratislavy hl.st. bude ale tato možnost pro mnoho tranzitních cestujících prakticky nepoužitelná. V rozporu s duchem železničního magazínu tak nelze než doporučit využít pro cesty do Vídně autobus. Důvodem výluky je rekonstrukce tratě.

Spoje, které budou v rámci výluky odřeknuty

Trasa Bratislava hl.st. - Wien Südbahnhof

Bratislava hl.st.Wien Südbf.Bratislava hl.st.
8:28REX 25149:25
9:00REX 2517 Belvedere9:58
9:28REX 2516 Carpatia10:37
9:50REX 2519 Kempelen10:58
10:28REX 2518 Theben11:25
11:00REX 2521 Russbach11:58
11:28REX 2520 Grassalkovich12:37
11:50REX 2523 Roland12:58
12:28REX 2522 Adebar13:25
13:00REX 252513:58
13:28REX 2524 Istropolitan14:37
13:50REX 2527 Carpatia9:58

Trasa Bratislava hl.st. - Gänserndorf

Bratislava hl.st. - Gänserndorf - Bratislava hl.st.
9:27Os 738610:08
10:19Os 738711:01
11:27Os 738812:08
12:19Os 738913:01
13:27Os 739014:08
14:19Os 739115:01

Zdroj: ZSSK


Juraj Kováč Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru | 29.3.2009 (8:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
07.04.2009 (21:21)  
M : původní trasu z Wolfsthalu do Petržalky zlikvidovala fabrika MATADOR. Z bývalé traťové koleje se stala vlečka.
02.04.2009 (7:56)  
No to uz niekolko rokov urcite neplati. Ale ten dopravca bol Slovak Lines (resp. SAD Bratislava), alebo ina SADka? Lebo s tymi ostatnymi som si nie isty.

Mimochodom, neodpustim si jednu poznamocku: Blava je umelo upraveny vodny tok v okrese Trnava, mesto sa vola Bratislava ;)
Registered user j p 
01.04.2009 (22:35)  
Error404:
Po cas mojho studia v Blave boli dve rozne ceny. Jedna pre obcanov SR a ta druha pre vsetkych ostatnych.
A tak som si mohol kupit listok v pokladni na AS Mlynske Nivy za tu normalnu cenu, ale cez lustraciu som s ceskym pasom nepresiel :)
Pofiderny dopravca bol SAD.
01.04.2009 (19:17)  
Ja hovorim o peniazoch za vystavbu trate. Navyse trate Bratislava-Wien cez Kittsee a Marchegg budu musiet zachovane prave kvoli dlhej jazdnej dobe cez Flughafen Wien.
Registered user M 
01.04.2009 (14:00)  
Penize vyhozene do luftu?
No, ted se plati za Wien-Bratislava, za Wien-VIE a za Bratislava-VIE. To jsou dve zeleznicni trate, jedna silnice a TRI "sady" prostredku (nejaky ten stroj plus personal). Pokud by se jezdilo Wien-VIE-Bratislava, tak by to byla jedna zeleznicni trat (jasne, silnici asi bourat nebudou) a jedna "sada".
Aneb, nejsem tak bohaty, abych mel na levne veci:-)
01.04.2009 (9:35)  
ufo: Do BA by to bolo teda zhruba 68 minut, co je podobne ako tie pomalsie vlaky z Hlavnej (co stoja v Schonfeld-Lasse, ci jak sa to pies). Peniaze zbytocne vyhodene do luftu. Neverim ze by bol nejaky velky zaujem o trasu Bratislava-Wien cez Wolfsthal. A pre ostatne relacie je maly zaujem.
Registered user ufo 
01.04.2009 (9:14)  
Pomalosť trate Wolfsthal - Wien je relatívna. Treba pozerať na to, kam ma ten vlak dovezie. Zrýchlené vlaky prejdú Wien Mitte-Wolfsthal za 58 minút.
Takže by to bolo skôr rovnaké, ako cez Bruck, alebo Marchegg. Hlavná výhoda je, že vlak z Wolfsthalu ide vo Viedni po S-Bahn Stammstrecke. To by dokázali aj vlaky, ktoré idú z BA cez Gänserndorf (v súčasnosti 2 páry nočných REX), ale za dlhší čas.
Registered user M 
31.03.2009 (19:28)  
No a ja psal o tom, ze oboji by slo obslouzit jednou trati...

Stejne jako Praha-Pardubice-Brno. Jiste, pres Pardubice je to dal, ale usetri se 130 kilometru trate. Takze to asi ma smysl vest oklikou...
Stejne ta Viden - pres VIE je to pomalejsi (dal to myslim neni), ale staci jedna trat, jedna "sada" vozidel...
31.03.2009 (19:18)  
Ja som hovoril, ze by to bola najpomalsia doprava do Viedne :) Z letiska je to este zhruba polhodka.

Na letisko by tym mozno slo par ludi, ale stoji to za to? Trate sa nestavaju pre sotousov, ale pre to aby tam jazdili ludia :)

A do dedin je az nadmerna ponuka spojov:
- kazdu hodinu dva spoje do Wolfsthalu (1x Slovak Lines a 1x DPB), pricom raz za dve hodiny ide DPB priamo k stanici kde je prestup na S7 do dedin.. prestupit sa da aj s ostatnych spojov
- kazdu hodinu Slovak Lines do Hainburgu a kazde dve DPB do Hainburgu (coskoro zrejme posilneny na raz za hodinu)
A inde dopyt nie je. Mozno do Kittsee, ale tam chodi vlak z Petrzalky, problem je len cena.
Registered user M 
31.03.2009 (19:07)  
Tak nejpomalejsi doprava...

Vlak Wolfsthal-VIE jede 42 minut. Autobus shodou okolnosti ve Wolfsthalu zastavuje taky a jede 45 minut. No ale dobre, vlak pres W. by byl nejpomalejsi varianta:-))

Jiste, vlak pres Marchegg je rychlejsi, ale jaksi to nevede pres VIE
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko