..: MfD: Student Agency vzdává dálkové vlaky, teď chce do regionů :..

Ilustrační obrázekPraha - Vedení Student Agency podle všeho zcela změnilo svou strategii vstupu na český železniční trh. Zatímco vyhrožuje opuštěním konceptu dálkových vlaků HighJet mezi Prahou a Ostravou, naplánoval majitel společnosti Radim Jančura průnik do dopravy regionální. Společně s francouzskou společností Keolis hodlá podle informací dnešního vydání deníku MF DNES založit společný podnik, který by provozoval dotovanou dopravu pro krajské úřady. Může se tedy jednat o zřejmě nejvážnější pokus o narušení monopolu ČD v regionální dopravě, ale stejně tak dobře může jít jen o další z množících se pokusů strhnout na sebe pozornost.

Jančura tvrdí, že už jedná s krajskými úřady, které jsou ze zákona povinny objednávat dopravu v rámci ZDO. "Jednáme zhruba od začátku roku. Teď jsme v kontaktu se dvěma krajskými úřady, které se snažíme přesvědčit, aby vypsali na provozování železniční dopravy výběrové řízení," citoval deník Jančuru.

zdroj: MF DNES


Honza Beránek / JTB | 13.5.2008 (13:04)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 3 4 5 6 7 ... 10      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel M 
13.05.2008 (17:47)  
OK, sorry
registrovaný uživatel sAd 
13.05.2008 (17:39)  
M: Psal jste o trati Pardubice-Liberec a Desirech. Na to Vám Toník napsal, že by v Desiru nechtěl sedět tři hodiny (cesta Pce-Lib trvá 3 hodiny), načež jste odpověděl, na které "regionální" trati jedete tři hodiny. Zajímalo by mě, proč jste si tam přidal to slovo "regionální", protože Pce-Lib není regionální trať? To jen tak pro pořádek.
registrovaný uživatel happy 
13.05.2008 (17:33)  
No tak tohle začíná vypadat zajímavě.Včera sem Jančuru silně kritizoval,dnes si kritiku odpustím.Troufal bych si říct,že jeden z krajů je určitě ústecký,kde se plánují výběrová řízení.Takže nechť uspěje ten s lepší nabídkou.Tohle je již boj,který skutečně povede ke zlepšení služeb a nabídek.Jen připomenu vř na R Pardubice-Liberec.Zde je krásně vidět,že když se chce,tak všechno jde.Takže jsem jednoznačně pro výběrová řízení.Bohužel zde zůstává fakt,že kraje mají pramálo peněz na pořádné dotace
registrovaný uživatel hynďa 
13.05.2008 (17:25)  
SA by měli zůstat na silnicích. Taky si myslím že ČD jsou v regionální dopravě dostačující a stále se zlepšují. Když se někdo vymlouvá na zpoždění, to už není tak hrozný... když se někomu nelíbí cena ať mi řekne co dneska není drahý...když někdo řekne že jsou vozy špinavý, za to si můžou lidi sami....
registrovaný uživatel M 
13.05.2008 (17:19)  
...a neni nad poctivej junior z mouky a kuze:)
registrovaný uživatel M 
13.05.2008 (17:19)  
Toniku, kde bydlis, ze tam mate tak spatny trate, ze v REGIONALNI doprave nekam cestujes tri hodiny?
13.05.2008 (17:14)  
M: Tak tím si jezdi sám. 3hodiny v Desiru. Ani omylem. Mám se rád

Až Jančura v železniční dopravě něco dokáže, řeknu: Jo, je dobrej" Do tý doby to beru jen jako velkohubý plácání a reklamu, stejně jako v případě RTEx. Nebo je snad ještě někdo kdo si myslí že opravdu měli vyjet?
13.05.2008 (16:59)  
Student Agency je ubohá...Myslím se že ČD jsou v regionální dopravě dobré... a není nad motoráčky řady 810
13.05.2008 (16:55)  
hahaha
registrovaný uživatel M 
13.05.2008 (16:51)  
Tak vzdycky je to dilema - bud junior za 6 nebo sunka za 20. Pruser je jen v pripade, ze je ten junior z lepsich surovin nez ta sunka:)
  1 ... 3 4 5 6 7 ... 10      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko