..: Přímé lehátkové a lůžkové vozy Praha - Basilej od nového GVD :..

CNL DBPraha, Curych - Od 9. prosince budou na vlaku EN 352/353 Johannes Kepler jezdit denně z Prahy do Basileje přímé lehátkové a lůžkové vozy pod značkou City Night Line (CNL). Pojedou přes Lipsko a Frankfurt n. M. Süd místo současné skupiny vozů JLV do Wiesbadenu. Odjezd z Prahy hl. n. bude ve 20:25, příjezd Basel v 10:37. Zpět vyjede v 18:04, do Prahy přijede v 8:18. Cena začíná na 29 € za jízdenku ve voze k sezení s oddíly a 49 € za lehátko. Nově bude možné v tarifu Spar-Night koupit všechny kategorie jízdenek. Od prosince 2007 také divize Dálková doprava DB sjednotí své noční vlaky CityNightLine, DB Nachtzug a UrlaubsExpress pod značku City Night Line.

zdroj: CNL, IDOS


M@ra | 19.11.2007 (12:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby Jízdní řád

Další z regionu Německo Česká republika (celá) Švýcarsko


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
19.11.2007 (15:45)  
Waszyn) Já to naopak chápu a vítám! Je to jednoznačně lepší směr, než na Wiesbaden. A přeci jen to jedeš přes noc, takže se parádně vyspíš. Druhá věc je, že hlavní frekvence cestujících bude předpokládána v úseku (Praha -) Drážďany - Frankfurt ;) kde máš přípoj na směr Köln, Brusel/Amsterdam/Francie ... a zkus si táhnout vercajk co máš na šotoakci letadlem, to bys při prohlídce pípal jak dispečink Černobylu před havárií.
registrovaný uživatel waszyn 
19.11.2007 (15:40)  
SzKT: Muzu ujistit ze v rusku to urcite nejde. vsechny listky na dalkove vlaky jsou na konkretni jmeno, vlak a misto a to i v plackarte (3.trida).
Jinak tu Basilej naprosto nechapu, klasicke aerolinky (SWISS) tedy nikoliv zadny lowcost, letenky od 2000 dopredu, bezna cena kolem 4000. Navic tim vlakem to bude 15 hodin, coz je naprosto brutalni time...
registrovaný uživatel SzKT  mail  
19.11.2007 (15:07)  
bures: fakt zajímavé- už jsi jel někdy v lůžkovém voze BEZ povinné rezervace? To snad jde jen v Rusku (a i tam od toho pomalu ustupují), takže asi slovíčko "nejlépe" nebude až tak zcela na místě:-).
A jinak ne vždy člověk z lůžkového vozu vidí z okna- kdo má místo nahoře, nevidí nic, totéž horní pozice v lehátkovém voze. Naopak v patrových vozech CNL je vidětv druhém patře z horizontální polohy obloha a dráty- okna jsou i ve střeše.
registrovaný uživatel Jugy  mail  
19.11.2007 (14:45)  
Tak to je prima. To by člověka fakt nenapadlo, že si v lůžkovém voze lehne a ještě vydí z okna. Dík za zajímavý tip, buresi.
19.11.2007 (14:02)  
Lehátkové i lůžkové vozy (EN) jsou dobré, protože si alespoň lehnu. Nejlépe s povinou rezervecí lůžek a (u vlaků EN příplatkem pro vlaky lepší kvality). Z lůžka vydím z okna a ještě se mohu natáhnout, třeba z dovolené.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko