..: Přímé lehátkové a lůžkové vozy Praha - Basilej od nového GVD :..

CNL DBPraha, Curych - Od 9. prosince budou na vlaku EN 352/353 Johannes Kepler jezdit denně z Prahy do Basileje přímé lehátkové a lůžkové vozy pod značkou City Night Line (CNL). Pojedou přes Lipsko a Frankfurt n. M. Süd místo současné skupiny vozů JLV do Wiesbadenu. Odjezd z Prahy hl. n. bude ve 20:25, příjezd Basel v 10:37. Zpět vyjede v 18:04, do Prahy přijede v 8:18. Cena začíná na 29 € za jízdenku ve voze k sezení s oddíly a 49 € za lehátko. Nově bude možné v tarifu Spar-Night koupit všechny kategorie jízdenek. Od prosince 2007 také divize Dálková doprava DB sjednotí své noční vlaky CityNightLine, DB Nachtzug a UrlaubsExpress pod značku City Night Line.

zdroj: CNL, IDOS


M@ra | 19.11.2007 (12:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Služby Jízdní řád

More from Německo Česká republika (celá) Švýcarsko


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
Registered user Hamster  mail  
19.11.2007 (22:51)  
Ono tech specifickych trati bude asi vice uz i v dnesni dobe u nas. Dnes jsem se napriklad dovedel, ze CSA od prosince rusi vsechny lety Praha-Viden a zpet. Netvrdim, ze je to jen nasledek nastupu Pendolina, nicmene letet Praha-Viden v porovnani s vlakem je sebevrazda.
Registered user Foxx  mail  
19.11.2007 (19:52)  
Josef Petrák: No myslím že železnice je jádrovým druhem dopravy v Evropě je, ale dnes už na kratší vzdálenosti. Už pár let je v tomto válcovaná dopravou leteckou, vyjma pár specifických tratí jako je Londýn - Paříž... Asi by mě nenapadlo do Amsterdamu jet vlakem ...
Registered user M 
19.11.2007 (16:39)  
Uznavam, ze mam asi predsudky, ale na Ukrajine bych teda ve vlaku neusnul ani kdyby tam bylo ticho jak v zamcenym kostele:)
19.11.2007 (16:38)  
Zrovna na Silvestra jedu do Basileje, tak to abych se podíval, jak je na tom tenhle vlak s cenou (tuším totiž, že dost špatně).
A k těm povinně místenkovým lůžkům - nevím, jak je to v Rusku, ale na Ukrajině je sice teoreticky každé místo povinně místenkové, v praxi to ale naprosto neplatí a tak jsem neležel, když jsem měl lístek a mnohem častěji ležel, když jsem příslušný lístek neměl. Ve vyprodaných vlacích se při uplácení průvodčích objevily spousty volných míst a také jsem se setkal s lůžkovými vozy na místo obyčejných.
Registered user M 
19.11.2007 (16:31)  
Jinak nevim, jak presne to chutna v WLABmz, ale pokud tam neni 8 hodin absolutni ticho, tak asi spim stejne blbe jako waszyn:-)

Co se tyce toho rozmeroveho a hmotnostniho omezeni - jeste nikdy se mi nestalo, abych nekde narazil a nelitam uplne sporadicky. Ale chapu, ze je rozdil brat si s sebou digital na fotecky za ctverku a fotograficke vybaveni vazici dvacet kilo:)
Az s sebou zacnu vozit pulku domacnosti, tak si asi koupim kamion ale:-))
Registered user M 
19.11.2007 (16:26)  
No, Swiss podle myho low-cost v podstate skoro aji je, i kdyz ne uplne klasicky - od te doby co zkrachoval...
Nicmene, u Basileje je ten euroairport a lita tam docela hodne spolecnosti. Na druhou stranu, lita se uz od nas skoro vsude, takze tuhle kritiku by slo napsat asi pro jakekoliv mesto. Pro mne je lepsi dostat se do Vidne (nebo Blavy) nez do Prahy a s Air Berlin nebo German Wings se da dostat v podstate do celyho Nemecka. Rychle a levne
19.11.2007 (16:25)  
Waszyn ;) no jasně, můžeš odložit, ale stejně jsi nějak rozměrově a hmotnostně omezen. To nic neřeší na tom, že železnice je jádrovým druhem dopravy v Evropě. -co však nechápu je, že jízda lůžkem typu WLABmz mimo koridor se nevyspíš. Asi máš proti mě o dost slabší spánek.

CNL už není CNL, a EN se CNL stane, v Německu je s tím trochu chaos a pokud chcete být přesní, tak poznamenejte, že EN je u nás jen přepravní kategorie a jedná se vlastně o Ex-což nic nemění na tom, že každá správa si vlak může pojmenovat, jak chce - třeba EC 120 na Slovensku bude u nás Ex 120 ;)

Kubze) Mýlíte se, CNL 352/353 bude i nadále Johannes Kepler! A Kopernikus bude v Berlíně přecházet na CNL 346/347 Jan Kiepura.
Registered user Kubze  mail  
19.11.2007 (16:05)  
No a dále se autor mohl zmínit, že ten malý náhled fotky, která je v příspěvku, značí nové barevné schéma CNL.
Na Želpage už o tomhle zpráva vyšla, autor se na ni mohl odkázat.

K tomu nátěru. Mě se osobně se mi vůbec nelíbí. Větší obrázek viz : http://drehscheibe-online.ist-im-web.de/forum/file.php?2,file=4258
Registered user Kubze  mail  
19.11.2007 (16:02)  
Nic proti, ale ten článek je celý napsaný špatně. Autor si asi špatně pročetl stránky CNL. Vlak 352/353 bude přejmenován na Orion, bude veden jako CNL (u ČD z mě nepochopitelných důvodů kategorie EN), věta: místo současné skupiny vozů JLV do Wiesbadenu je špatně. JLV žádné vozy nevlastní. Náhradu bych pochopil maximálně za lůžkové vozy a vozy 2. třídy ČD. Navíc lůžkové vozy ČD se servisem JLV budou na tomto vlaku provozovány dál, pro CNL.
Autor se dále mohl zmínit o přetrasovaní dnes už nejezdícího vlaku R 378/379 Kopernikus z Dortmundu do Amstrdamu, nově jezdící jako CNL 378/379 (v čechách opět EN). Bude na něm opět české lůžko se servisem JLV, provozovaném pro CNL.

Protažení 352/353 do Basileje také nechápu, zvláště když z Drážďan před tímto vlakem jede CNL do Zurichu - jak jinak než přes Basilej.
Frankfurt je taky na nic, když budu muset vystoupit na Südu, přejet S-Bahnem na hlavní a pokračovat dál. Už vidím jak v případě nějakého zpoždění budou přípoje čekat :)
Registered user waszyn 
19.11.2007 (15:58)  
Tak s tim pipanim to je hodne slaby argument, normalni clovek pri pruchodu detekcnim ramem odlozi kovove predmety (fotaky) do mist k tomu urcenych a stativu, sekyrce, a nevim co jeste je mysleno tim vercajkem, se snad v zavazadlovem prostoru nic nestane.
Jinak z 15 hodin ve vlaku se sice mozna muzu behem 6 hodin kdy to zrovna nahodou pojede nekde pres nemecko po koridoru bez zastavky vyspat, ale tech zbylych 9 me spolehlive znici vic, nez kdybych do toho baslu jel z prahy busem nebo autem, natoz letadlem, pricemz vsechny tyto 3 varianty jsou v podstate levnejsi.
Jinak za tu 4 se dostanu i do Amstru, i do Parize...
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko